אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

קידום אורגני בגוגל: 5 צעדים שיעזרו לכם להגיע למטרה

קידום אורגני

קידום אורגני בגוגל היא משימה חשובה לכל בעל עסק שיש לו אתר. מה זה בכלל קידום אורגני בגוגל תוכלו לקרוא בכתבה מעניינת זאת שתעזור לכם להגיע להבנה אודות הקידום האורגני. ואם אתם זקוקים להצעת מחיר לקידום אורגני בגוגל – כנסו כאן להצעה. יתרה מזאת, כאן תוכלו לקבל חבילה משולבת של בניית אתר וקידום אורגני בגוגל בתשלום חודשי – חבילה שמבטיחה תוצאות מצויינות עבורכם.

אך לאלו מאיתנו שאכן מעוניינים בקידום אורגני בגוגל, אך קצרים במזומנים אני מציעה 5 צעדים שיעזרו לכם לקדם את האתר. לפני הכל חשוב לי מאוד להדגיש כי צעדים אלו יעזרו לכם במשימות קידום של האתר שלכם אך לא יחליפו בעלי מקצוע שיעשו באתר שלכם ויביאו לכם תוצאות מניבות.

הצעד הראשון – סקר מילות מפתח בקידום אורגני בגוגלקידום אורגני בגוגל

סקר מילות מפתח הינו סקר הכרחי ביותר לשם קידום האתר בגוגל וכדאי מאוד לעשות אותו עוד לפני הקמת האתר. לפי סקר מילות מפתח, תוכלו להבין טוב יותר את התמונה המלאה הקשורה לתחום ההתעסקות של העסק, לקבל מושג על המתחרים העיקריים ואף לבנות אתר עם אסטרטגיה שיווקית שמדגישה את היתרונות שלכם על פני המתחרים.

הצעד השני – מציאת נישה – קידום אוגני בגוגל

מציאה נישה הינה כלי חשוב לאחר ביצוע סקר מילות מפתח. מה זה נישה? נישה זה מין גישה מאוזנת של עלות מול תחרות בפועל. אתם אמורים למצוא מילות מפתח שהתחרות שם נמוכה אך מספר החיפושים החודשיים גדול למדי ולכוון את עבודת הקידום לנישה הזאת.

הצעד השלישי – טקסטים מנצחים – קידום אורגני בגוגל

מהניסיון שלי מה שמנצח בתחום קידום האתרים בגוגל הם טקסטים או תכנים מעוניינים ללקוחות. יחד עם זאת על מנת שמנוע חיפוש יבין טוב יותר במה מדובר בטקסט, חייבים להשתמש במילות מפתח מהנישה שבחרנו בתוך הטקסט הכתובת.

הצעד הרביעי – תמונה אחת שווה אלף מילים – קידום אורגני בגוגל

מכיוון שמנוע חיפוש גוגל הוא סוג של מחשב רובוט שסוקר דפים, אין לו יכולת הבחנה בתמונה. אך עדיין ניתן לקדם אתר על ידי תמונות שאתם מוספים לכתבות או תכנים, על ידי הוספה של תיאור תמונה לכל תמונה שיש באתר. דבר זה מקדם ביותר את האתר שלכם.

הצעד החמישי –  שירותי עזר – קידום אוגני בגוגל

תשתמשו בכלים לסריקה של האתר, על מנת לקבל מושג מה עוד ניתן לשפר. שירותי סריקה אלו יעזרו לכם ביותר ויתנו לכם נקודות מדוייקות איך ומה לשפר שדי מקלות על משימותכם לקידום האתר.

אני מעניקה סריקה כזאת בחינם לפני שאני מתחילה במשימת קידום אתר ותוכלו להכנס לעמוד הסריקה, להזין את הפרטים ולקבל דו”ח מוכן תוך 3 ימי עסקים.

לסיכום , ניתן לומר כי קידום אורגני בגוגל מהווה עבור כל עסק ועסק – פתרון מצויין למיקום הראשון בתוצאות מנוע חיפוש.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן