אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום – לפרסם או לא לפרסם – זו השאלה

 

פרסום הוא חלק בלתי נפרד מחיינו הכלכליים והחברתיים. פרסום הוא טכניקה עוצמתית לקידום מכירות המסלול שעשה פלאים בתחום ההפצה. עבור כל חברה וארגון – פרסום חשוב הן כקידום מכירות והן כפעילות שיווקית. פרסום הוא מנוע חזק, כפעילות עסקית מספר 1 בחשיבותו לכלכלה.
ניתן לנתח ולהתבונן בתפקיד הפרסום בחיינו מחמש זוויות שונות: היצרנים, הסוחרים, אנשי מכירות, לקוחות וחברה.

יתרונות מהותיים לסוחרים וליצרנים

פרסום
פרסום

1. פיתוח מוצרים חדשים
2. יצירת ביקוש קבוע
3. תובנות בנוגע לשימוש במוצר
4. תובנות בנוגע לאסטרטגיית הגדלת מכירות
5. שימור בפני תחרות
6. יצירת תדמית עסקית

יתרונות ללקוחות
1. ידע ותובנות אודות מוצרים
2. תכנון לפני קניות שמבוסס על היידע
3. השוואת מחירים לבחירה של עלות מול תועלת

יתרונות לאנשי המכירות
1. מכירה בפחות זמן
2. משכנע קל למכירה
3. מוכנות לרכישה
4. מוכנות להגדלת רכישה ממוצעת

יתרונות לחברה
1. שיפור רמת החיים
2. יצירת הזדמנויות תעסוקה
3. מתן פתרון לבעיות חברתיות
4. מעודד עיתונאות חופשית / מדיה

פרסום תופס מקום משמעותי בכל רובדי החברה. היום הפרסום נכנס חזק לתחומי הפוליטיקה, להישגים חברתיים וצמיחה כלכלית. ניתן לומר שהוא המנוע שמניע את הכלכלה העולמית והגורם מס’ 1 להתפתחות בכל תחומי החיים

פרסום – מה הם השימושים העיקריים שלו?

הגדלת מכירות – אפילו את המוצר הטוב ביותר לא ניתן למכור בכוחות עצמנו ללא הפרסום. זה אולי יתאפשר במקרים שאנשים מכירים את המוצר. בשוק הרגיש והתחרותי ביותר של ימינו, חברה לא יכולה למקסם את הרווח שלה, אלא אם היא מכפילה את מחזור המכירות שלה. הפרסום קבוע ותדיר עוזר להשיג מטרה זו.
סיוע בשמירה על השוק הקיים ובגילויי נישות חדשות – כל חברה שמתכננת אסטרטגית את העתיד שלה – בונה תוכניות המבוססות בסיכויים עתידיים מבלי לפגוע במעמדה הנוכחי. ההצלחה של חברה באה לידי ביטוי באופן בו היא שומרת על מעמדה הנוכחי , אך גם מקפידה על התרחבות העתידית. במקרה זה הפרסום מסייע להתמודד ביעילות עם תחרות.

שליטה על מחירי המוצרים – באמצעות הפרסום ניתן לשלוט על מחיר המוצר במיוחד בשוק הקמעונאי.

מכירה מהירה – כל עסק מחזיק במלאי מהמוצרים השונים. הפרסום, מנתב את הידע על מגוון המוצרים ללקוח קצה, עוזר לעסק למכור במהירות את מלאי שלה.

קבלת החלטות מהירה מצד הלקוח שחוסכת זמן לעסק – בשוק העולמי התחרותי של ימינו מלא בסוגים שונים של מוצרים המספקים צרכים ורצונות. כל מפרסם טוען שהמוצר שלו הוא מעולה. במצב כזה, הפרסום עוזר לצרכן להשוות בין התכונות, המחיר, התוֹעֶלֶת, האיכות של המוצר, ולבחור את הטוב ביותר עבורו

מוצרים טובים יותר במחיר משתלם יותר – הפרסום מקדם מוצר באיכות טובה על ידי קביעת תדמית במוחו של הצרכן. כתוצאה מכך, מוצרים לא איכותיים ייעלמו מהשוק. יתרה על כן, הדבר מגביר את התחרות בשוק, מה שמסייע לצרכן להשיג את המוצר במחיר סביר ומשתלם יותר

רמת חיים גבוההפרסום מאפשר לציבור הרחב להשתמש במוצרים שהיו מותרות של אתמול. הפרסום מגדיל את דפוס הצריכה, הוא מביא לייצור רב יותר של מוצרים מה שמגדיל את הרווחיות של החברה ובכך, רמת החיים של החברה.

תעסוקה – פרסום מניב הזדמנויות תעסוקה רווחיות באופן ישיר ועקיף. זה מייצר באופן ישיר משרות התחומי היצירה והצריכה.

