קידום אתרים בגוגל - GOOGLE ADWORDS - WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
Menu
Default Banner Title

Default Sub-Title Banner

מנוע חיפוש הגדול בעולם שכולנו מכירים – “גוגל” מפעיל מערכת פרסום הנקרא Google AdWords.
פרסום ב- Google AdWords מאפשר לך למשוך במהירות את גולשים לאתר שלך שמעוניינים, ולא סתם גולשים אלה גושים שמעוניינים ספציפית במוצרים או השירותים שלך.והתשלום מתבצע כאשר הגולש מועבר לאתר שלך.

במערכת פרסום של Google AdWords ביכולתך לנהל מסעות פרסום לפי תקציבים קבועים מראש ואף להגדיר תקציב יומי. בנוסף ביכולתך להגדיר תזמון מדויק להרצת פרסומות ואף להוריד או להעלות מחיר אוטומטית בימים או שעות בהם הקהל הפוטנציאלי איננו נגיש.

מערכת של Google AdWords מאפשרת לשלוט בהגדרות דמוגרפיות של מסע הפרסום, לפי האזור, לפי מין וגיל, לפי תחומי העניין, לפי קהילות ועוד לפי קריטריונים נוספים. בנוסף,מודעות של מסע פרסום במערכת Google AdWords מותאמות גם למכשירים הניידים (סמארטפונים וטאבלטים) בעלי גישה לאינטרנט.
במערכת פרסום Google AdWords ניתן למקום סוגי רבים של מודעות, החל ממודעות טקסט רגילות ועד באנר תמונה או באנרים של וידאו או פלאש. בנוסף, קיים מחולל הבאנרים הפנימי של Google AdWords המאפשר לבנות באנר דינאמי מותאם למסע הפרסום. יתרון חשוב בבאנרים בעלי גרפיקה מושכת של Google AdWords היא כי עלות הבאנרים הגרפיים שמושכים את העין של הלקוח הפוטנציאלי היא אותה עלות של המודעות טקסטואליות ועל העסק רק לבחור מה סוג של פרסום שמעניין אותו.

עוד דבר חשוב בעניין של מערכת הפרסום של Google AdWords הוא סוג פרסום המוצא. במערכת קיימים 3 סוגים של הפרסום.
1. הסוג הראשון הוא עמוד החיפוש של גוגל, כאשר מלמעלה לו ובצד ימין מוצגות מודעות טקסט רגילות.
2. סוג שני הוא רשת המדיה של גוגל ש מונה בתוכה עשרות אלפי אתרים בישראל עם דירוגים גבוהים ביותר
3. והסוג השלישי: 2 אפשרויות ביחד גם רשת המדיה וגם עמוד החיפוש.

כל אלו מאפשרים למנהל מסע פרסום לנצל את התקציב ביעילות ולשווק את המוצר שלך למספר גדול של גולשים ייחודיים, שמתעניינים במוצר או שירות של העסק.

פרסום ב– Google AdWords בחברת WEBOPTIMIZER
אנו מנהלים מסעות פרסום באמצעות Google AdWords החל מתקציבים מנוכים ועד התקציבים הגבוהים בהתאם לבקשת הלקוח. על מנת להחליט מה הוא התקציב הנדרש ומה תהיה היעילות של הפרסום בתקציב שנקבע על ידי הלקוח, נציג לו תוכנית אסטרטגית ובה אסטרטגיית הפרסום וניבוי עלויות בהתאם לתחום או מילות המפתח שמעניינות את בעל העסק.

נשמח לפנייתכם אלינו לקבלת הצעת מחיר משופרת