שיווק בפייסבוק: עקרונות חשובים להקמת דף עסקי בפייסבוק - WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
Menu

שיווק בפייסבוק: עקרונות חשובים להקמת דף עסקי בפייסבוק

סדרת כתבות שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק: עקרונות חשובים להקמת דף עסקי בפייסבוק

By In שיווק בפייסבוק - סדרת כתבות, שיווק ופרסום בפייסבוק On אוגוסט 6, 2015


כן כן כן, בחרנו בפייסבוק כערוץ הפרסום שלנו, בעיני ההחלטה היא נבונה ביותר בהתחשב במטריות שיווקיות של תחום האינטרנט נכון לרגע זה. אז איך להקים דף עסקי בפייסבוק, שיהיה מוגדר נכון וכתוצאה ישירה מהגדרה הנכונה – דף עסקי בפייסבוק מוצלח ביותר.

בראש בראשונה כותרת – שם של דף עסקי בפייסבוק

כמובן שהשם חייב להכיל את שם של העסק, זה מן הנמנע! אבל כתוספת לשם ניתן להוסיף תחום פעילות העסק. מומלץ לעשות עבודת מחקר לפני כן ולחשוב איך אנשים יחפשו אותו (כן כן אותה עבודה של מילות מפתח שאנו מכירים מגוגל). אחרי שמצאנו להוסיף מילת מפתח זו לשם של הדף העסקי.

דעו לכם, כי בפייסבוק יש מנוע חיפוש פנימי משלו שרבים משתמשים בו ובמיוחד בישראל. הוא מדרג את התוצאות על פי עקרונות דומים לאלה של גוגל. בקיצור, דומה מאוד לקידום אתרים – כותרת צריכה למשוך ובאותו הזמן להכיל את המפתח.

01

זכרו, ניתן לשנות את הכותרת רק אם בעמוד פחות מ200 אוהדים (“לייקים”) ואחרי זה לא ניתן לשנות אותה, אז כדאי מאוד להשקיע מחשבה בהקמת העמוד העסקי.
ובכן, דף עסקי בפייסבוק צריך להכיל את הרעיון הבסיסי שבא לידי ביטוי בכותרת – ניתן לשנותה, אבל רק עד למועד שיהיה לך פחות ממאתיים אוהדים (“לייקים”). אל תשכח שהמשימה העיקרית שלך היא לאסוף את קהל היעד שלה (אלה שאינם רק מעוניינים בלקרוא מידע בעמוד שלכם אלא שיש להם את הפוטנציאל להפוך ללקוחות שלך.

כמה כללים שיעזרו לכם עם בחירת שם דף העסקי
1. הכותרת חייבת למשוך ולא לדחות וכן להיות תדמיתיתית
2. השם של העמוד העסקי חייב לשקף את התוכן שמפורסם בו או יתפרסם בו בעתיד
3. שם חייב להימצא בקלות במנוע חיפוש של פייסבוק – לשם כך תשתמשו במילות מפתח.

השלב השני – אודותינו בדף העסקי של פייסבוק

6אודותינו זה הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי שלך מתייחס אליו. אז בהחלט, כדאי מאוד להסדיר גם אותו.
מה כדאי לכתוב ב”אודותינו” בדף העסקי:
1. להוסיף אנשי הקשר הרצויים
2. קישורים שיפנו לאתר שלך
3. טלפונים או כל מידע אחר שמאפשר פניה ישירה

השלב השלישי – עיצוב הדף העסקי

הפייסבוק הוא די אחיד ולא מגוון מבחינת העיצוב, אז אפשר להתבלט על פני אחרים בתכנון ועיצוב נאותים. מה כדאי שיהיה בעיצוב – אותם תכנים שיווקים שמועברים ללקוחות פוטנציאליים בדף העסקי – אך מעוצבים.
הדבר הראשון שפוגש את הלקוח הפוטנציאלי בכניסתו לדף עסקי שלך – זה עיצוב ה COVER והפרופיל. מומלץ ביותר כי עיצוב זה יישקף את “מה שאתה מוכר ללקוח שלך”. בעיני כדאי מאוד לנצל את הפלטפורמה הזאת לשיווק עצמי נוסף וכדאי לשקיע מאמץ בעיצוב COVER שיווקי ומכירותי.

3

שלב הרביעי – אפליקציות נלוות בדף

4לדף העסקי ניתן לחבר יישומים/אפליקציות שונות. מנסיוני, אין להם ערך ממשי ואני ממש לא ממליצה לשים הרבה יישומים על הדף. למה כן כדאי להשתמש ביישומים – לפרסום מבצעים, הנחות וכוי וגם זה בעיני מיותר לגמרי. אבל בשביל היופי (ולא היעילות) תוכלו למקם בעמוד העסקי אפליקציות של יצירת קשר, מעבר לאתר ועוד…

דוגמאות נוספות לאפליקציות בדף העסקי בפייסבוק:
1. ניתן לפרסם חדשות מאתר העסקי שלך פעם אחת ביום.
2. ניתן לתת טיפים שימושיים בלי קישורים לאתר
3. חומרים חינוכיים או סתם משעשעים או ציטוטים מעניינים.
4. קטעי וידאו,הודעות משעשעות, אלבומי תמונות (כמה תמונות)

כעקרון סיימנו עם הגדרת העמוד העסקי בפייסבוק.

כמוכן אנו מזמינים אתכם תמיד לשאול שאלות

או להזמין אצלנו חבילת שיווק בפייסבוק או סדנת שיווק אישית – מותאמת לעסק שלך בול.
מאחלת לכם המון בהצלחה!
אורית


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

השאר/י דעתך או הודעתך...