WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
תפריט

למה לא כדאי לקדם עסק בקידום ממומן בגוגל

הבסר מקיף האם כדאי לך להשקיע בקידום ממומן בגוגל

למה לא כדאי לקדם עסק בערוץ קידום ממומן בגוגל

By In קידום אתרים, קידום ממומן בגוגל On ספטמבר 14, 2015


בכתבה הזאת אני אתן להכם הסבר מקיף, שיעזר לכם להבין האם קידום ממומן בגוגל יקדם את העסק שלכם. כתבה זו, הכרחית בעיני, לכל אותם לקוחות שמעוניינים לקדם בגוגל בצורה ממומנת , אך לא בטוחים שזה הערוץ הנכון לקידום העסק ומוצריו.

אני עצמי מאמינה גדולה בקידום ממומן בגוגל, לפעמים אני אמליץ ללקוח לפרסם ממומן בגוגל ולא להשקיע בקידום אורגני, על מנת לשמור על עלות מול יעילות של פרסום העסק. אחד השירותים שאני מעניקה אותו יותר ויותר – הוא הסבר על כל ערוץ פרסום באינטרנט ואחד מהערוצים החזקים בעיני הוא חידום בגוגל. שם השירות הינו Google Adwords. ייעוץ קצר ואפקטיבי זה מסייע לעסקים בצמיחה להחליט באיזה ערוץ כדאי להשקיע את עיקר הפרסום והם שיווק באמצעות מנועי חיפוש.

אני מונה כאן 5 סיבות שיעזור לכם להבין עוד לפני שהם מחליטים את הסיבות למה לא כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל, והתובנה הזאת תוכל לחסוך לכם כסף רב!

סיבה 1: אף אחד לא מחפש מוצר שלך

מנוע חיפוש גוגל הוא המנוע חיפוש האפקטיבי ביותר בישראל ודרכו מחפשים קרוב ל97% מאוכלוסיית הגולשים בארץ. מה שאומר שאנשים משתמשים במנוע החיפוש גוגל על מנת למצוא משהו ספציפי ומוכר. אם המוצר שלך חדשני – קרוב לוודאי שהאנשים לא יחפשו אחרי המוצר שהם לא מכירים אותו.במקרה כזה מומלץ ביותר להקים מסע פרסום שמסביר לקהל הגולשים אודות המוצר ורק בשלב השני לנסות ולמכור אותו.

סיבה 2: אפקטיביות מול המתחרים

מערכת קידום ממומן אדוורדס – מבוססת על מכירה פומבית. ז”א אם אתה יכול לשלם X כסף על המודעה שלך והמתחרה שלך ישלם יותר – הוא יהיה הראשון. אם המתחרים מוכרים את אותו מוצר או שירות, ויכולת ההשקעה שלך בקידום המודעה מוגבלת על ידי התקציב – המתחרים בהחלט יכולים להרוס בקלות את יעילות של מסע הפרסם שלך, על הבקשות מתאימות יותר או יקרות יותר.

סיבה 3: קידום מקצועי

מערכת ניהול של גוגל אדוורדס נראה קלה וידידותית לתפעול ונראת קלה לשימוש,אך בהחלט ניתן לקבוע עובדתית כי אם אין לך נסיון בקידום ממומן – קרוב לוודאי שקידום ממומן לא יהיה יעיל. יש הרבה אפשרויות בקידום ועל מנת להבין בהן, כדאי בהחלט לקחת קורס או להשכיר שירותים של מקדם מקצועי. זכרו כי ישנם מאפיינים רבים למסעות פרסום ממומן, שלא כולם מכירים אותם – אנו בחברת WebOptiimizer עוסקים בקידום ממומן בגוגל ונשמח מאוד לפנייתכם בעניין – חייגו אלינו 055-8837282

סיבה 4: המרה

העובדה שהינך מוכר/ת מוצר נהדר, אבל כל עוד הוא לא נמכר ואין לכם לקוחות – לא תוכל להנות מפירות של העסק שלך. פרסום מוצלח באדוורדס דורש יחס המרה מצוין.יחס המרה לרבות מושפע מעמוד נחיתה מקצועי שמסוגל למכור= לזכות באימון של הלקוח המיועד שלך. דפי נחיתה מצקועיים שמותאמים אישית למכירה של המוצר יעזור ביותר ליעילות של כל מסע פרסום.

סיבה 5: תחרות על מחיר

אם המתחרים שלך מוכרים דבר כחול ב 5 ש”ח עם משלוח חינם, והינך מתכוון/ת למכור את אותו מוצר ב10 ש”ח + 5 ש”ח על משלוח ->> האסטרטגיה הטובה ביותר בעולם לא תביא הצלחה. המחיר חייב להיות תחרותי בהשוואה למתחרים.

כאמור, פרסום בגוגל הינו אחד ערוצי פרסום החזקים באינטרנט כיום. הסיכויים להצלחה הם גבוהים. אם הינך רוצה להתחרות ביעילות ב- AdWords אתה חייב להיות טוב יותר ממתחרים.
רוב הגורמים שתארתי יעזרו לך להבין על אתה באמת יכול להיות טוב יותר מהמתחרים ואם כן – יאללה לעבודה ולהצלחה.

אנו שותפים המורשים של גוגל בכל הקשור לקידום האתרים, החל מקידום האתרים האורגני ועד קידום אתרים ממומן. יש לנו ניסיון, הידע ואמצעים טכנולוגיים לקידום האתר שלך. נשמח מאוד לפנייתכם. חייגו אלי 055-8837282 או השאירו פרטים ואחזור אליכם.
בהצלחה בכל מהשתעשו…
אורית שיפרין


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

השאר/י דעתך או הודעתך...