שיווק בפייסבוק: טיפים חשובים של בעל העסק חייב לדעת! - WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
Menu

שיווק בפייסבוק: טיפים חשובים של בעל העסק חייב לדעת!

טיפים לבעלי עסקים שמעוניינים לשווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק: טיפים חשובים של בעל העסק חייב לדעת!

By In שיווק בפייסבוק - סדרת כתבות, שיווק ופרסום בפייסבוק On יוני 11, 2015


בעלי עסקים נתקלים יותר ויותר בתובנה, כי השיווק עבר לעולם הדיגיטל, אולם האינטרנט ואין מה לעשות עם זה. לפעמים נדמה שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי, כמו קידום ממומן או שיווק בפייסבוק. אך לפי דעתי וע”פ מה שרב לקוחותי מספרים לי – שיווק בעולם הדיגיטל זה מקצוע נפרד שצריך ללמוד אותו וכדאי מאוד למצוא מקצוען (או מקצוענית כמוני) שיעשו את העבודה כראוי. אז היום עוד כמה טיפים וטיריקם שיעזור לכם בעצמכם להתמודד עם קידום בפייסבוק.

כל אחד, שמתחיל לקדם בפייסבוק חייב להבין כי שיווק בפייסבוק – זה לא רק שיווק חברתי, אלה גם יכולת לתקשר עם קהל היעד הפוטנציאלי ואף לגרום לו לעשות פעולת שיווק בה אנו מתעניינים: כגון: ללחוץ על לינק, להרשם, להצטרף לאירוע, לקנות מוצר ועוד.

מצ”ב כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור תקשורת מניבה תגובות עם קהל היעד שלכם.

1. עיצוב דף מקצועי

עמוד שער – זה לא רק פניו של המותג, אלא גם פלטפורמה מצוינת לפרסום. זה יכול לקדם את המוצרים והשירותים שלכם, אתם יכולים להזמין את המנויים לסמינרים כנסים ועוד. נקודה נוספת שכדאי לשים לב – היא איכות עיצובית של הלוגו ותמונת נושא בעמוד העסקי.
אך אם אתם רוצים ליצור תמונה שמתאימה לכם בקלות (ולא להזמין אצל מעצב מקצועי) אני מזמינה אתכם להשתמש בtrickedouttimeline שירות חינמי שיעזור לכם.

2. כתובת אינטרנט של העמוד העסקי.

חשוב מאוד בהגדרות העמוד לתת כתובת אינטרנט מותאמת אישית לדף. דעו לכם, כי אם נתתם כתובת URL תקינה, הדף יקודם טוב יותר בגוגל וזה רק משרת אתכם.

3.אודות בדף העסקי

מומלץ ביותר למלא את כל השדות בסעיף “פרטי דף” שעליו ניתן להגיע מ”אודות” בדף העסקי. ככל שתספקו מידע נוסף, כמה שיותר תכנים – ככה תקודמו טוב יותר! וכמובן הדף העסקי ייראה יותר מקצועי ואמין.

4. זימון אנשים חדשים

בפייסבוק תוכלו למצוא אנשים – שהם קהל היעד שלכם. אתם יכולים לשתף איתם את העמוד העיסקי שלכם ולבקש לתת “לייק” וכך להגידל את כמו האוהדים של העמוד העסקי.
בנוסף, מומלץ לשלוח הזמנה לכל חבר חדש. בכל פעם שאתה יוצר קשר עם חבר חדש – שלח הודעה בנוסח: “היי. תודה שהוספת אותי כחבר. יש לי דף עסקי אשמח ללק שלך”.
תגיד “תודה” לכל המצטרפים החדשים לעמוד העסקי. זה בכלל לא נדוש, אמרת תודה יותר תחושה חיובית אצל הלקוח הפוטנציאלי וההרגשה זהאת משחקת רק לטובתך…

5. עידוד שיתוף פעולה

אני ממליצה בחום רב, לבקש מהמשתמשים לשתף הפוסט שלך או לתת לייק או להפיץ לחברים אחרי הכל, אתה מקשיע מאמצים וזמן בכתיבה של פוסטים יצירתיים כך שיש לך זכות מלאה להפנות את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך שישתפו את הפוסט ובכך תגיע לעוד יתר לקוחות פוטנציאליים. כדאי מאוד לעודד משתמשים לכתוב תגובות לפוסטים שלך.

 

אורית שיפרין וחברת WEBOPTIMIZER – עוסקים בשיווק בפייסבוק לעסקים ומציעים לכם חבילות שיווק בפייסבוק,
למידע נוסף כנסו לדף שלנו פייסבוק – ישראל (http://facebook-israel.co.il) וקבלו הסבר אודות חבילות שיווק.
יחד עם זאת , אנו משווקים
1. סדנאות אישיות להקמה מקצועית של דף הפייסבוק העסקי שלכם
2. הקמת מסע פרסום בפייסבוק כולל הכל
במידע ומעניין אתכם, אנא התקשרו 055-8837282 או השאירו את פרטיכם!

 

טיפים נוספים מעמוד הפייסבוק שלנו
עשו לייק וקבלו את כל הסודות של שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק – טיפ מס' 1הוסיפו מקום עבודה במידע אודותיכם.. זה הכרחי, כך שמשתמשים יכולים להגיע לדף העסקי דרך הפרופיל ה…

Posted by ‎בניית אתרים בגישה שיווקית – קידום עסקים בפייסבוק‎ on Monday, June 22, 2015

שיווק בפייסבוק – טיפ מס'2א. שתפו את ה קישור לדף שלך בתיאור של החשבון שלך בטוויטר. וודא שהקישור מתחיל ב- http: ב. הוספ…

Posted by ‎בניית אתרים בגישה שיווקית – קידום עסקים בפייסבוק‎ on Monday, June 22, 2015

שיווק בפייסבוק – טיפ מס' 3א. פרסמו תוכן מעניין. פרסום תוכן איכותי – הדרך הבטוחה ביותר כדי להפוך את הדף שלך לפופולרי. ב…

Posted by ‎בניית אתרים בגישה שיווקית – קידום עסקים בפייסבוק‎ on Monday, June 22, 2015


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

השאר/י דעתך או הודעתך...