אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בפייסבוק – למה פרסום בפייסבוק לא מצליח?

פרסום בפייסבוק

כעקרון, לפי דעתי ונסיוני, כמעט ואין עסק שהפרסום בפייסבוק לא מצליח לו. בשיחה ראשונה עם הלקוח, אני מסבירה לו שפרסום בפייסבוק אמור להעשות על ידי מקצוענים. כל אחד מאיתנו עוסק בתחום ההתמחות שלו וישנם אנשים שתחום ההתמחות שלהם הוא ניהול דפים עסקיים בפייסבוק ופרסום בפייסבוק ויש להם את הידע הנדרש לעשות זאת בהצלחה רבה.

לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין את האסטרטגיה למכירות באמצעות פרסום בפייסבוק!

פרסום בפייסבוק – שלב הראשון – שלב ההכנות:פרסום בפייסבוק

עוד לפני שמתחילים פרסום בפייסבוק, כדאי להכין את עצמנו לפרסום בפייסבוק ע”י הבנת את צרכי העסק שלנו וקביעת אסטרטגיה לפרסום. הכנה לפרסום חשובה ביותר ומהווה גורם להצלחה בכל המקרים בהם עסקתי.
1. הגדרת קהל יעד: תחשבו מי הם אנשים שירכשו את המוצר או השירות שלכם. תגדירו על פי מדרג הבא
• גיל
• מין
• מצב משפחתי
• אם מדובר בהורים אז מספר ילדים וגילאי ילדים
• תחום ההתעסקות
• תחביבים
• פרטים נוספים

2. הכנת רשימה של פוסטים שתספיק לפחות לחודשיים בתדירות פרסום של עד 3 פעימים בשבוע. ניתן לחזור על חלק מהפוסטים במיוחד אם מדובר על מוצר /או שירות מעודף שאותו אנו מתכוונים לפרסם בחודשים אלו.

3. התחברות לקהילות או קבוצות של אנשים ששותפים לנושא בו אנו מפרסמים.

4. בדיקת מילות מפתח בכלי הנקרא “מתכנן מילות מפתח” של גוגל, מציאת מילות מפתח שמשתמשי מנוע חיפוש גוגל מחפשים בתדירות גבוהה וכל ראש פוסט – להכניס מילת מפתח זו.

5. בידקת מילות מפתח – HASHTAGS בפייסבוק עצמה. מה ז”א? מנוע חיפוש של פייסבוק מתפתח וגם בו תוכלו לפרסם את השירותים או מוצרים שלכם על ידי שימוש ב HASHTAGS . למידע נוסף אודות HASHTAGS לחצו כאן.

פרסום בפייסבוק – שלב שני – יצירת הזדהות עם המוצר

1. הקמת דף פייסבוק לעסק או למוצר. שלב זה חשוב ביותר. דעו כי היחס של פייסבוק בכל הנוגע לפרסומים תדמיתיים/שיווקיים/מכירותיים טוב בהרבה כאשר נעשה באמצעות דף פייסבוק עסקי. פרופיל האישי שלכם מיועד לשיח אישי בפייסבוק בלבד ופייסבוק אינה מאפשרת פרסום באמצעות הפרופיל האישי. לפרטים נוספים אודות נושא זה לחצו כאן.

2. זימון לקוחות- תתחילו לזמן לקוחות על פי קהל יעד שהגדרנו מראש בשלב ההכנות. ישנם מפסר שיטות טובות לעשות זאת – אחד השיטות מתוארת בסרטון כאן ויכולה לשמש אתכם לזימון קהל יעד של לקוחות הפוטנציאליים.

3. פרסומי פוסטים, התחילו בפרסומים פוסטים בתדירות שקבעת מראש בשלב ההכנות. גם בדף החדש שנוצר וגם בקהילות. תוך כדי הפרסומים ביקשו לעשות “לייק” לעמוד שלכם והציעו פתיון למה כדאי לעשות זאת.

משך שלב ההזדהות עם המוצר מחודשיים ועד 5 חודשים של פרסומים ללא הפסקה. תוך כדי הפרסומים תספרו בצורה הלא מכירותית אודות כל השירותים והמוצרים בעסק. חשוב להבין!, כי רק לאחר שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו בכם וירגישו שמכירים אתכם – רק אז מלאכת המכירה תצא לפועל.

פרסום בפייסבוק – שלב שלישי – מכירה

שלב זה ברור לכולנו, צרו מסע פרסום מכירותי. דעו לכם! כי ללא דף נחיתה – מסע הפרסום לא יניב פירות. המרכיב העיקרי להצלחה של מסע הפרסום והמכירות בפועל – הינו דף נחיתה מקצועי. שמסביר נאות ובבירות אודות המוצר או השירות שאתם מוכרים ומשאיר לכם פניות ולידים שגם לאחר סיום של מסע הפרסום יכולים לשמש אתכם לפרסום מוצלח.

אורית שיפרין וחברת WEBOPTIMIZER – עוסקים בפרסום בפייסבוק לעסקים ומציעים לכם חבילות פרסום בפייסבוק

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן