WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
תפריט

לריסה מירו, נוריאל מירו

מרכז נוריאל הצלחה

לריסה מירו, נוריאל מירו – מרכז נוריאל הצלחה

By In testimonials On מרץ 29, 2015


לפני כשנה הננו פתחנו מרכז בינלאומי ללימוד שפה העברית לפי השיטה של ד”ר לבלשנות אינה (רינה) רקובסקי והזמנו תכנון וביצוע המיזם החדש אצל גב’ אורית שיפרין. נכון להיום אנו עובדים בשיתוף הפעולה ההדוק.
גב’ אורית שיפרין תכננה ובנתה לפי בקשתנו אתר:
http://www.korny-ivrita.co.il/
דרך האתר שנבנה ע”י הגב’ אורית שיפרין ד”ר אינה רקובסקי מלמדת און ליין תלמידים רבים מכל העולם, בקבוצות וגם נותנת שיעורים פרטיים. אנו מקבלים תשלומים עבור הלימודים דרך מערכת האתר, שנבנתה על ידי גב’ אורית שיפרין, ובנוסף, היא גם אחראית על קידום האתר ברשת, בגוגל ובפייסבוק.

האתר עונה לכול הדרישות שלנו והוא בעצם הצלחה גדולה שלנו, שחלק הניכר בה – זאת העבודה המקצועית של גב’ אורית שיפרין.

נוסף לכך גב’ אורית שיפרין הדריכה אותנו בעת פתיחת של שני דפים בפייסבוק https://www.facebook.com/kornyivrita.rakovskaya
https://www.facebook.com/ivritkrayot

מאז היא מנהלת את הדפים, מקדמת נושאים, מעלה פרסומים רבים משולמים וטבעיים ומקשרת בין האתר ובין הדפים האלו. היא בונה לפי הצורך דפי נחיתה, מעלה פרסומים ומקדמת לנו גיוס התלמידים. המומחיות שלה בתחום הקידום האורגני ברחבי הרשת מבדיל לטובה את גב’ שיפרין מאנשים, העוסקים באותו התחום. עוד יתרון גדול ומאוד חשוב לנו- זאת שליטה מלאה בשתי שפות- עברית ורוסית.

החל מתחילת פעילות, בה הייתה מעורבת הגב’ אורית שיפרין, החל מחודש ינואר 2014, קיבלנו פניות מ157 תלמידים בעקבות הפרסומים בפייסבוק של הגב’ אורית שיפרין, מה שזינק אותנו מעלה בכל הבחינות תפעול של המרכז בינלאומי ללימוד שפה העברית.

אנו מודים מאוד לגב’ אורית שיפרין על ההשקעה המרובת שעות, על ההדרכות נישנות וחוזרות ועל תמיכה כולל בכל תחומי האינטרנט.


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

השאר/י דעתך או הודעתך...