WEBOPTIMIZER בניית אתרים | קידום אורגני בגוגל| קידום ממומן | שיווק עסקים בפייסבוק
Menu
Default Banner Title

Default Sub-Title Banner

לייקים בפייסבוק – איך נפעיל שיווק אורגני נכון באמצעות לייקים בפייסבוק?

By In Uncategorized, קידום אתרים, שיווק בפייסבוק - סדרת כתבות, שיווק ופרסום בפייסבוק On יולי 11, 2017


שיווק אורגני כשמו כן הוא, הינו קידום שמתבצע באופן אותנטי וללא מימון כספי. בדרך כלל הקידום האורגני נעשה על ידי העלאת פוסטים לדף הפייסבוק, והמתנה לשם קבלת לייקים בפייסבוק, שיתופים, תגובות ואפילו הודעות בעניין הפוסט שפורסם. חשוב כמובן להשים לב, שהפוסט אשר מפורסם בדף הפייסבוק העסקי ממוקד לקהל היעד המתאים, אליו אתם מעוניינים שהפוסט יגיע.

כמו כן, שימו לב לשעות בהם אתם מפרסמים את הפוסט, ידוע כי לכל דף עסקי יש את שעות השיא שבו רוב אוהדי הדף מחוברים, ניתן לקבל נתון זה בסטטיסטיקה של הדף.
ועל זה תוכלו לראות את הסרטון שלנו:

איך מפרסמים את דף העסק באופן אורגני לקבלת לייקים בפייסבוק?
כיום יש שלושה ערוצים מרכזיים לפרסום הדף העסקי שלכם בצורה אורגנית, שכן הפייסבוק הינו המקום שבו תכנים יכולים להגיע מהר מאוד להיות ויראליים.

הערוץ הראשון הינו עמוד העסק עצמו, בדף הפייסבוק העסקי נפרסם פוסטים משולבים עם תמונות או סרטונים לצורך לקיחת תשומת הלב של קוראי העמוד. בדף הפייסבוק העסקי יהיו את כל אוהדיו, והם יכולים לצפות בעמוד, לעשות לייקים לעמוד, לשתף את תכני העמוד, להגיב ולשלוח הודעות בנושא. בדף הפייסבוק תוכלו להציע ולהפעיל את אוהדי הקבוצה, לדוגמא על ידי הגרלה או תחרות שתעלו לעמוד הפייסבוק.

הערוץ השני הוא פרופיל פרטי, על ידי הפרופיל הפרטי ניתן לשתף את תכני הדף העסקי, כך שחברים ועוקבים של הפרופיל הפרטי יוכלו לראות את תכני הדף העסקי, להתרשם ולהצטרף כאוהדים. ערוץ שלישי הוא קבוצות בפייסבוק, על ידי הקבוצות השונות בפייסבוק ניתן לפרסם את הדף העסקי. יש להשים לב, שהדף העסקי צריך להיות קשור לתכנים שמפורסמים בקבוצה, שכן פרסום בקבוצות שאינן קשורות זה דבר העשוי לגרום למוניטין גרוע לדף העסקי.

מה חשוב לדעת על לייקים בפייסבוק?
לפני כשנתיים פייסבוק שינתה את ההנחיות והמדיניות שלה לגבי שיווק עסקי, וזאת בשל העובדה שהיו המון פעולות והונאות מצד מקדמי אתרים אשר מכרו לייקים לדפי עסק שונים בפייסבוק.

חשוב לציין שיחד עם זאת הלייקים שנמכרו לדפי עסק רבים בוצעו על ידי קהלי יעד שאינם מתאימים, ועל כן ניתן להבין שהיו המון אוהדים שאינם פעילים בדף העסק.

לאור כל זאת, הלייקים בפייסבוק שנעשים על ידי קנייה, אינם עובדים, ולפיכך אם אתם מחפשים פתרון לקידום הדף העסקי שלכם, לחברתנו יש את מגוון הפתרונות עבור קידום דף העסק בצורה נכונה וטובה. ההמלצה שלנו היא לא לקנות חתול בשק, הרי קנייה של לייקים לפייסבוק נשמעת מבטיחה, אולם דבר זה לא שווה, כי התשואה שתקבלו תהיה אפסית. פנו לחברתנו עוד היום וקבלו מאיתנו את הפתרון המתאים לדף העסקי שלכם, הרי כל עסק מתמקד בקהל יעד שונה ובתחום שונה.


אודות מחבר המאמר:

אורית שיפרין

אני מאמינה בגישה שכל נכס באינטרנט אמור להביא לנו תועלת כלשהי. במיוחד אם מדובר בעסקים. כל בעל עסק צריך להבין, כי מרחב האינטרנט מלא בהזדמנויות שיווק, ובניצול הזדמנויות אלו העסק המקודם יגיע בטוח ליעדים שיווקים מצויינים. יחדן עם זאת, הנתיב השיווקי חייב להתאים את עצמו למוצרים ושירותים שהעסק מעוניין לשווק לקהל הרחב. ההתאמה חייבת להעשות לפי עלות מול תועלת ותמיד ניתן למצוא אופציות שמתאימות לכל עסק.

Related Posts

השאר/י דעתך או הודעתך...