WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
תפריט

למה שיווק בפייסבוק לא מצליח?

לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין את האסטרטגיה למכירות באמצעות פייסבוק!

למה שיווק בפייסבוק לא מצליח?

By In שיווק בפייסבוק - סדרת כתבות, שיווק ופרסום בפייסבוק On ספטמבר 16, 2014


כעקרון, לפי דעתי ונסיוני, כמעט ואין עסק שהפרסום בפייסבוק לא מצליח לו. בשיחה ראשונה עם הלקוח, אני מסבירה לו שפרסום בפייסבוק אמור להעשות על ידי מקצוענים. כל אחד מאיתנו עוסק בתחום ההתמחות שלו וישנם אנשים שתחום ההתמחות שלהם הוא ניהול דפים עסקיים בפייסבוק ופרסום בפייסבוק ויש להם את הידע הנדרש לעשות זאת בהצלחה רבה.

לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין את האסטרטגיה למכירות באמצעות פייסבוק!

שלב הראשון – שלב ההכנות:למה שיווק לא מצליח

עוד לפני שמתחילים לפרסם, כדאי להכין את עצמנו לפרסום בפייסבוק ע”י הבנת את צרכי העסק שלנו וקביעת אסטרטגיה לפרסום. הכנה לפרסום חשובה ביותר ומהווה גורם להצלחה בכל המקרים בהם עסקתי.
1. הגדרת קהל יעד: תחשבו מי הם אנשים שירכשו את המוצר או השירות שלכם. תגדירו על פי מדרג הבא
• גיל
• מין
• מצב משפחתי
• אם מדובר בהורים אז מספר ילדים וגילאי ילדים
• תחום ההתעסקות
• תחביבים
• פרטים נוספים

2. הכנת רשימה של פוסטים שתספיק לפחות לחודשיים בתדירות פרסום של עד 3 פעימים בשבוע. ניתן לחזור על חלק מהפוסטים במיוחד אם מדובר על מוצר /או שירות מעודף שאותו אנו מתכוונים לפרסם בחודשים אלו.

3. התחברות לקהילות או קבוצות של אנשים ששותפים לנושא בו אנו מפרסמים.

4. בדיקת מילות מפתח בכלי הנקרא “מתכנן מילות מפתח” של גוגל, מציאת מילות מפתח שמשתמשי מנוע חיפוש גוגל מחפשים בתדירות גבוהה וכל ראש פוסט – להכניס מילת מפתח זו.

5. בידקת מילות מפתח – HASHTAGS בפייסבוק עצמה. מה ז”א? מנוע חיפוש של פייסבוק מתפתח וגם בו תוכלו לפרסם את השירותים או מוצרים שלכם על ידי שימוש ב HASHTAGS . למידע נוסף אודות HASHTAGS לחצו כאן.

שלב שני – יצירת הזדהות עם המוצר

1. הקמת דף פייסבוק לעסק או למוצר. שלב זה חשוב ביותר. דעו כי היחס של פייסבוק בכל הנוגע לפרסומים תדמיתיים/שיווקיים/מכירותיים טוב בהרבה כאשר נעשה באמצעות דף פייסבוק עסקי. פרופיל האישי שלכם מיועד לשיח אישי בפייסבוק בלבד ופייסבוק אינה מאפשרת פרסום באמצעות הפרופיל האישי. לפרטים נוספים אודות נושא זה לחצו כאן.

2. זימון לקוחות- תתחילו לזמן לקוחות על פי קהל יעד שהגדרנו מראש בשלב ההכנות. ישנם מפסר שיטות טובות לעשות זאת – אחד השיטות מתוארת בסרטון כאן ויכולה לשמש אתכם לזימון קהל יעד של לקוחות הפוטנציאליים.

3. פרסומי פוסטים, התחילו בפרסומים פוסטים בתדירות שקבעת מראש בשלב ההכנות. גם בדף החדש שנוצר וגם בקהילות. תוך כדי הפרסומים ביקשו לעשות “לייק” לעמוד שלכם והציעו פתיון למה כדאי לעשות זאת.

משך שלב ההזדהות עם המוצר מחודשיים ועד 5 חודשים של פרסומים ללא הפסקה. תוך כדי הפרסומים תספרו בצורה הלא מכירותית אודות כל השירותים והמוצרים בעסק. חשוב להבין!, כי רק לאחר שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו בכם וירגישו שמכירים אתכם – רק אז מלאכת המכירה תצא לפועל.

שלב שלישי – מכירה

שלב זה ברור לכולנו, צרו מסע פרסום מכירותי. דעו לכם! כי ללא דף נחיתה – מסע הפרסום לא יניב פירות. המרכיב העיקרי להצלחה של מסע הפרסום והמכירות בפועל – הינו דף נחיתה מקצועי. שמסביר נאות ובבירות אודות המוצר או השירות שאתם מוכרים ומשאיר לכם פניות ולידים שגם לאחר סיום של מסע הפרסום יכולים לשמש אתכם לשיווק מוצלח.

אורית שיפרין וחברת WEBOPTIMIZER – עוסקים בשיווק בפייסבוק לעסקים ומציעים לכם חבילות שיווק בפייסבוק, למידע נוסף כנסו לדף שלנו פייסבוק – ישראל (http://facebook-israel.co.il) וקבלו הסבר אודות חבילות שיווק.
יחד עם זאת , אנו משווקים
1. סדנאות אישיות להקמה מקצועית של דף הפייסבוק העסקי שלכם
2. הקמת מסע פרסום בפייסבוק כולל הכל
במידע ומעניין אתכם, אנא התקשרו 055-8837282 או השאירו את פרטיכם!


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

2 תגובות

  • דני וקסלר 3 שנים AGO

    מאמר בעל ערך מוסף תודה, יחד עם זאת רציתי לציין שגוגל אינו סורק את הפוסטים בפייסבוק כך שהשימוש במילות מפתח בפוסטים חסר ערך , לעומת זאת שימוש במילות מפתח בשם דף העסק הינו בעל ערך כי שם דף העסק נסרק על ידי גוגל. לכן צריך להשתמש בשם דף העסק במילות מפתח אטרקטיביות ורלבנטיות לעסק וחשוב להחליט על שימוש במילת מפתח מתאימה בשם העסק עד הגיעו ל-100 לייקים , אח"כ כבר לא ניתן לשנותו ...

    הגב
    • אורית שיפרין 3 שנים AGO

      דני היקר, המידע שבידיך התיישן, גוגל עוד איך סורק פוסטים ועושה רישמת חיפוש לכל פוסט קיים. לדוגמא: חפש "סיור במטעי זיתים" ותגיע לפוסט שלי בפייסבוק. בנוסף, מומלץ לכתוב פוסטים שיתאימו למנוע חיפוש של פייסבוק עצמו כי גם דרך חיפוש בפייסבוק ניתן לקדם את העסק. מזמינה אותך להתחבר לעמוד פייסבוק שלי שבו אני משתפת עם האוהדים את סודות הצלחה בקידום בפייסבוק וטיפים לניהול תקין. https://www.facebook.com/WWWOptimizer

      הגב

השאר/י דעתך או הודעתך...