אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

בניית אתרים לעסקים – אסטרטגיה מונחת הצלחה

בניית אתרים לעסקים

בואו נדבר על בניית אתרים לעסקים. בעידן המודרני, לפתח עסק מצליח ומניב – אתגר אמיתי. אם ישנו רצון להבטיח את הצלחת העסק שלך, הצעד החשוב הוא השמת יתד במרחב האינטרנט. כאן מתעוררת בעיה אמיתית, כי הרוב המכריע של בעלי עסקים אינם בקיאים בתחום טכנולוגיות האינטרנט. אך למרות כל הקשיים, תחום בניית אתרים לעסקים היום, קל יותר מאשר אי פעם. אני מציעה מספר פלטפורמות בניית אתר מעוצב אישית, כולל הכל, בעלות שמתאימה לכל כיס. חשוב להדגיש, כי אתר טוב יחזק את מעמדך בשוק המקומי במידה וישנו רצון להרחיב את המחזור ההכנסות ללא קשר למיקום הגאוגרפי.

בניית אתרים לעסקים – אז מה הם המרכיבים לבניית אתר מוצלח?בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים בגישה שיווקית

ברור לכולם, כי אתר איננו סתם נכס אינטרנטי, אלה נכס אינטרנטי מניב. על מנת, להפוך אותו למניב, אנו אמורים בראש ובראשונה להתייחס לקהל היעד שלנו ולהתאים את האתר ללקוחות הפוטנציאליים. איך עושים זאת? בניית אתרים לעסקים בגישה שיווקית! גישה שיווקית, שתאשפר ללקוח מזדמן להיכנס לאתר ולבצע בו פעולות שמוגדרות כמטרה סופית, כגון רשימת פרטים, המטרפות כמנוי, ביצוע קניה ועוד. האתר שבנוי נכון מבחינה שיווקית, אמור “להוביל” לקוחות לבצע פעולות אלו.

גמישות שיווקית

האתר אמור להציג את כל הקשת הרחבה של מבצעים, הנחות ויתרונות של העסק שלכם מול המתחרים. למה כדאי לעדכן את האתר מדי שבוע או חודש? מכמה סיבות חשובות:

אתר מתחדש בכתבות או טיפים שימושיים, גורם ללקוחות פוטנציאליים שלהם להיות עם יד על הדופק ולהכנס מדי פעם לאתר על מנת לקרוא תכנים מעניינים וחשובים.

• אתר שמתחדש תקופתית מקודם טוב יותר באופן עצמאי מול מנוע החיפוש גוגל.

מומלץ ביותר, עוד ברגע תכנון של בניית אתרים לעסקים, להקצות מקום ומשאבים לשם ביצוע עדכונים תקופתיים בקלות ובנוחות.

צריכים אתר במחיר הוגן – כנסו וגלו מה אנו יכולים לעשות עבורכם!

גיוס לקוחות על הדרך

בזמן האחרון הדרך בה הגולש “מגלה” מוצרים ושירותים היא דרך הסמארטפון שלו. אני בטחה, כי הבחנתם כבר בעובדה, כי האינטרנט הסלולרי צובר תאוצה ותופס עמדה חזקה בשוק. והנה תחזית חשובה לכל בעלי עסקים, בשנת 2015 גישה לאינטרנט מסמטרטפונים וטאבלים תעלה פי 3 מגישה מהמחשבים נייחים. תחזית זו מצביע, כי על בעל העסק להיות עם יד על הדופק ולתפוס חתיכה מהעוגה בתחום ההתעסקות של העסק, ועל ידי התאמה של האתר להתקנים ניידים. ברור, כי כדאי לעשות זאת עוד בתכנון בניית אתרים לעסקים.

תוכניות שותפים – אמצו וחיזקו

ישנו כלי קסם שנקרא תוכנית שותפים לאתר עסקי שיכול להעלות את ההכנסות של העסק בקלות יחסית. מה זאת אומרת תוכנית שותפים? תוכנית שותפים , זה מעין “חבר מביא חבר”, גולש שנרשם, משתף תכנים ומוצרים מהאתר שלך ומקבל על זה עמלה. כל שותף בתוכנית שותפים מקבל קישור ייחודי לו, ומכאן עליו להתחיל לשתף את הקישור ולהרוויח עמולות. תוכנית שותפים לאתר – זה יצירת מצב של סימביוזה מצויינת (WIN/WIN) לעסק שלך.

החיבור החברתי כבר כאן

עוד דרך מצויינת לקדם את האתר ואת המוצרים ושירותים שלך היא השמת אייקונים של רשתות חברתיות בכל תוכן, כתבה, מוצר או שירות. ברגע שהגולשים לוחצים על אייקון “לייק” או “שתף” של אחת הרשתות החברתיות, הדבר נגלה למאות חברים של אותו הגולש – תפוצה חזקה ונרחבת שמועילה ומקדמת.

הקונה הבררני

הקונה היום הוא טיפוס בררני ביותר. המחקרים מראים כי ב 9 מתוך 10 המקרים, הלקוח הפוטנציאלי יעשה חקר שוק באינטרנט, לפני החלטה סופית על רכישת מוצרים ושירותים ובמיוחד כאשר מדובר בבניית אתרים לעסקים.

לכן, על האתר להיות מקום עיקרי בו אסוף כל המידע הרלוונטי לנושא המחקר, תוך הדגשות חזקות של יתרונותיך על מתחרים. בעל העסק שמזמין שירות בניית אתרים לעסקים יהפוך לשליט המלא על טקסט, תמונות ותכנים שקשורים למותג שלך. יתרה מזאת, אפשר ללקוחות לכתוב ביקורות באתר שלך. אם תעשה זאת, האתר יספק פלטפורמה מצוינת ליצירת תדמית חיובית של המותג שלך. כך יהפכו לקוחות פוטנציאליים ללקוחות ממשיים.

בניית אתרים לעסקים – זו המומחית שלנו!

אני בונה אתרים בגישה שיווקית, דוגלת בקידמה טכנולוגית ומיישמת את הקידמה הטכנולוגית בעיצוב ותפעול של כל אתר. לקוחות שלי מקבלים חבילה מותאמת אישית שכוללת את כל מה שנדרש לשם בניית אתר מוצלח ושיווקי. אני מאמינה, כי אתר טוב הוא אתר מוכר ומזמינה אתכם לעיין בעלויות בניית אתר מעוצב אישית, שבעיני מתאימות לכל כיס.

ושתלווה אותכם הצלחה לנצח!

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן