WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
Menu

שיווק בפייסבוק: ציטוטים ויראליים

ליצור משיכה ויראלית לעמוד העסקי שלכם

שיווק בפייסבוק: ציטוטים ויראליים

By In שיווק בפייסבוק - סדרת כתבות, שיווק ופרסום בפייסבוק On יולי 10, 2014


אני ממשיכה עם סדרת כתבות של “שיווק בפייסבוק” שבהם אני מתארת טכניקות לקידום עמוד עסקי בפייסבוק. התכנים שאני משתפת כאן, הם פרי עבודה וניסיון ובהחלט יוכלו לעזור למקדמי עמוד הפייסבוק של העסק. מאמרים נוספים מסדת כתבות “שיווק בפייסבוק” יעזרו לכם לבצע את מלאכת הקידום בפייסבוק בצורה מקצועית וקלה יותר. בשבוע שעבר דיברתי על קידום באמצעות תמונות  והשימוש המקיף בתמונות בפייסבוק לשם פרסום העסק.

השבוע אני משתפת אתכם אופציה מצויינות נוספת לקידום העמוד העסקי – ציטוטים. שימוש בציטוטים נועד בעיקר להשגת “לייקים” ואוהדים”. רוב משתמשי פייסבוק, לא בדיוק יודעים לייעד את ה”לייקים” למטרות השיווקיות שלהן, וחבל. כולם יודעים ש”לייקים” זה טוב, אבל רובם לא יודעים למה זה טוב. בשבוע הבא אני מבטיחה לפרסם מאמר גם בנושא זה.

ונעבור לנושאים שעוזרים בעניין שיווק בפייסבוק באמת – ציטוטים

סוג כזה של פרסום יוצר תחושת אהדות רבה בקרב גולשי פייסבוק. פרסום ציטוטים נתפס מראש ככלי שיווקי חזק ביותר משום שאנשים משתפים בשמחה רבה ציטוטים מוצלחים ואף מגיבים בתגובות שרשרת מהשמחזק את הדירוג של הדף בפייסבוק ומביא לעמוד העסקי “אוהדים” חדשים.

ציטוטים זה מה שנקרא “תוכן ויראלי” או פוסט ויראלי. תכנים מסויימים יכולים להיות יותר ויראליים מהתכנים אחרים והציטוטים הם דוגמא מצויינת לכך. ציטוטים מעניינים המדברים על נושא שקרוב לרוב הגדול של הגולשים ומפורסמים בתזמון נכון, ואכן תוכן ויראלי שאין כמוהו.

ציטוטעל מנת לגרום לציטוט שאתה מפרסם להיות ויראלי ביותר ישנן כמה כללים:
א. תוודאו שנושא הציטוט מתאים לכמות גדולה של האנשים
ב. כדאי מאוד להכניס אלמנטים של בדיחות או הומור.
ג. ניתן לכתוב משהו שמרגיז את הגולשים – גם בצורה כזאת ניתן לקבל תפוצה “ויראלית”

הרעיון הוא להגיע לכמה שיותר אנשים, על מנת שישתפו את הציטוט שפרסמתם. תמיד תזכרו, כי ברגע שמישהו עושה “לייק” לציטוט שפרסמתם, מוסיף תגובה, או משתף, גם חברים שלו בפייסבוק ייראו את הציטוט וקרוב לוודאי יגיבו. עוד טיפ חשוב, ההתמקדות בנושאים מרגיזים או בנושאים שלילים, תמיד עובדת טוב יותר מאשר התמקדות בנושאים החיוביים (לצערי, אבל עובדה).

בדרך כלל הציטוטים מודבקים על גבי תמונה ומפורסמים בצורת תמונה. ז”א הטקסט של ציטוט מודבק על גבי תמונה שהיא רקע מעניין או תמונה שיש בה אנשים. אני תמיד מחפשת מקורות חינמיים לבצע את העבודה ובפניכם תרשים זרימה של יצירת ציטוט בחינם לגמרי.

שלב א’ : חיפוש ציטוט מתאים
אם מתנגן לכם בראש איזה ציטוט – זה מצויין, אבל אם אין ראיונות ניתן למצוא ציטוטים הן בעברית והן בשפות אחרות ולתרגם לעברית. מהמקורות בעברית ניתן להתחבר לאתר “בין המרכאות” וישנם 2 אתרים נוספים באנגלית : The Quotations Page ו Quotations. בכל מקרה אם לא מצאתם משהו מתאים בשניהם תמיד יש את גוגל הגדול והנה לינק לחיפוש (לחצו)

שלב ב’ : חיפוש רקע מתאים
ברגע שמצאנו ציטוט, נשאר למצוא תמונה שתבליט אותו. אם מדובר בציטוט שמדברת על רגשות, ניתן לשלב את הציטוט בתמונה בה אנשים “משדרים” את ההרגשה, או פשוט מקלידים את הציטוט על גבי רקע מתאים. אם כבר מדברים על חינמיות, אז הנה אתר שמעודף אלי מבחינה זו – freedigitalphotos (חשוב מאוד לשים לב לזכויות יוצרים).

שלב ג’: גימור סופי לציטוט
טוב, הגענו לשלב הסופי, על מנת ליצור התחברות בין ציטוט לתמונה, ניתן להשתמש בכלי חינמי לגמרי, שמדמה את הפוטושופ , וכלי זה נקרא PIXLR וניתן לערוך בו תמונות לגמרי בחינם.

בכל מקרה אם ברצונכם שאקליט סרט הסבר על הנושא כתבו לי בדף WEBOPTIMIZER (לחצו כאן) ואשמח.
לאחר שתמונת הציטוט מוכנה, תוכלו לפרסם אותה בעמוד העסקי של פייסבוק ולהמתין תגובות ושיתופים. חשוב מאוד לא לשכוח להוסיף תיאור לתמונה בעת הפרסום כפי שתיארתי בכתבה הקודמת.

לאלו מכם שזקוקים לעזרה בעניין שיווק בפייסבוק בצורה מקיפה ומקצועית, להלן מחירי חבילות “שיווק בפייסבוק” לעסקים קטנים ובינוניים ולעצמאיים. עשו לייק לעמוד WEBOPTIMIZER בפייסבוק וקבלו כתבות נוספות שיעזרו לכם לייעל את קידום העסק במרחב האינטרנט.

מאחלת רק שגשוג והצלחה!

חיבלות שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים ובינוניים ולעצמאיים

  • שיווק תדמיתי בפייסבוק

    750 ש"ח / חודש
  • בניית תוכנית שיווק
    ---
    ביצוע מחקר מילות מפתח
    ---
    הגדרת קהל יעד מבוקש

  • הקמת דף (כולל גרפיקה מוכרת)
    ---
    ניהול הגדרות ע"פ המחקר
    ---
    גיוס "לייקים" מקהל היעד

  • הפצת מסרים/פוסטים/תמונות/ סרטונים
    ---
    חיבור לקובוצות נושא
    ---
    הפצה בקבוצות

  • ---

  • משך החבילה 6 חודשים

  • להזמנה חייגו: 055-8837282
    ---
    או לחצו לתשלום
  • שיווק לידים / מכירה
    לייט

    950 ש"ח / לחודש
  • בניית תוכנית שיווק
    ---
    ביצוע מחקר מילות מפתח
    ---
    הגדרת קהל יעד מבוקש

  • הקמת דף (כולל גרפיקה מוכרת)
    ---
    ניהול הגדרות ע"פ המחקר
    ---
    גיוס "לייקים" מקהל היעד

  • הפצת מסרים/פוסטים/תמונות/ סרטונים
    ---
    חיבור לקובוצות נושא
    ---
    הפצה בקבוצות

  • מסע פרסום ממומן
    לשירות או מוצר
    במהלך 10 ימי עסקים
    (כלול במחיר)

  • משך החבילה 6 חודשים

  • להזמנה חייגו: 055-8837282
    ---
    או לחצו לתשלום
  • שיווק לידים / מכירה בייסיק

    1200 ש"ח לחודש
  • בניית תוכנית שיווק
    ---
    ביצוע מחקר מילות מפתח
    ---
    הגדרת קהל יעד מבוקש

  • הקמת דף (כולל גרפיקה מוכרת)
    ---
    ניהול הגדרות ע"פ המחקר
    ---
    גיוס "לייקים" מקהל היעד

  • הפצת מסרים/פוסטים/תמונות/ סרטונים
    ---
    חיבור לקובוצות נושא
    ---
    הפצה בקבוצות

  • מסעות פרסום ממומנים
    לשירות או מוצר
    במהלך 20 ימי עסקים
    (כלול במחיר)

  • משך החבילה 6 חודשים

  • להזמנה חייגו: 055-8837282
    ---
    או לחצו לתשלום

אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

השאר/י דעתך או הודעתך...