אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

שיווק בפייסבוק: איזה דרך קידום מתאימה לעסק שלי?

שיווק בפייסבוק

שלום חברים, אני רוצה לשתף אתכם מהניסיון שלי.
אתמול ניהולתי שיחה ארוכה עם מישהי שבין היתר עוסקת בקורסים
מדבריה ניסתה לעשות קידום ממומן בפיסבוק לגיוס לידים לקורס
ולא הצליחה במשימה.

אז החלטתי לחלוק אתכם את אלגוריתם גיוס לידים לקורס שנצבר מהניסיון הארוך שלי לגיוס לידים – שיווק בפייסבוק.

1. שלב ההכרות
מתחילים בעובדה פשוטה האם העסק מוכר בקרב גולשי פייסבוק
אם זה כך – מצויין ניתן להמשי הלאה
אם לא מומלץ לבצע פעילות לשם הכרות עם העסק או מותג או הנושא
ניתן לעשות את זה באמצעות 2-3 פוסטים ומומלץ ביותר וידאו. מומלץ ביותר שהתכנים המעוברים יהיו תכנים מעניינים ומועילים ללקוחות הפוטנציאליים.

לאחר שאגרנו עבורינו קהל יעד שבאמת מתעניין בתכנים שלנו. ממנו ומהאנשים דומים לו נוכל לבנות מסע פרסום, אך לפני הכל חסרים לנו דברים נוספים.

2. שלב ההכנות – 
א. קובעים תאריך פתיחת קורס לכ- חודשיים (60 יום) לפני תחילת הפרסום או שיווק בפייסבוק
ב. בנוסף, קובעים 2 ועד 3 תאריכים של מפגשי מבוא – כשבוע וחצי אחד מן השני לפני פתיחת הקורס.
ג. מכינים פרסומין שיווקיים בלבד! הן תמונות עם מלל ארוך המסביר על יתרונות, הן וידאו
(הערה: לאחרונה אנ מעדיפה לעבוד עם וידאו – כי יעילות של מסעות פרסום עם וידאו הרבה יותר גבוהה)
ד. מכינים דף נחיתה או טופס לידים לשם “קליטת” הלידים.

3. שלב הפרסום הראשוני
מתחילים לפרסם לקראת המפגש הראשון כ3 שבועות או חודש לפני המפגש.
על המפגש הראשון אני עושים כמה מסעות פרסום (מעורבות, לידים/קליקים, צפיה בוידאו, הודעות)
בשלב זה אני מוציאה 50% מהתקציב הפרסומי

שיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק

4. שלב מעקבים
מעקבים ככל הקשור בשיווק בפייסבוק או יותר נכון בניהול מסעות הפרסום חייבים להיות כל 3-4 ימים. לא כל יום ולא כל יומיים.
מה אנו אמורים לבדוק – איזה מסע פרסום מביא תועלת. כמה תועלת הוא מביא. האם זה מספיק ואנו יודעים להתמודד עם התוצאות
מהניסיון שלי בבניית מסעות פרסום – היו לקוחות שלא ציפו לכמות גדולה של פניות ולא היה להם זמן וגם אומץ רגשי להתקשר לכל כך הרבה אנשים ולהציע את השירות. והלידים המשיכו להגיע… אז קחו בחשבון כמה לידים אתם צופים לקבל מ- שיווק בפייסבוק, על מנת שההשקעה בפרוייקט זה תהיה כדאית לכם וגם לא תוציא אתכם מהכלים.

5. שלב הסקת מסקנות
לפני מפגש מבוא הראשון
אוקי אני כשבוע לפני מפגש מבוא הראשון. בודקים את עצמינו
האם כמות הלידים מתאימה – אם לא מגבירים את הפרסום
אחרי מפגש מבוא הראשון
א. מבררים כמה אנשים הגיעו מתוך הרשימה של הלידים
ב. בודקים כמה אנשים נרשמו לקורס
ב. בונים נוסחה לפי התוצאות הנתקבלו על מנת לייעל את הפרסום
רוצים לקבל את הנוסחה? כתבו לי למייל info@weboptimizer.co.il
או שלחו הודעה בעמוד עסקי בפייסבוק: מה יעיל לעסק שלי
ואשלח לכם את הנוסחה עם ההסברים.

6. המשך פרסומים
מכאן מתנהלים לפי הנוסחה – היא יעילה והכי מדוייקת בכל הקשור למימוש המטרה בשיווק בפייסבוק
מגייסים באותה שיטה אנשים למפגש מבוא הבא ואם אין מספיק נרשמים אז כמובן ממשיכים לעוד מפגש מבוא.

7. יוצאים מן הכלל
ישנם 2 אפשרויות של יוצאים מן הכלל שנתקלתי בהם בשיווק בפייסבוק לשם גיוס לידים לקורס
א. יש יותר מדי נרשמים ואין מקום בכיתה.
לפעמים קורה גם כזה דבר – כדאי להערך לפני וולמצוא מקום לקורס שיכול להכיל עוד כ5-7 אנשים מעבר למה שנחוץ
ב. אין מספיק נרשמים – כאשר העסק קטן וזה הפרסום הראשון שלו
מומלץ מאוד לפתוח קורס ראשון אפילו במתכונת מצומצמת וכן להמשיך בדרך עד שצוברים מוניטין והכרות עם העסק והיכולות שלו.

8. שיווק המשך למסעות פרסום
נכון הקורס כבר רץ, אבל אין לנו לזנוח את האנשים שהגיעו במפגשי הכרות ולא נרשמו וגם אותם האנשים שהשאירו לידים.
עשו שיווק המשך.

לא יודעים איך? אני אעזור בשמחה
כתבו לי למייל info@weboptimizer.co.il

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן