אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

שיווק באינטרנט – רשתות לשיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

לא כל אחד מסוגל לעסוק בהצלחה בתחום של שיווק באינטרנט, כמו שאני מסוגלת. ועל כך יעידו הלקוחות הרבים שלי, שנהנו מהקמפיינים באינטרנט שביצעתי עבורם. נראה, על פניו, שרשת האינטרנט נהייתה מוצר הכי מבוקש כיום. נגמרו הימים שבהם לחפש בית עסק התחיל ונגמר בדפדוף של דפי זהב, היום הכול מתנהל באינטרנט. ולפיכך, מה הפלא שהצרכנים מבססים את ההחלטות של הרכישה שלהם על פי המלצות ברשת?

מה שהופך, כברור מאליו, את השיווק באינטרנט לנדבך משמעותי בהוויה הישראלית. בהתאם להמון מחקרים שבוצעו בתחום, ואני שותפה מלאה למסקנות הללו, נמצא כי על מנת לבצע מחקר מקדים והשוואת מחירים, הצרכנים גולשים וחוקרים ברשת האינטרנט, בטרם יגיעו להחלטת קנייה סופית. אני ממליצה לכם, בשל ניסיוני של יותר משני עשורים בתעשיית השיווק והפרסום באינטרנט, להסתייע נפלאות של שיווק באינטרנט, שבעזרת עלויות שפויות לחלוטין, כמו גם בעזרת תקשורת מותאמת באופן אישי, יהיה באפשרותכם לבסס קשרי גומלין עם קהל היעד שלכם.

שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט

 

מה הוא בכלל שיווק באינטרנט?

נתחיל בעצם הידיעה – על מנת להבין מה הוא בכלל שיווק באינטרנט, חשוב להבין מי מבצע אותו. לא כל פרילנסר, שסיים את שירותו הצבאי, יכול לספק לכם את שירותי השיווק באינטרנט האופטימליים. אם אתם שואלים אותי, בתור בעלת עסק של יותר מעשרים וחמש שנים, צריך קצת יותר מלפטופ ומעוף. צריך ניסיון, תעוזה, חדשנות ומקוריות. ואת כל זה אני מביאה אתי כאשר אני מציעה לצרכנים שירותים של שיווק באינטרנט. באופן כללי, כדי להרחיב את השכלתכם, אציין כי תהליך השיווק באינטרנט הוא תהליך הקידום של בית העסק, מבחינת קידום המוצרים, המותג, כמו גם שירותי העסק, אשר נעשים דרך רשת האינטרנט, על ידי כלי שיווק ייעודיים. מדובר אודות שיווק שמסייע להגביר את התנועה באתר האינטרנט שלכם, להגביר את המכירות שלכם, ולייצר לכם כמה שיותר לידים “חמים”, וכיוצא בזאת.

מה יותר זול – שיווק באינטרנט או שיווק בחנות מסורתית?

באופן גורף, עליי להודות, שבחנתי את השאלה הזאת כמה וכמה פעמים. שנות ניסיוני הרבות העמידו אותי על חודו של עניין. כאשר מנסים לשווק מוצרים דרך חנות מסורתית, כי אז ההוצאות הכספיות הרבה יותר ניכרות, לעומת שיווק באינטרנט. לחנות מסורתית יש הרבה הוצאות כספיות של תקורה. היא צריכה לשאת בתשלומי שכר הדירה, היא חייבת להחזיק בעובדים, ולשלם להם משכורת חודשית ותנאים סוציאליים. היא חייבת להחזיק במלאי ניכר, מה שמייקר את ההוצאות שלה, וכיוצא בזאת. לעומת זאת, אשמח להעשיר אתכם בידע הנרחב שלי, שיווק באינטרנט של מוצרים לא יעלה לכם כמעט כלום. אין הוצאות כספיות שוטפות על ניהול חנות פיסית, אין דאגה למלא את המלאי. מה שמאפשר לבעלי העסק לדבוק במחירים זולים יותר, בוודאי ובוודאי כאשר משווים אותם לחנות קמעונאית רגילה.

כיצד, באמצעות שיווק באינטרנט, אפשר להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים?

לפני שאתייחס לשאלה, עליי לציין, כי הלקוחות שאנו מספקים להם שירותים של שיווק באינטרנט, למעלה משמונים אחוז מרוצים מאוד, והולכים אתנו יד ביד לכל אורך הדרך. עובדה זאת כשלעצמה עושה אותי כברת סמכא לייעץ לכם איך, באמצעות שיווק באינטרנט, תוכלו להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. השיווק באינטרנט אינו חייב להתחיל ולהיגמר בקהל הישראלי. אתם יכולים להרחיב את תחומי העניין שלכם לערב רב של לקוחות בין לאומיים. כל מה שנדרש מכם הוא רק כתובת שונה של דומיין, ותרגום התכנים באתר שלכם לשפה השולטת במדינת היעד. החשיפה הבין לאומית עשויה לפתוח בפניכם עולם חדש של אפשרויות עסקיות. האינסטינקט הראשוני שלכם בוודאי יהיה לקפוץ ישר למים העמוקים, ולכן טוב שאני פה, על מנת לייעץ לכם ממרום שנות הניסיון שלי, ולמנוע מכם מלעשות טעויות. שיווק באינטרנט בין לאומי נכון מחייב הכנת תכנית עסקית, תכנית פעולה שבה יתואמו כל מאמצי השיווק באינטרנט. והריני מייעצת לכם בחום, שאם לא כן, אתם עשויים להחטיא את המטרה, ולהסב לבלבול מוחלט של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

כיצד שיווק באינטרנט מספק אמצעי לבניית מערכות יחסים?

אני ממש שמחה ששאלתם אותי כיצד שיווק באינטרנט מספק אמצעי לבניית מערכת יחסים? נשמע תמוה למדי האמירה הזאת, הלא כן? אבל שנות היצירה שלי מעידות כי כל מלה חקוקה בסלע. באם תשכרו את שירותיי הנאמנים, לשם שיווק באינטרנט, מובטחים לכם מנעד רב של שירותים, ומכל הלב. כמו למשל תוצאות רלוונטיות לעסק שלכם, קבלת תדמית ראויה, הכוונה וייעוץ בכל רגע נתון, מיתוג שאין שני לו, קידום מכירות מדהים, קבלת לידים לוהטים, והשקעה מסיבית בבניית המוניטין שלכם, ומה לא? אבל נחזור לרגע לעניינינו. כאשר אתם מעוניינים לשווק באינטרנט, בעצם אתם מתכוונים בפעולה זאת להגדיל את רמת שימור הלקוחות, וכן לבנות סוג של מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ועם לקוחות פוטנציאליים. ובכן, הגעתם למקום הנכון. אין מתחרה לפלטפורמה השיווקית באינטרנט. באמצעות פידבק לצרכן שהתעניין בשירות שלכם, אתם למעשה בונים סוג של מערכת יחסים, שמתחילה בהיבט חיובים, ומניעה את הצרכן לרכוש את השירות או את המוצר שאתם מציעים דרך אתר האינטרנט שלכם. 

ומלים אחרונות בהחלט,

בתור מי שמנהלת סוכנות פרסום בוטיק, הרשו לי בסיום דבריי, להציג את עצמי. שמי אורית שיפרין, ויש לי ניסיון ואחוזי הצלחה מרשימים בכל מה שמתכתב עם קמפיינים שיווקיים. לא אלאה אתכם במלים. אשמח שתצרו עמי קשר למספר הטלפון – 055-8837282. אתם גם יכולים להמשיך ולצפות בתכנים הייחודיים שבאתר שלי, בכתובת – weboptimizer.co.il.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן