אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בפייסבוק: חסימת משתמשים בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

כן כן מידע חשוב לכל מי שמשתמש בפייסבוק, אבל גם למי שעוסק ב- פרסום בפייסבוק. אני מציגה בפניכם הדרכה מקיפה על חסימת משתמש בפייסבוק.

הדרכה  זו מהווה חלק מסדרת הכתבות  שמיועדת לבעלי עסק המעוניינים לקדם את העסק שלכם ברשת החברתית המובילה כיום בישראל – פייסבוק. בנוסף אנו מזמינים אתכם לראות את החבילות שלנו לפרסום בפייסבוק

⇐ חבילת ניהול העמוד העסקי ניתן לראות כאן

⇐ קידום ממומן בפייסבוק – כאן

⇐ והפצה בקבוצות – כאן

בנוסף, אנו עוסקים בשיווק בפייסבוק לעסקים בישראל ומזמינים אתכם לגלוש באתר שלנו.

פרסום בפייסבוק

מה זה קשור ל- פרסום בפייסבוק?

מתחילת הטיפול בלקוח, אני מסבירה לו על תהליך של שיווק העמוד העסקי ואנו בונים יחדיו תוכנית לפיה ינוהל תהליך השיווק. אנו סוגרים את התוכנית מכל הכיוונים ועל הלקוח להיות מאורגן מבחינה לוגיסטית לטפל בפניות שיתקבלו.
במהלך תהליך פרסום בפייסבוק לעסק, אני יוצרת גרפיקה, פרסמים, פוסטים, בונה עמודי נחיתה במידת הצורך על מנת שמשימת השיווק תזכרה להצלחה מרובה.

ובעיני מה שחשוב לכל לקוח שלי התוצאות – אני מתחייבים לתוצאות כבר מהחודש הראשון – וזה כי אף אחד (כולל אותי) לא אוהב להוציא כספים בלי לקבל תמורה. ואצלינו אתם כן מקבלים תמורה הולמת לכספיכם! ולא רק תמורה לעניין הכספי וגם שירות שמאפשר לכם לעסוק בבטחה בעסק שלכם מבלי לשאוג לעניין הפרסום.

חשבו לציין כי היתרון המובהק שלי, כי אנו מתחייבים לתוצאות כבר בחודש הראשון וכבר בהצעת מחיר נומר לכם מה תהיה העלות המדוייקת להוצאה חודשים , הן לקידום הממומן והן לעלות החבילה בהתאם למה שדרוש לכם. שוב פעם אני מדגישה כי תוצאות ממשיות יחד עם שירות אדיב שבא תמיד לקראת הלקוח – זה מה שתקבלו אצלינו!

כן כן, נכון להרגע יש לנו נסיון רב עם תוצאות מוכחות לקידום ופרסום עסקים בפייסבוק. לרוב לא משנה אם מדובר בחבילת ניהול עמודי העסקי שכוללת את כל המרכיבים לקידום בפייסבוק או מדובר בהקמה וניהול מסעות פרסום בפייסבוק – אצלינו תקבלו תוצאות כבר בחודש הראשון(ככל הקשור בחבילה) ומהימים הראשונים (ככל הקשור בקידום הממומן)

אני מזמינה אתכם לעבור ולקרוא כתבות באתרינו לעניין זה. אני תמיד דואגת לעדכן אתכם בכל החידושים וכל מה שיכול לעזור במשימה של שיווק ופרסום בפייסבוק.

אני מזמינה אתכם ליצור קשר להתייעצות בנוגע לפרסום בפייסבוק או חסימות אפשריות

וקבלת פרטים נוספים אודות פרסום בפייסבוק: 055-8837282 – אני יותר מאשמח לפנייה שלכם!

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן