אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

קידום ממומן בגוגל – למה לא כדאי לקדם עסק בגוגל ?

קידום ממומן בגוגל

בכתבה הזאת אני אתן להכם הסבר מקיף, שיעזר לכם להבין האם קידום ממומן בגוגל יקדם את העסק שלכם. כתבה זו, הכרחית בעיני, לכל אותם לקוחות שמעוניינים לקדם בגוגל בצורה ממומנת , אך לא בטוחים שזה הערוץ הנכון לקידום העסק ומוצריו.

אני עצמי מאמינה גדולה בקידום ממומן בגוגל, לפעמים אני אמליץ ללקוח לפרסם ממומן בגוגל ולא להשקיע בקידום אורגני, על מנת לשמור על עלות מול יעילות של פרסום העסק. אחד השירותים שאני מעניקה אותו יותר ויותר – הוא הסבר על כל ערוץ פרסום באינטרנט ואחד מהערוצים החזקים בעיני הוא חידום בגוגל. שם השירות הינו Google Adwords. ייעוץ קצר ואפקטיבי זה מסייע לעסקים בצמיחה להחליט באיזה ערוץ כדאי להשקיע את עיקר הפרסום והם שיווק באמצעות מנועי חיפוש.

אני מונה כאן 5 סיבות שיעזור לכם להבין עוד לפני שהם מחליטים את הסיבות למה לא כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל, והתובנה הזאת תוכל לחסוך לכם כסף רב!

קידום ממומן בגוגל – סיבה 1: אף אחד לא מחפש מוצר שלךקידום ממומן בגוגל

מנוע חיפוש גוגל הוא המנוע חיפוש האפקטיבי ביותר בישראל ודרכו מחפשים קרוב ל97% מאוכלוסיית הגולשים בארץ. מה שאומר שאנשים משתמשים במנוע החיפוש גוגל על מנת למצוא משהו ספציפי ומוכר. אם המוצר שלך חדשני – קרוב לוודאי שהאנשים לא יחפשו אחרי המוצר שהם לא מכירים אותו.במקרה כזה מומלץ ביותר להקים מסע פרסום שמסביר לקהל הגולשים אודות המוצר ורק בשלב השני לנסות ולמכור אותו.

קידום ממומן בגוגל – סיבה 2: אפקטיביות מול המתחרים

מערכת קידום ממומן אדוורדס – מבוססת על מכירה פומבית. ז”א אם אתה יכול לשלם X כסף על המודעה שלך והמתחרה שלך ישלם יותר – הוא יהיה הראשון. אם המתחרים מוכרים את אותו מוצר או שירות, ויכולת ההשקעה שלך בקידום המודעה מוגבלת על ידי התקציב – המתחרים בהחלט יכולים להרוס בקלות את יעילות של מסע הפרסם שלך, על הבקשות מתאימות יותר או יקרות יותר.

קידום ממומן בגוגל – סיבה 3: קידום מקצועי

מערכת ניהול של גוגל אדוורדס נראה קלה וידידותית לתפעול ונראת קלה לשימוש,אך בהחלט ניתן לקבוע עובדתית כי אם אין לך נסיון ב- קידום ממומן בגוגל – קרוב לוודאי שקידום ממומן לא יהיה יעיל. יש הרבה אפשרויות בקידום ועל מנת להבין בהן, כדאי בהחלט לקחת קורס או להשכיר שירותים של מקדם מקצועי. זכרו כי ישנם מאפיינים רבים למסעות פרסום ממומן, שלא כולם מכירים אותם – אנו בחברת WebOptiimizer עוסקים בקידום ממומן בגוגל ונשמח מאוד לפנייתכם בעניין – חייגו אלינו 055-8837282

קידום ממומן בגוגל – סיבה 4: המרה

העובדה שהינך מוכר/ת מוצר נהדר, אבל כל עוד הוא לא נמכר ואין לכם לקוחות – לא תוכל להנות מפירות של העסק שלך. פרסום מוצלח באדוורדס דורש יחס המרה מצוין.יחס המרה לרבות מושפע מעמוד נחיתה מקצועי שמסוגל למכור= לזכות באימון של הלקוח המיועד שלך. דפי נחיתה מצקועיים שמותאמים אישית למכירה של המוצר יעזור ביותר ליעילות של כל מסע פרסום.

קידום ממומן בגוגל – סיבה 5: תחרות על מחיר

אם המתחרים שלך מוכרים דבר כחול ב 5 ש”ח עם משלוח חינם, והינך מתכוון/ת למכור את אותו מוצר ב10 ש”ח + 5 ש”ח על משלוח ->> האסטרטגיה הטובה ביותר בעולם לא תביא הצלחה. המחיר חייב להיות תחרותי בהשוואה למתחרים.

כאמור, פרסום בגוגל הינו אחד ערוצי פרסום החזקים באינטרנט כיום. הסיכויים להצלחה הם גבוהים. אם הינך רוצה להתחרות ביעילות ב- AdWords אתה חייב להיות טוב יותר ממתחרים.
רוב הגורמים שתארתי יעזרו לך להבין על אתה באמת יכול להיות טוב יותר מהמתחרים ואם כן – יאללה לעבודה ולהצלחה. קידום ממומן בגוגלחברת וובאופטימיצר 

אנו שותפים המורשים של גוגל בכל הקשור לקידום האתרים, החל מקידום האתרים האורגני ועד קידום אתרים ממומן. יש לנו ניסיון, הידע ואמצעים טכנולוגיים לקידום האתר שלך. נשמח מאוד לפנייתכם. חייגו אלי 055-8837282 או השאירו פרטים ואחזור אליכם.

בהצלחה בכל מהשתעשו…

אורית שיפרין

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן