אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

שיווק בפייסבוק: 5 טיפים חשובים של בעל העסק חייב לדעת!

שיווק בפייסבוק

בואו נדבר על שיווק בפייסבוק. בעלי עסקים נתקלים יותר ויותר בתובנה, כי השיווק עבר לעולם הדיגיטל, אולם האינטרנט ואין מה לעשות עם זה. לפעמים נדמה שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי, כמו קידום ממומן או שיווק בפייסבוק. אך לפי דעתי וע”פ מה שרב לקוחותי מספרים לי – שיווק בעולם הדיגיטל זה מקצוע נפרד שצריך ללמוד אותו וכדאי מאוד למצוא מקצוען (או מקצוענית כמוני) שיעשו את העבודה כראוי. אז היום עוד כמה טיפים וטיריקם שיעזור לכם בעצמכם להתמודד עם קידום בפייסבוק.

כל אחד, שמתחיל לקדם בפייסבוק חייב להבין כי שיווק בפייסבוק – זה לא רק שיווק חברתי, אלה גם יכולת לתקשר עם קהל היעד הפוטנציאלי ואף לגרום לו לעשות פעולת שיווק בה אנו מתעניינים: כגון: ללחוץ על לינק, להרשם, להצטרף לאירוע, לקנות מוצר ועוד.

מצ”ב כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור תקשורת מניבה תגובות עם קהל היעד שלכם.

1. עיצוב דף מקצועי

עמוד שער – זה לא רק פניו של המותג, אלא גם פלטפורמה מצוינת לפרסום. זה יכול לקדם את המוצרים והשירותים שלכם, אתם יכולים להזמין את המנויים לסמינרים כנסים ועוד. נקודה נוספת שכדאי לשים לב – היא איכות עיצובית של הלוגו ותמונת נושא בעמוד העסקי.
אך אם אתם רוצים ליצור תמונה שמתאימה לכם בקלות (ולא להזמין אצל מעצב מקצועי) אני מזמינה אתכם להשתמש בtrickedouttimeline שירות חינמי שיעזור לכם.

2. כתובת אינטרנט של העמוד העסקי.

חשוב מאוד בהגדרות העמוד לתת כתובת אינטרנט מותאמת אישית לדף. דעו לכם, כי אם נתתם כתובת URL תקינה, הדף יקודם טוב יותר בגוגל וזה רק משרת אתכם.

3.אודות בדף העסקי

שיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק

מומלץ ביותר למלא את כל השדות בסעיף “פרטי דף” שעליו ניתן להגיע מ”אודות” בדף העסקי. ככל שתספקו מידע נוסף, כמה שיותר תכנים – ככה תקודמו טוב יותר! וכמובן הדף העסקי ייראה יותר מקצועי ואמין.

4. זימון אנשים חדשים

בפייסבוק תוכלו למצוא אנשים – שהם קהל היעד שלכם. אתם יכולים לשתף איתם את העמוד העיסקי שלכם ולבקש לתת “לייק” וכך להגידל את כמו האוהדים של העמוד העסקי.
בנוסף, מומלץ לשלוח הזמנה לכל חבר חדש. בכל פעם שאתה יוצר קשר עם חבר חדש – שלח הודעה בנוסח: “היי. תודה שהוספת אותי כחבר. יש לי דף עסקי אשמח ללק שלך”.
תגיד “תודה” לכל המצטרפים החדשים לעמוד העסקי. זה בכלל לא נדוש, אמרת תודה יותר תחושה חיובית אצל הלקוח הפוטנציאלי וההרגשה זהאת משחקת רק לטובתך…

5. עידוד שיתוף פעולה

אני ממליצה בחום רב, לבקש מהמשתמשים לשתף הפוסט שלך או לתת לייק או להפיץ לחברים אחרי הכל, אתה מקשיע מאמצים וזמן בכתיבה של פוסטים יצירתיים כך שיש לך זכות מלאה להפנות את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך שישתפו את הפוסט ובכך תגיע לעוד יתר לקוחות פוטנציאליים. כדאי מאוד לעודד משתמשים לכתוב תגובות לפוסטים שלך.

שיווק בפייסבוק
שיווק בפייסבוק

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן