אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

לייקים בפייסבוק – איך נפעיל שיווק אורגני נכון באמצעות לייקים בפייסבוק?

לייקים בפייסבוק

שיווק אורגני כשמו כן הוא, הינו קידום שמתבצע באופן אותנטי וללא מימון כספי. בדרך כלל הקידום האורגני באמצעות לייקים בפייסבוק נעשה על ידי העלאת פוסטים לדף הפייסבוק, והמתנה לשם קבלת לייקים בפייסבוק, שיתופים, תגובות ואפילו הודעות בעניין הפוסט שפורסם. חשוב כמובן להשים לב, שהפוסט אשר מפורסם בדף הפייסבוק העסקי ממוקד לקהל היעד המתאים, אליו אתם מעוניינים שהפוסט יגיע.

כמו כן, שימו לב לשעות בהם אתם מפרסמים את הפוסט, צפים לראות לייקים בפייסבוק, ידוע כי לכל דף עסקי יש את שעות השיא שבו רוב אוהדי הדף מחוברים, ניתן לקבל נתון זה בסטטיסטיקה של הדף.

לייקים בפייסבוק
לייקים בפייסבוק

איך מפרסמים את דף העסק באופן אורגני לקבלת לייקים בפייסבוק?
כיום יש שלושה ערוצים מרכזיים לפרסום הדף העסקי שלכם בצורה אורגנית, שכן הפייסבוק הינו המקום שבו תכנים יכולים להגיע מהר מאוד להיות ויראליים.

הערוץ הראשון הינו עמוד העסק עצמו, בדף הפייסבוק העסקי נפרסם פוסטים משולבים עם תמונות או סרטונים לצורך לקיחת תשומת הלב של קוראי העמוד. בדף הפייסבוק העסקי יהיו את כל אוהדיו, והם יכולים לצפות בעמוד, לעשות לייקים לעמוד, לשתף את תכני העמוד, להגיב ולשלוח הודעות בנושא. בדף הפייסבוק תוכלו להציע ולהפעיל את אוהדי הקבוצה, לדוגמא על ידי הגרלה או תחרות שתעלו לעמוד הפייסבוק.

הערוץ השני הוא פרופיל פרטי, על ידי הפרופיל הפרטי ניתן לשתף את תכני הדף העסקי, כך שחברים ועוקבים של הפרופיל הפרטי יוכלו לראות את תכני הדף העסקי, להתרשם ולהצטרף כאוהדים. ערוץ שלישי הוא קבוצות בפייסבוק, על ידי הקבוצות השונות בפייסבוק ניתן לפרסם את הדף העסקי. יש להשים לב, שהדף העסקי צריך להיות קשור לתכנים שמפורסמים בקבוצה, שכן פרסום בקבוצות שאינן קשורות זה דבר העשוי לגרום למוניטין גרוע לדף העסקי.

מה חשוב לדעת על לייקים בפייסבוק?
לפני כשנתיים פייסבוק שינתה את ההנחיות והמדיניות שלה לגבי שיווק עסקי, וזאת בשל העובדה שהיו המון פעולות והונאות מצד מקדמי אתרים אשר מכרו לייקים לדפי עסק שונים בפייסבוק.

חשוב לציין שיחד עם זאת הלייקים שנמכרו לדפי עסק רבים בוצעו על ידי קהלי יעד שאינם מתאימים, ועל כן ניתן להבין שהיו המון אוהדים שאינם פעילים בדף העסק.

לאור כל זאת, הלייקים בפייסבוק שנעשים על ידי קנייה, אינם עובדים, ולפיכך אם אתם מחפשים פתרון לקידום הדף העסקי שלכם, לחברתנו יש את מגוון הפתרונות עבור קידום דף העסק בצורה נכונה וטובה. ההמלצה שלנו היא לא לקנות חתול בשק, הרי קנייה של לייקים לפייסבוק נשמעת מבטיחה, אולם דבר זה לא שווה, כי התשואה שתקבלו תהיה אפסית. פנו לחברתנו עוד היום וקבלו מאיתנו את הפתרון המתאים לדף העסקי שלכם, הרי כל עסק מתמקד בקהל יעד שונה ובתחום שונה.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן