אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בפייסבוק – איך ליצור פוסט ויראלי

פרסום בפייסבוק

כל מי שאי פעם לעשות בעצמו פרסום בפייסבוק, יודע בוודאות שלפוסטים ויראליים ישנו פוטנציאל אדיר.  כי בעצם הפוסט הויראלי מערב כמות ענקית של האנשים וגורם לקידום מכירות המירבי הניתן כיום..

אך יחד עם זאת, בעלי עסקים רבים לא ממש יודעים, איך לייצר פוסט ויראלי. הרבה פעמים בעלי עסקים שואלים אותי, איך לייצר פוסט ויראלי – כאשר הם מוכרים מוצר ספציפי ולא ממש יודעים איך לעשות פוסטים שהם ויראליים.

לרוב בעלי עסקים שאני מדברת איתם, טוענים כי פוסט מכירותי באמצעות פרסום בפייסבוק למוצר כזה ואחר, לא יותר מדי מעניין אנשים ולרוב אין סיכוי להגיע לרבבות מתעניינים.

האם זה נכון? האם עומדת בפנינו דילמה בנוגע למוצר שלנו?

כי לרוב אנו מרגישים שהפרסם שעשינו לא “מדבר” ולא “מלהיב” הרבה אנשים, ומה שנותר להשקיע כסף ב- פרסום בפייסבוק?

ומצד השני, קסום לנו מאוד למכור בקלות וללא מאמץ כספי, את המוצר שלנו לרבבות לקוחות הפוטנציאליים באמצעות פוסטים ויראליים.

אז מה עושים בעצם? איך יוצרים פוסטים ויראליים?

כמו כל הפוסטים בתחום פרסום בפייסבוק,שאת רובם תוכלו למצוא [כאן] גם כאן אני כותבת ומשתפת דוגמאות אמיתיות שעוזרות ל- פרסום בפייסבוק ומאפשרות לכם ללמוד מהאחרים. כך גם הפעם, אני מציגה בפניכם מקרה אמיתי שיעזור לכם לראות ולהבין איך ניתן ליצור פוסטים שבאמת מושכים רבבות של לקוחות.

נקרא למקרה הזה של פרסום בפייסבוק: לייקים בבוקר – הצעות בערב.

כאמור, אנו ממליצים להכין פוסט שמשלב 2 דברים עיקריים, בקשה לפעולה ויראלית יחד עם פעולת תרגמול משתלמת במיוחד – דבר כזה מדרבן את הלקוחות הפוטנציאליים בפייסבוק .כל מה שנדרש לאחר כן – דחיפה קלה בהפצה ברשת.

פרסום בפייסבוקאני מציגה בפניכם דוגמא חברת Subway בפוסט ויראלי שלהם בפרסום בפייסבוק שיצא בנובמבר 2013 והניב תוצאות יוצאות מן הכלל.

חברת Subway – חברת המבורגרים בפריסה נרחבת בארה”ב, הכינה פוסט והכריזה כי: אם פוסט יגיע ל40,000 לייקים, אז ההחברה תפיק קוד קופון לזכייה בארוחות המבורגרים למשך שנה שלמה במסעדה, לכל אלו שעשו לייק לפוסט זה.

חברת Subway השקיעה מינימום מאמצים להפצת הפוסט. הפוסט השיג יותר מ- 60,000 לייקים, כ800 תגובות, וכ1700 שיתופים במינימום מאמץ. ולתופעה הזאת ב- פרסום בפייסבוק קוראים פוסט ויראלי.

בנוסף אני רוצה לשתף אתכם ההמלצות להכנה ועיצוב הפוסט שיעזרו לכם להבין טוב יותר את הרעיון.

הפוסט חייב להיות אסתטי, מושך את העין ומגרה חושים.

בפוסט הנ”ל של חברת Subway אתם רואים כי בחרו בתמונה שמושכת את העין ומגרה את התאבון.

תבחנו שוב את התמונה ותראו שיש בה 2 סוגי הבשר, בשר בקר ובשר עוף וזאת משום שהמבורגרים במסעות Subway מכילים 2 סוגי הבשרים הנ”ל וקהל הלקוחות מתחבר ביותר גם מבחינת של מסר מתת מודע. תזכרו התמונה אמורה להיות סופר מושכת.

תמקמו את ההצעה כטקסט על גבי התמונה, כדי שיהיה ברור לכל לקוח מה אנו דורשים ממנו ומה אנו מציעים. אנשים שמגלגלים את הפוסטים בפייסבוק לא תמיד קוראים את הטקסט בפוסטים עצמם. לכן, למקם משפט  גדול בחלק העליון של התמונה יסייע למשוך את המשתמשים אשר לא שמים לב לטקסט הכתוב.

כמובן יד עוד מספר לא קטן של אופציות ליצירת תוכן ויראלי – אם זה באמת מעניין אשמח מאוד שתכתבו לי על זה ואמשיך לעדכן אתכם בנושא זה.

אובחן מקווה שיכולתי לעזור. וכמובן כתמיד אני מזמינה אתכם לפנות אלינו להצעת מחיר משתלמת ביותר בכל מה שקשור בפרסום באינטרנט, כגון פרסום בפייסבוק, פרסום בוגוגל, בניית אתרים ועוד הרבה דברים נוספים.

 

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן