אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

גוגל אדוורדס – כך תפרסמו את העסק בגוגל

גוגל אדוורדס

היום נדבר על גוגל אדוורדס. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם כיום, בעל אינספור כלים, הרחבות, אפליקציות, דפדפן, אי-מייל ואפשרויות שיווק רחבות. בתוך “ארגז הכלים”, ניתן למצוא גם את גוגל אדוורדס – כלי הפרסום העיקרי של גוגל ואף מקור ההכנסה העיקרי של החברה ולא באופן שרירותי; מדובר בכלי שיווקי רחב אופקים, אשר ניתן לנצל בשלוש אפשרויות:

  • חיפוש דרך מילות מפתח – 

    זוכרים שחיפשתם אתמול מוצר מסוים באינטרנט וראשית הופיעו לפניכם מספר אתרים עם המילה Ad”” לצדם?! אין זה מקרה כלל וכלל; מסתבר כי כאשר אנו מקישים צירוף מסוים של מילים ברשת, כל מילה תופסת בחובה משמעות “רבת נתיבים” העשויה להוביל אותנו לאינספור אתרים, בהתאם לרצונותיו של גוגל אדוורדס. לדוגמא, אם נחפש “מזגן”, טרם כל האתרים, יופיעו לנו לפחות 2-3 אתרי פרסום. אתרי הפרסום מובילים בדרך כלל לדף נחיתה (דף אינטרנט עיצובי המציג חברה בצורה שיווקית, עם מעט אינפורמציה קולחת אודות העסק, השירותים והאיכות), העשויים להציג בפניכם מבצע מסוים או פשוט יתרונות אודות החברה הספציפית ומדוע, מתוך כל החברות בשוק, כדאי לכם לפנות אליה כשמדובר בצורכי המיזוג שלכם.

  • פרסום במנועי חיפוש שיתופיים – 

    גוגל אמנם מהווה את מנוע החיפוש השכיח ביותר, אך יש לציין כי עדיין חלק גדול של אישים פונים למנועי חיפוש אחרים, שגם בהם כדי להיעזר במטרה לשווק את עצמכם. למזלנו, גוגל אדוורדס פועלת גם במנועי חיפוש אשר פועלים בשיתוף עם גוגל, כך שאתם מקבלים חשיפה ביותר ממנוע חיפש אחד.

  • פרסום ברשתות תוכן – 

    בשל היות גוגל מנוע חיפוש פופולרי, יש לו “חברים” רבים בהם הוא יכול להיעזר במידת הצורך. כך באפשרות גוגל אדוורדס לפרסם עבורכם בעד שני מיליון אתרים בכל רחבי העולם, בהם הוא יכול להציג מידע ופרסומות. מה גם, שבזכות כלי זה ניתן לבחור באתרים המתקשרים באופן זה או אחר לנושא שלנו ולהתאים את הפרסום לפי גיל, מין, היסטוריית חיפוש ועוד. כל אלו חוסכים כסף משמעותית, שכן במקום לפרסם בעשרות אתרים, אתם מפרסמים באתרים הנכונים שימשכו עבורכם את קהל היעד שלכם. בנוסף, עם כלי זה ניתן לעצב את כל סוגי המודעות מבאנרים, למודעות טקסט, באנרים של טקסט ואפשרויות רבות ובלתי-מוגבלות.

מעבר להיותו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, בעל אפשרויות מגוונות, ישנן סיבות רבות מדוע מומלץ לשלב את גוגל אדוורדס ככלי קבע בעולם העסקי שלכם:

  • התשלום ניתן עבור ההוצאות בלבד

    – בניגוד לאופן הפרסום המקובל, התשלום של גוגל אדוורדס מתבצע רק אם ישנה לחיצה על המודעה עצמה במנועי החיפוש או אתרי התוכן, ללא קשר לכמות הזמן שהמודעה מופיעה וללא תלות בגודל החשיפה שלה, כלומר – כל עוד לא לחצו על המודעה שלכם, אינכם צריכים לשלם.

  • תקציב דינאמי וזול

    התקציב המושקע בפרסום בגוגל נקבע על ידכם בלבד. לעומת רוב כלי הפרסום, השיווק והחברות המוצעים בשוק, פרסום דרך גוגל אדוורדס נחשב לזול משמעותית והעיקר הוא שאתם קובעים מהי כמות הממון שאתם מוכנים להשקיע; שוויו של פרסום התחלתי בגוגל עולה 25 ₪ בלבד, ואפילו גוגל אדוורדס ממליצים להתחיל בתקציב קטן יחסית בהתחלה, של 50-100 ₪ בלבד. בנוסף, באפשרותכם לשנות את התקציב 24/7.

 

איך זה עובד? המחיר המינימלי לקליק של לקוח על המודעה שלכם נקבע על ידי גוגל בהתאם למספר משתנים כגון איכות המודעה, גודלה, הרלוונטיות של האתר שבחרתם לנושא המודעה ומספר הקליקים. בכל מקרה, אתם מציינים בעבור גוגל מראש מחיר מקסימלי שאתם מוכנים להשקיע למודעה, וגוגל לא יוכלו לנסח הצעת מחיר שתעלה על הסכום שנקבתם.

גוגל אדוורדס
גוגל אדוורדס

פרסום מידי -תהליך הפרסום של גוגל אדוורדס הוא פשוט וקל, כך שאינו עורך זמן רב כלל וכלל. רוב כלי השיווק, הקידום והמיתוג דורשים הרבה יותר תכנון וזמן כדי למקסם את יכולות הפרסום של הכלי, וזמן, כידוע, שווה לכסף. משום שהפרסום של גוגל אדוורדס מגיע כל כך מהר לשוק, אתם מושכים יותר קליינטים בצורה מהירה יותר וחוסכים לעצמכם הרבה זמן, תכנון וכאבי ראש.

פרסום חופשי– כפי שוודאי הבחנתם, בפרסום על ידי גוגל אדוורדס אתם קובעים כל פסיק ונקודה. באותו אופן, אתם אף קובעים מראש את מילות המפתח אשר יקושרו למודעות הפרסום שלכם, כך שהמודעה שלכם תופיע כאשר לקוח פוטנציאלי יקליד את המילים שבחרתם במנוע החיפוש. באופן זה תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאלים בעלי עניין בשירות שלכם ספציפית, שכן לקוחות אלו חיפשו בגוגל מילים הקשורות לעסק שלכם.
*מילות מפתח הן מילים, צירופים או ביטויים הקשורים לנושא האתר או הפרסומת.

מיקוד לפי אזורים וקהלי יעד –  גוגל אדוורדס מאפשרת לכם להתמקד ולהגדיר את קהל היעד שלכם מבחינת מיקום גיאוגרפי, שפה, שעות מוגדרות והימים בשבוע לפרסומה; ככל שתמקדו את גוגל אדוורדס יותר, כך תצליחו לפנות לקהל הרלוונטי אליכם בצורה יעילה יותר. בנוסף, משום שאין הפרסום כללי, אלא התאמתם אותו לשעות עמוסות, קהל יעד נכון עם רצון לרכוש ולהתעניין במוצרים שלכם אשר ממוקם באזורים דמוגרפיים עמם אתם עובדים, אתם אפילו תחסכו כסף ותימנעו מהקלקות מיותרות ומאי-נעימויות עם לקוחות שאין באפשרותכם לספק שירות עבורם.

כלי מעקב וסטטיסטיקה –  ניתן למדוד את האפקטיביות של הפרסום, הפרסומת ואת מידת הכדאיות שלו באתרים השונים בקלות רבה, בזכות כליי המעקב והסטטיסטיקה של גוגל אדוורדס העומדים לרשותכם.

ללא התחייבות – שלא כמו בקמפיינים ארגוניים או קידומים עם חברות חיצון ואינטרנט שיווקיות, הדורשים בדרך כלל חתימה על חוזה והתחייבות לפרסום לתקופה, גוגל אדוורדס מאפשר לכם לשנות, להקפיא או לבטל את הפרסום שלכם בין רגע.

בשל היותו מנוע חיפוש השווה לכל נפש, בנוסף לאפשרויות השימוש הפשוטות, היעילות, הדינאמיות והתקציביות שמאפשר כלי השיווק של גוגל, גוגל אדוורדס, יותר ממומלץ לשלב אותו ככלי שיווקי; בשל היותו כלי שיווקי ללא התחייבות, מתחייב כי ישפר את המערך העסקי שלכם.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן