אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים הפכה בשנים האחרונות לנושא נחוץ וחשוב לכל עסק. אנשים מודרניים מחפשים כל הזמן מידע באינטרנט. גם כשהם קונים לפי המידע הזה בחנויות שנמצאות קרוב לבית הם משווים ובודקים אונליין. כשהם מזמינים מוצרים ושירותים באינטרנט גם זה נעשה אחרי השוואות ובדיקות לפי הצרכים האישיים שלהם. לכן, לאתרים עסקיים יש תפקיד חשוב בקידום החברה.
אבל בוא ניגש רגע לנושא בניית אתרים לעסקים מזווית קצת שונה. ניגע באותם תירוצים שבעלי עסקים שאינם רואים צורך באתר אינטרנט, משמיעים בדרך כלל.

אנחנו לא צריכים אתר:

אבל האינטרנט משמש אנשים מכל הגילאים. יותר מ-80% מכלל האנשים המבוגרים נכנסים לאינטרנט בכל יום. תחשוב, ללא הופעה מקוונת אתה כל הזמן מאבד לקוחות.

העסק שלי לא מתאים לאינטרנט, הלקוחות שלי לא נמצאים שם:

התירוץ הזה רלוונטי למי שלקוחותיו הם רק קשישים מעיירות קטנות או כפרים שאינם רגילים כלל לטכנולוגיות החדשות. אבל אין כמעט עסקים עם קהל יעד כה צר ומדויק. לכל חברה יש 2-3 לפחות סוגי לקוחות, שרובם מהם מחפשים מידע על מוצרים באינטרנט.

אין לי כסף לאתר:

אבל יש אופציות מגוונות החל מבניית אתרים לעסקים בפלטפורמות חינמיות קיימות ועד חברות שעוסקות בבניית אתרים לעסקים שיקימו עבורך אתר מכירתי מותאם שבסופו של דבר יחסוך לך המון, כי הלקוחות ימצאו אותך באינטרנט בעצמם. זו השקעה משתלמת שבדרך כלל תצדיק את עצמה כבר תוך 2-3 חודשים. זה יעזור לך להכפיל את הרווחים שלך.

יש לי מספיק לקוחות:

אתה אומר – למה לי לשלם בכלל כסף עבור אתר אם כבר יש לי מספיק לקוחות. אבל עסק מצליח ישאף תמיד לעזור לכמה שיותר אנשים תוך יצירת מקומות עבודה והגדלת הרווחים. אם אתה מסתפק במספר הנוכחי של הלקוחות, אז אתה מפספס סיכוי להתרחב. בהרחבה, אתה מפסיד למתחרים פעילים יותר שיודעים להתאים את העסק שלהם למציאות שמשתנה כל הזמן.

למה אני צריך אתר אינטרנט אם יש רשתות חברתיות ששם אני יכול לפרסם מה שאני רוצה:

אתר אינטרנט זה אפשרות לסדר ולקטלג מידע חשוב על העסק שלך: מוצרים, יתרונות, הטבות, ביקורות, מחירים, מבצעים, דברים שמשתנים. כדי שהעוקבים שלך ברשתות החברתיות יהפכו לקונים אמיתיים גם במקרה הזה אתה צריך לפחות דף נחיתה בודד באינטרנט שייצג בצורה יעילה את מה שאתה מפרסם ברשת. זכור שלא כל הלקוחות הפוטנציאליים פעילים ברשתות החברתיות. לעומת זאת, מנועי חיפוש משמשים את כולם.

אין לי זמן להתעסק באתר:

נו אוקיי, זהו בעצם התרוץ המפורסם ביותר בנוגע לכל דבר שאנשים מנסים להימנע מלהיכנס אליו. אבל פלטפורמות מודרניות של האתרים מאפשרות לכל אחד לנהל את האתר בצורה קלה ויעילה שלא דורשת זמן רב. הלקוחות שלנו, לדוגמא, מקבלים הדרכה מלאה כדי שיוכלו לבצע שינויים בעמוד בעצמם מבלי לערב מתכנתים. כמובן, במידת הצורך ניתן גם להפקיד את ניהול האתר בידי חברה לבניית אתרים לעסקים.

בניית אתרים לעסקים
בניית אתרים לעסקים

עכשיו, כאשר התירוצים נגמרו אתה רוצה לדעת, ממה מתחילים כשכבר מחליטים על בניית אתרים לעסקים
אבל לפני שניגשים לעבודה יש צד נוסף שצריך להסתכל עליו גם. כי המקצועיות שלנו לא מאפשרת לנו להשאיר אותך בהרגשה שמעכשיו הכל יעבוד מעצמו ושתוכל להשיג בקלות רווחים מבלי להתאמץ. כי לא כך הדבר. בוא ננפץ כמה מיתוסים בעניין האתרים לעסקים כדי שתקבל תמונה אמיתית בצורה הכי מקסימלית שאפשר. כי למרות היתרונות הברורים של אתר אינטרנט, הוא לא פותר את כל הבעיות של החברה. המיתוסים הנפוצים ביותר הם:

האתר יהפוך גם עסק לא רווחי למצליח. לא. המפתח להצלחה של כל עסק הוא מוצר איכותי וטיפול בלקוחות. בהיעדר רכיבים אלו, האתר לא יוכל לסייע בהגדלת הרווחים. אם הבעיה היא במוצר או בשירות, אז גם עם אלפי אנשים שיגלשו לאתר, המכירות לא יגדלו.

לאתר יהיה קהל יעד רב, שעליו לא תצטרך לשלם כמעט כלום. ושוב לא. כדי לשמור על תנועה גבוהה באתר, צריך להשקיע בו באופן קבוע. קידום במנועי חיפוש, רשתות חברתיות, הקמת פרסומים עדכניים, עדכון תוכן. לקוחות חדשים עולים כסף. גם שמירת לקוחות קיימים עולה כסף. גם החזרת לקוח שעזב עולה כסף. היתרון של אתר עסקי על פני פרסום לא מקוון הוא שהוא יכול לעזור לך להגיע למשתמשים רלוונטיים בעלות נמוכה יותר.

אפשר לא להתעסק בעיצוב האתר. וגם כאן התשובה היא לא. כדי לגרום לאנשים לא רק להגיע לאתר אלא גם לבצע את הפעולה שהיא בעצם המטרה של כל הסיפור הזה – הקניה – האתר חייב להיות בעל מבנה הגיוני, ניווט קל ולעשות רושם טוב. עיצוב המשקף את האופי, המבנה והתרבות של החברה הוא אחד הקריטריונים העיקריים שיכולים להבטיח את הצלחתך באינטרנט. עמוד לא אטרקטיבי ומבולגן רק יפגע במותג שלך.

ולסיכומו של סיפור, קצת על הניסיון שלנו בבניית אתרים לעסקים

נשמח אם תצרו איתנו קשר לכל המלצה או שאלה בנושא בניית אתרים לעסקים. אנחנו מספקים פתרונות אינטרנט מתקדמים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ובונים אתרי תדמית, אתרים דינאמיים ומורכבים בהתאמה אישית. הניסיון והידע הרב שצברנו משתקף בהמון אתרים פעילים שיצרנו במהלך השנים. הנסיון שלנו וגם המעקב אחר לקוחותינו מאפשרים לנו לספק לכם את המוצר הטוב ביותר, בצורה מקצועית, אמינה ויעילה. האתרים שלנו פותרים בעיות עסקיות, מותאמים לביקוש באינטרנט, מנחים את הלקוח, מעבדים את התנגדותו וכתוצאה מכך מביאים רווח אמיתי. כי בסופו של דבר, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן