אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בפייסבוק – 3 טיפים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אפיק השקעה בבניית העסק. אם נשאל את וורן באפט איך הוא משקיע במניות, הוא כנראה יגיד לנו שמאוד חשוב לוודא שכל שקל שנכנס, הופך למינימום שקל פלוס שיוצא. אנחנו לא יכולים לשלוט בזה, או להחליט מראש שכך יהיה. אך אנחנו כן יכולים לכוון לזה. וכמו שוורן באפט, המשקיע הידוע, נודע בכישוריו לחקור את המניות שהוא רוצה להשקיע בהן, כך גם אנחנו יכולים לעשות עבודת מחקר משלנו – ופשוט לשאול את השאלות הנכונות טרם השקעה כספית באפיקי פרסום בפייסבוק.

איך לחקור מה שצריך במסגרת פרסום בפייסבוק

כאשר אנחנו עושים מחקר, אנחנו רוצים להגדיר מטרה מאוד ברורה ולדעת אם הגענו אליה. נניח והיינו אקדמאיים, ועל פי כן היינו בוחרים לבדוק האם השמש זורחת בכל יום. מטרת המחקר תושלם כאשר הגענו למסקנה וודאית, והמטריצות שנעקוב אחריהן הן כמובן אחוזי התאורה מדי בוקר ובאם יש כדור חם וכתום בשמיים. באופן דומה, ובמסגרת פרסום בפייסבוק, אנחנו יכולים להגדיר מטרות ברורות: כמות מסוימת של מבקרים, כמות מסוימת של מכירות וכמות מסוימת של הרשמות. הסיבה שאנחנו רוצים להגדיר מטרות ברורות, היא כי בעזרתן אנחנו יכולים לעקוב אחר ההתקדמות העסקית שלנו.

שכן, אם יש לנו מטרה להכניס מיליון שקלים חדשים ברבעון הקרוב, וברור לנו שאנחנו צריכים להכניס 25% יותר מכירות עבור זה, יש לנו מטרה לייצר כ-50 מכירות חדשות, לדוגמה, מדי חודש. אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו יכולים להמיר את העובדה לאפיקי פרסום בפייסבוק ולדרוש שהקמפיינים שנריץ יקדמו אותנו לכ-50 מכירות חדשות מדי חודש. וכעת, אנחנו יכולים לפרק את הבקשה לתת מטרות. אולי אנחנו צריכים 500 נרשמים חדשים לאתר מדי חודש, אולי 200 הרשמות יומיות לוובינרים, אולי כעשרת אלפים צפיות במודעות סרטונים וכן הלאה.

פרסום בפייסבוק – כלי לקידום החזון העסקי

כך, שבמסגרת אפיקי פרסום בפייסבוק, אנחנו כבר מחזיקים במטרות ברורות שניתן לעקוב אחריהן. שבהינתן כך שהן יושלמו כראוי, נגיע למצב שהמטרות העסקיות שלנו מקודמות כליל. על כן, חשוב במיוחד לשאול את השאלות הנכונות. מה הן המטרות העסקיות, על בסיס החזון העסקי, ואיך נכון לנו להגשים אותן? שכן אם ההגשמה עוברת, לפחות בחלקה כדרך הפייסבוק, זה כבר דורש מאיתנו להחזיק מתווה אפקטיבי ויעיל כדי לקדם אותה. למעשה, החוזקה של אורית מ-ווב אופטימייזר, היא הנכונות

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק

להשיג תוצאות ברורות ומדידות ללקוח. ומבחינתה, פרסום בפייסבוק מהווה פלטפורמה יעילה, כדי לוודא שכל כסף מושקע הולך לכיוון הגשמת יעדים רשומים מראש.

כך שהמטרה היא להשתמש בתקציב הפרסומי שלנו, כדי לתת מענה למטרות הפרסומיות שלנו. אם יש לנו תקציב פרסומי המורכב מ-10% מהכנסות החברה, ואנחנו רוצים שהוא יהיה אחראי לגידול ב-25% בהכנסותיה, אנחנו צריכים לגרום לזה לקרות ברמה גבוהה של דיוק. וכאן נכנסות למשחק המטריצות שהגדרנו. אולי אנחנו מגדירים יעד מסוים לעלות פר קליק, או לעלות פר הרשמה, או אפילו לעלות פר מכירה. שכן, כל אחד יכול להתחיל לזרוק כסף על אנשים כדי שבסופו של דבר הם יקנו דבר מה מהחנות שלו. אך זה מצריך תחכום ועידון כדי לעשות את הפעולות הנכונות, בלבד, כדי לחנוך את הלקוח הפוטנציאלי לטובין המוצעים לו. כך שהכסף המושקע יהיה הסכום המינימלי הנדרש כדי להגיע לתוצאה במסגרת פרסום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק – להכיר את קהל היעד כדי לשווק נכונה

יש כל מיני דרכים לעשות אופטימיזציה ולשאול את השאלות הנכונות, ועם זאת אחת המרכזיות בהן היא פשוט להכיר את קהל היעד. נניח שאנחנו משווקים לקוסמטיקאיות, ואנחנו פונים אליהן כמו כלכלנים זכרים בגיל העמידה. ייתכן שנצטרך להשקיע כספים רבים באפיקי פרסום בפייסבוק, כדי למשוך מספיק תשומת לב ולעודד מספיק פעולות מקדמות, כדי ליצור הגשמה משמעותית של מטרות הפרסום שלנו. כי אם הקוסמטיקאיות לא קוראות את הפרסומים, או לא לוקחות פעולה בנוגע להן – הכסף המושקע בפרסומים לא ממלא מטרתו. למעשה, האלגוריתם של פייסבוק הולך ומזהה שיש כאן משווק לא מוכשר במיוחד ועל כן עלול לדרוש עלות גבוהה יותר פר פרסום, עבור הזכות להציג בפני קהל היעד את הפרסומים השונים.

על כן, כאשר אנחנו מכירים את קהל היעד – אנחנו יודעים איך לדבר אליו. זה יותר מאשר לדעת את גילו, השכלתו, רמת הכנסתו – וכן הלאה מאפיינים. זה להכיר אותו ברמה אינטימית ומכבדת, להבין מה חשוב לו, מה מעודד אותו לחיות את חייו למלואם ולנסות לתת לו מענה על כל זה. מדובר על הכרה מאוד אינטימית של הלקוח האידיאלי. ומי שמסוגל לעשות זאת, יכול לייצר חיבורים ביתר קלות ועל פי כן לשלם פחות על כל אקט שיווקי במודעותיו במסגרת פרסום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק – מה עם המודעות עצמן?

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק

מעבר לזה, אנחנו יכולים לדבר על סוג המודעות עצמן שניתן להריץ במסגרת פרסום בפייסבוק. כן, ישנם סוגים שונים ולא תמיד ברור מה יעבוד. אך כלל אצבע הוא: ניסוי ותהייה. ועם זאת, מודעות המציגות תמונה יכולות לייעל הצגה של מוצרים פיזיים. מה גם, שקל ופשוט לייצר אותן. בעוד שהודעות ווידאו עלולות להיות יותר מורכבות לדיוק, אלא אם כן אנחנו מבינים כיצד לייצר סרטונים מושכים ומעניינים, שאנשים יבחרו לצפות בהם ולשתף. מה גם, שכאשר אנחנו יוצרים סרטונים יש לנו אפשרות לטרגט אנשים שצפו בחלק מסוים שלהם. כך שאנחנו יכולים לבחור לשווק לאנשים שראו רבע, חצי ואפילו את הסרטון המלא – מה שיכול לאפשר לנו להגיע לאנשים עם מידת עניין מסוימת במה שכבר הראינו להם.

מעבר לכך, ישנם סוגי מודעות ופיצ’רי פרסום בפייסבוק שלא נציין כאן, מפאת הרצון למקד את הכתבה במה שחשוב. ומה שחשוב זה להשקיע את הכסף כדי למנף את ההתקדמות העסקית שלך, להביא את התוצאות הרצויות ולוודא שהגענו ליעד. אורית מ-ווב אופטימייזר מאמינה בשירות אדיב, מקצועי ומסור ביותר, כדי לוודא שכל מנת תקציב שהלקוח משקיע מניבה לו התקדמות עסקית מדידה וברורה, זאת כדי להגיע לאותן תוצאות חזקות.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן