אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

קידום אתרים: שיטות קידום והשוואה ביניהם

קידום אתרים

למה צריך קידום אתרים?

זירת האינטרנט הופכת יותר ויותר לזירת המסחר החזקה ביותר בשוק ועסקים רבים פותחים נציגויות משלכם באינטרנט בצורת אתרים, דפים ברשתות חברתיות, סרטים ועוד הרבה יותר. עסקים רבים מעוניינים להבליט את עצמם מול עשרות עסקים אחרים, שגם להם ישנם משאבים ברשת האינטרנט. כאן נכנס כלי חזק, שעוזר לבעלי העסקים להשיג מטרה זו  ושמו של הכלי הוא קידום אתרים.

 אז מה זה קידום אתרים בעצם?

שמו המלא של המושג באנגלית הוא SEO (Search Engine Optimization) בתרגום לשפתינו אופטימיזציה למנועי חיפוש. המשאב, בו אנו מוצאים מידע או מוצר הרלוונטי באינטרנט הוא מנועי חיפוש. המנוע החיפוש האולטימטיבי והפופולארי ביותר בעולם, הוא מנוע חיפוש גוגל ורוב העסקים בארץ ירצו לשווק ולקדם את האתר שלכם דווקא במונע חיפוש זה. המטרה היא להיחשף לקהלים עצומים של גולשים המשתמשים במנוע חיפוש זה ובצורה זו להיות ולהראות על מפת האינטרנט.

איזה סוגי קידום אתרים קיימים?

קידום אתרים
קידום אתרים

ישנם סוגי שונים של קידום אתרים, שונים בגישה שיווקית וערכית שלכם, אך כולם משרתים את המטרה לה הם נועדו – לשווק את האתר או את המוצר בפני גולשים ברשת. להלן הרשימה המסבירה על ההבדלים מהותיים למנועי חיפוש ובמקרה שלנו למנוע חיפוש גוגל, כי נכון להיום גוגל, הינו מנוע חיפוש הרלוונטי ביותר לגולשים בישראל:

קידום אורגני:

מטרה של שיטה זו היא שאתר העסק יגיע למקום גבוה בתוצאות החיפוש, כגון, מיקום בעמוד הראשון בין עשר התוצאות הראשונות. בשיטה הזו משתמשים כאשר מעוניינים שהאתר או המוצר יישארו במיקום גבוה ודרך כך יביאו לכניסה של קהל גולשים גדול לעמוד המכירה באתר. שיטה זו דורשת מאמצים מסוימים ממקדם האתרים או מבעל העסק.

לפני שנת 2011 לא היו כללים מדויקים וקידום האתרים אורגני נחשב למן פיקציה בעני מקדמים, כי אף אחד לא ידע באופן מדויק וברור מה היא הצורה הטובה ביותר לקידום. בשנת 2011 שידרגה גוגל את מנוע החיפוש שלה (שדרוג הידוע בשם – מנגנון חיפוש פאנדה) ויחד עם זאת יצא מדריך רשמי של גוגל המסביר אודות כללי קידום האתרים, ונייר זה הופך למדריך הטוב ביותר לקידום בגוגל.

קידום ממומן:

שיטה זו של קידום אתרים הינה שיטת שיווק הפופולארית ביותר באינטרנט, משום שאיתה ניתן למקם את האתר ישירות בתוצאות חיפוש בעמוד הראשון, בתמורה לתשלום עבור הקלקה על המודעה (בשיטה נקראת PPC – Pay Per Click). שירות זה של גוגל נקרא Google Adwords (גוגל אדוורדס) וקיימות אסטרטגיות רבות ומגוונות המאפשרות לקדם אתר בשיטה זו. מטרה של אסטרטגיות הללו היא להפחית בעלויות של תשלום לקליק, אך להישאר במיקום גבוה בתוצאות של מודעות הממומנות.

בניית אתר וקידום אתרים

רוצים לשמוע על מה יש לנו עוד להציע? חבילת בניית אתר + קידום אורגני לאתר – הכל בחבילה אחת. לפרטים נוספים לתחילה עם קידום אתרים כנסו כאן ולאחר שהאתר קיים נוכל להמשיך עם קידום אתרים אורגני. לקרוא באופן כללי על קידום אתרים ועל מה יש לנו להציע ניתן כאן – פשוט לחצו

 איזה שיטה עובדת טוב ומה משתלם מבחינת העלויות?

שני השיטות עובדות מצוין בידי מקצוענים, אך בחירה נבונה בשיטת הקידום תלויה באסטרטגיה שיווקית של העסק ותקציבי שיווק שלו. עלויות של שיטת קידום האתרים האורגני נמוכות יותר אך להביא את האתר לעמוד הראשון לקוח זמן מסוים, החל משלושה חודשים ועד חצי שנה. עלויות של קידום אתרים ממומן הם עלויות קבועות ובחלק גדול מתחומים עלויות גבוהות למדי, אך התוצאה מושגת במיידית וזה יתרון עצום.

כאמור, על בעל העסק לבחור בשיטת קידום אתרים ,לפי התקציבים שבידו ואסטרטגיה וגישתו לשיווק באינטרנט.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן