WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
תפריט

ערוצי שיווק באינטרנט

Default Sub-Title Banner

ערוצי שיווק באינטרנט

By In קידום אורגני בגוגל, קידום אתרים, קידום ממומן בגוגל, שיווק ופרסום בפייסבוק On יולי 19, 2017


כיום האינטרנט הוא המקום בו רוב האוכלוסייה מתמצאת בו, ולאור זאת כל אדם שמעוניין במוצר או שירות מסוים יבצע את החיפוש באינטרנט. לפיכך, עסק שמתנהל באופן נכון יודע שהוא ימצא את קהל היעד המתאים לו ואף קהל יעד פוטנציאלי בערוצי השיווק השונים של האינטרנט. לכל עסק או מותג יש מטרות שונות שאליהן הוא רוצה להגיע, וכן לכל עסק יש את מאגר הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלו, ועל כן עליו להבין בדיוק איך לבצע פרסום שהוא טוב וחזק. במרחבי הרשת קיים מגוון עצום של ערוצי פרסום, הנה כמה מהם:

קידום ברשתות חברתיות
קידום במדיה החברתית זה ענף גדול של שיווק באינטרנט, המטרה המרכזית של קידום בערוץ זה היא להגדיל את החשיפה של העסק או המותג, ולהגדיל את התנועה של הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים. קידום ברשתות החברתיות יכול להיות עבור דף עסקי או מותג בכל מיני תחומים, כאשר בכל מדיה חברתית, יש את פילוח הנתונים, שבעזרתם תוכלו להגיע לתוצאות מקסימאליות בפרסום של כל מודעה.

קידום במנועי החיפוש השונים
ערוץ זה מתמקד בקידום דף האינטרנט למקום הגבוהה ביותר במנועי החיפוש השונים. כידוע, מנוע החיפוש המוביל הינו גוגל, ושם רוב בעלי העסקים מבצעים קידום שהוא הן אורגני והן ממומן. שיווק באינטרנט על ידי קידום במנועי החיפוש, נחוץ ביותר עבור כל בעל עסק אשר בבעלותו אתר, ויותר מכך זה הרבה יותר חשוב כאשר באתר מתבצעות מכירות.

ניהול והפצה באמצעות דיוורים
דרך נוספת לשיווק באינטרנט נעשית באמצעות הפצת מסרים, תכניות, מוצרים, מדריכים וטיפים לרשימות תפוצה אשר מכוונות לקהל היעד של העסק או המותג. הדיוורים יכולים להיעשות באמצעות שליחת מסרונים לנייד או ניוזלטרים למיילים. שימוש בשיטת קידום זו, יוצרת פנייה אישית מטעם בעל העסק או המותג ויוצרת חיבור בין הלקוחות לעסק.

קידום ממומן
קידום ממומן תמצאו בכל אחד מערוצי השיווק הקודמים שפורטו לעיל, שכן בכל אחד מהערוצים ניתן לבצע מודעות או קידומים שנעשים באמצעות תשלום. אולם יחד עם זאת, חשוב לציין במסגרת זו שישנם מוצרים שנמכרים שעשויים להיות הונאות, ועל כן, חשוב לדעת בדיוק מה השאיפה של העסק או החברה מבחינת השיווק האינטרנטי.

לסיכום
בטרם תחילת בחירת ערוצי הפרסום המתאימים עבור העסק או המותג שברשותכם, עליכם להבין כי כל ערוץ פרסום מתאים למטרה שיווקית מסוימת, למרות שבחלק מהערוצים ניתן לקדם באמצעותן מספר מטרות. לאור כל זאת, לפני שמתחילים לפרסם חייבים לבדוק את סוגי הערוצים השונים לעומק ולהבין את צרכי העסק או המותג שלכם, ודרישות הלקוחות. פנו אלינו, הננו בעלי ניסיון בקידום בכל ערוצי הפרסום השונים, נעזור לכם למצוא בדיוק מה המטרות, ואיך להגיע לפרסום שהוא איכותי, ובסופו של יום מביא תוצאות ומכירות לאתר ולחברה.


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

השאר/י דעתך או הודעתך...