WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
תפריט

שיווק בפייסבוק: איזה דרך קידום מתאימה לעסק שלי?

שיווק בפייסבוק: איזה דרך קידום מתאימה לעסק שלי?

שיווק בפייסבוק: איזה דרך קידום מתאימה לעסק שלי?

By In שיווק בפייסבוק - סדרת כתבות, שיווק ופרסום בפייסבוק On פברואר 27, 2018


שלום חברים, אני רוצה לשתף אתכם מהניסיון שלי.
אתמול ניהולתי שיחה ארוכה עם מישהי שבין היתר עוסקת בקורסים
מדבריה ניסתה לעשות קידום ממומן בפיסבוק לגיוס לידים לקורס
ולא הצליחה במשימה.

אז החלטתי לחלוק אתכם את אלגוריתם גיוס לידים לקורס שנצבר מהניסיון הארוך שלי לגיוס לידים – שיווק בפייסבוק.

1. שלב ההכרות
מתחילים בעובדה פשוטה האם העסק מוכר בקרב גולשי פייסבוק
אם זה כך – מצויין ניתן להמשי הלאה
אם לא מומלץ לבצע פעילות לשם הכרות עם העסק או מותג או הנושא
ניתן לעשות את זה באמצעות 2-3 פוסטים ומומלץ ביותר וידאו. מומלץ ביותר שהתכנים המעוברים יהיו תכנים מעניינים ומועילים ללקוחות הפוטנציאליים.

לאחר שאגרנו עבורינו קהל יעד שבאמת מתעניין בתכנים שלנו. ממנו ומהאנשים דומים לו נוכל לבנות מסע פרסום, אך לפני הכל חסרים לנו דברים נוספים.

2. שלב ההכנות –
א. קובעים תאריך פתיחת קורס לכ- חודשיים (60 יום) לפני תחילת הפרסום או שיווק בפייסבוק
ב. בנוסף, קובעים 2 ועד 3 תאריכים של מפגשי מבוא – כשבוע וחצי אחד מן השני לפני פתיחת הקורס.
ג. מכינים פרסומין שיווקיים בלבד! הן תמונות עם מלל ארוך המסביר על יתרונות, הן וידאו
(הערה: לאחרונה אנ מעדיפה לעבוד עם וידאו – כי יעילות של מסעות פרסום עם וידאו הרבה יותר גבוהה)
ד. מכינים דף נחיתה או טופס לידים לשם “קליטת” הלידים.

3. שלב הפרסום הראשוני
מתחילים לפרסם לקראת המפגש הראשון כ3 שבועות או חודש לפני המפגש.
על המפגש הראשון אני עושים כמה מסעות פרסום (מעורבות, לידים/קליקים, צפיה בוידאו, הודעות)
בשלב זה אני מוציאה 50% מהתקציב הפרסומי

4. שלב מעקבים
מעקבים ככל הקשור בשיווק בפייסבוק או יותר נכון בניהול מסעות הפרסום חייבים להיות כל 3-4 ימים. לא כל יום ולא כל יומיים.
מה אנו אמורים לבדוק – איזה מסע פרסום מביא תועלת. כמה תועלת הוא מביא. האם זה מספיק ואנו יודעים להתמודד עם התוצאות
מהניסיון שלי בבניית מסעות פרסום – היו לקוחות שלא ציפו לכמות גדולה של פניות ולא היה להם זמן וגם אומץ רגשי להתקשר לכל כך הרבה אנשים ולהציע את השירות. והלידים המשיכו להגיע… אז קחו בחשבון כמה לידים אתם צופים לקבל מ- שיווק בפייסבוק, על מנת שההשקעה בפרוייקט זה תהיה כדאית לכם וגם לא תוציא אתכם מהכלים.

5. שלב הסקת מסקנות
לפני מפגש מבוא הראשון
אוקי אני כשבוע לפני מפגש מבוא הראשון. בודקים את עצמינו
האם כמות הלידים מתאימה – אם לא מגבירים את הפרסום
אחרי מפגש מבוא הראשון
א. מבררים כמה אנשים הגיעו מתוך הרשימה של הלידים
ב. בודקים כמה אנשים נרשמו לקורס
ב. בונים נוסחה לפי התוצאות הנתקבלו על מנת לייעל את הפרסום
רוצים לקבל את הנוסחה? כתבו לי למייל info@weboptimizer.co.il
או שלחו הודעה בעמוד עסקי בפייסבוק: מה יעיל לעסק שלי
ואשלח לכם את הנוסחה עם ההסברים.

6. המשך פרסומים
מכאן מתנהלים לפי הנוסחה – היא יעילה והכי מדוייקת בכל הקשור למימוש המטרה בשיווק בפייסבוק
מגייסים באותה שיטה אנשים למפגש מבוא הבא ואם אין מספיק נרשמים אז כמובן ממשיכים לעוד מפגש מבוא.

7. יוצאים מן הכלל
ישנם 2 אפשרויות של יוצאים מן הכלל שנתקלתי בהם בשיווק בפייסבוק לשם גיוס לידים לקורס
א. יש יותר מדי נרשמים ואין מקום בכיתה.
לפעמים קורה גם כזה דבר – כדאי להערך לפני וולמצוא מקום לקורס שיכול להכיל עוד כ5-7 אנשים מעבר למה שנחוץ
ב. אין מספיק נרשמים – כאשר העסק קטן וזה הפרסום הראשון שלו
מומלץ מאוד לפתוח קורס ראשון אפילו במתכונת מצומצמת וכן להמשיך בדרך עד שצוברים מוניטין והכרות עם העסק והיכולות שלו.

8. שיווק המשך למסעות פרסום
נכון הקורס כבר רץ, אבל אין לנו לזנוח את האנשים שהגיעו במפגשי הכרות ולא נרשמו וגם אותם האנשים שהשאירו לידים.
עשו שיווק המשך.
לא יודעים איך? אני אעזור בשמחה
כתבו לי למייל info@weboptimizer.co.il
או שלחו הודעה בעמוד עסקי בפייסבוק: מה יעיל לעסק שלי
ואשלח לכם את הנוסחה עם ההסברים.

מקווה שקיבלתם המון ידע כרגע בכל הקשור לגיוס לידים לקורסים.
יש לכם שאלות? אני כאן ואשמח לעזור.

בנוסף קבלו ממני מתנה נוספת – שיחת ייעוץ אישי [בחינם] בשווי של 420 שח.
לפרטים כנסו:http://ld.weboptimizer.co.il/nz2/


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

השאר/י דעתך או הודעתך...