פרסום בתחום העסקי

פרסום הוא פעילות עסקית יש גם חשיבותה בכלכלה. גודל ענף ה

פרסום, קצב העלייה ברווחיותו הגדיל את הקצאות התקציב להוצאות מודעות ברמת הארגונים, וריבוי המוצרים המפורסמים מעידים על ראיות בעניין זה.
פרסום מודיע לצרכנים על זמינותם של תחליפים ומסייע להם בבחירות מושכלות של המוצרים. צרכנים לומדים על מוצרים חדשים ומשופרים וכיצד להשתמש בחידושי המוצר למטרתם הטובה ביותר.

הפרסום משפיע על הרגישות של דרישת המוצר לשינויים במחיר שלו. אך אין הוכחות חותכות לכך שהפרסום מצמצם או מגביר את גמישות המחירים של הביקוש. על פי אחד האסכולות שפרסום גורם לאנשים ללמוד יותר על המוצר והוא תחליף אשר עשוי להפחית את גמישות המחירים של הביקוש למוצר.

מצד שני, הדעה הנגדית גורסת כי פרסום מספק מידע על האלטרנטיבות והופך את הביקוש לרגיש יותר להבדלי מחירים בין חלופות שונות. ישנן ראיות מחקריות התומכות הן בהשקפות והן גורסות ש”הפרסום לא רק מספק מידע אודות תחליפים קיימים, הוא גם מספק לצרכנים רמזי זיכרון כך שהם מחשיבים תחליפים נוספים בעת הרכישה.

מבחינת היצרנים, הגידול בביקוש למוצרים כתוצאה מפרסום מאפשר ייצור בקנה מידה גדול. הייצור בקנה מידה גדול מביא לכלכלת הגודל ומשפיע על עלות הייצור ובתורו מחיר המוצר. במילים אחרות, פרסום עשוי להיחשב כתרגיל להפחתת עלויות שמתרחש עקב עלייה בביקוש למוצרים.

הפרסום הוא לא רק ביקוש; זה מוביל גם לשינויים באורח החיים של אנשים. הפרסום הוא מראה מה שאופנתי ומפורסם. החשיפה למוצרים חדשים ומשופרים, מצבי צריכה חדשים, פעילויות חדשות וערכים חדשים מעודדת תחושה אסתטית בהחלטות הצריכה. חלק מהמוצרים, באמצעות חשיפה חוזרת ונשנית לעיתים, הופכים להיות עניין של הצהרת אורח חיים עבור צרכניה.

על קצה המזלג, כאשר הכלכלות משיגות שפע, המצב בו ההיצע עולה על הפרסום הביקוש מודיע ומשכנע את חבריו בכל הקשור לסחורות, שירותים, רעיונות, אנשים ומקומות ויוצר ביקוש בכלכלה.

הפרסום הוא החלק החשוב ביותר בתפקוד של כלכלות שוק. זה מסייע לחברות להיכנס לשוק ומאפשר את צמיחתן של מערכות כלכליות בשוק המבוססות על תחרות וזמינות מידע. זהו כלי שימושי לקיום תחרות כנה ואחראית מוסרית הפועלת כמניעה לצמיחה הכלכלית.

הפרסום הפך חשוב יותר ויותר למפעלים עסקיים – גדולים כקטנים כאחד. תמציות הפרסום בהחלט מעידות על אמונת ההנהלה ביכולתם של מאמצי הפרסום לייצר מכירות נוספות.
יהיה קשה להגיע אל חברה שאינה מנסה לקדם את המוצר שלה בצורה כזו או אחרת. רוב המוסדות המודרניים פשוט לא יכולים לשרוד ללא פרסום.

ארגונים שאינם עסקיים גם מכירים ומבינים בחשיבות הפרסום. אפילו ארגוני עובדים השתמשו בפרסום כדי להראות את עמדותיהם לציבור הרחב. לאמיתו של דבר, סביר לקידום כי כיום תפקיד גדול יותר בעסקים ממה שאי פעם עשה בעבר.

אם מסיבה אחרת לא זו פעילות שמעסיקה כמה אלפי אנשים, הפרסום מקבל חשיבות כלכלית אמיתית. אולם חשוב מכך, העובדה שפרסום אפקטיבי הציע לחברה יתרונות שאינם זמינים אחרת.

לדוגמה, הביקורת על כך ש”פרסום עולה יותר מדי “מציגה פריט הוצאות בודד. הוא אינו מחשיב את ההשפעה האפשרית של פרסום על קטגוריות אחרות של הוצאות.

פרסום הפך לגורם חשוב במסעות הפרסום להשגת יעדים מכוונים מבחינה חברתית כמו הפסקת עישון, תכנון משפחתי, כושר גופני וחיסול השימוש בסמים. פרסום מבצע משימה אינפורמטיבית וחינוכית שהופכת אותה לחשובה ביותר בתפקודה של החברה ההודית המודרנית.

ולסיום, בואו לפרסם – לפרסום ישנם יתרונות רבים שמיניתי בכתבה זו, אך יותר מהכל – ללא פרסום בשלב זה בחיינו – העסק לא קיים.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן