אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בפייסבוק – איך לעניין את קהל היעד שלך

פרסום בפייסבוק – איך לעניין את קהל היעד שלך

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם פרסום בפייסבוק הוא קהל היעד.
קהל היעד הוא בעצם אתם לקוחות פוטנציאלים העתידים לרכוש מוצר או שירות שלכם, כי הוא מתאים בול למה שהם מחפשים.פרסום בפייסבוק
קהל היעד זה אותם אנשים שמתעניינים כרגע או יתעניינו בעתיד במוצר/שירות שלכם וכדאי לנו לבעלי העסקים להיות בקשר הדוק איתם.

ישנן אינספור אפשרויות להגדרת קהל יעד: מיקום מגורים, מאפיינים אישיים (למשל הורים או בעלי עסק)
גיל,מין, מצב משפחתי, מקום עבודה ועוד מספר מאפיינים שיבחרו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בפינצטה עד להתאמה מושלמת.
כל זאת תוכלו לעשות באמצעות פרסום בפייסבוק הכוונה לפרסום בפייסבוק שנעשה באמצעות מערך פרסום שבתשלום שעובר ישירות לפייסבוק.

בשנים האחרונות פרסום בפייסבוק, הוא בין הפרסומים מובילים ביעילות שלהם בעולם הדיגיטלי.
והסיבה ברורה – פרסום בפייסבוק מציג בפני אנשים ספציפים וייחודיים, שבוודאות מתעניינים בהמוצר או השירות שלנו. וזו ה דרך הישירה לביצוע פעולה הרצויה – רכישה או התקשרות.

אך איך בעצם זה קורה?

איך פייסבוק יודעת מה מעניין אתכם, למה אתם זקוקים ובכלל מי אתם.
מכיוון שכולנו משתמשים פעילים בפייסבוק, כל פעולה שלנו בפייסבוק, אם זה לייק, קריאה של פוסט, צפיה בסרטון וכל דבר נוסף, נאסף ומתוייג.
ובצורה הזאת קל למדי להגיע לאנשים בעלי מאפיינים ספציפיים שהשירות או המוצר שלנו מתאים להם ביותר.

וזה בעצם מה שמאפשר לנו, מפרסמים לפרסם ולשווק את המוצר/שירות בצורה מיטבית.

אז איך נכון מגדירים את קהל היעד?

1. דבר ראשון חושבים על הלקוחות שכבר יש. בודקים את המאפיינים שלהם ורושמים.
2. לאחר מכן להרחיב את הרשימה – לחשוב על תחומי התעניינות נוספים שיכולים להיות לקהל היעד שלנו.
*לדוגמה: עסק שמפרסום פעילות ספורטיבית – קרוב לוודאי שקהל היעד שלו גם יתעניין באורח חיים בריאה, תזונה ותחומים נוספים שקשורים בו.

3. שלב הבא – לחשוב על תחומים שאינם רלוונטיים לקהל היעד שלכם. זהו השלב האחרון בהכנת הרשימה שלנו.
4. לאחר שבנינו את הרשימה מומלץ ביותר להיכנס למערך הפרסום בפייסבוק, למדור "קהל היעד" ולנסות להגדיר את קהל היעד בצורה הכי קרובה לרשימה שבניתם.
*במקרים רבים תוכלו לעשות זאת בקלות, אך במקרים ספציפיים תזדקקו למנהל מדיה חברתית מומחה שיעזור בהגדרה הנכונה – > אתם תמיד מוזמנים אלינו לייעוץ והכוונה.
5. לאחר שהגדרנו את קהל היעד – מריצים פרסומים ממומנים ועושים סקירה לבדוק האם קהל היעד שלנו פועל בצורה מיטבית. מה שיעזור לנו במשימה – זו סטטיסטיקה שפייסבוק מציגה בפנינו לגבי איכות וטיב הפרסומים עצמם.

הסטטיסטיקה יכולה לרמוז לנו מה יעיל ומה לא יעיל במסע הפרסום וגם איך "לשפר" את קהל היעד, כדי לייעל את הפרסומים.

הנני עוסקת בפרסום בפייסבוק משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום!!! בניהול מסעות פרסום ממומנים בפייסבוק.
אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה -> אני מזמינה אתכם לעיין בחבילות שלנו
או לפנות בכל דרך אחרת (טלפון, מייל, ווטסאפ, מסנג'ר ועוד) ונשמח לתת לכם הסבר מקיף ושירות מעולה.

כמו כן אני מזמינה אתכם להתעניין במבצע שלנו – לחצו כאן למעבר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן