תחילת ימי האינטרנט היו יותר ממנוע חיפוש דומיננטי אחד. היום ברור שרק גוגל היא השולטת בתחום זה ולכן כל מה שאנחנו משווקים, כותבים, מפרסמים ומעצבים מתייחס ישירות לגוגל. גוגל עצמה מעניקה לנו כלים לשימושם של בעלי עסקים. אחד החשובים בהם הוא גוגל אדוורדס, פרסום ממומן ומותאם ספציפית. גוגל מפעיל רובוטים ואלגוריתמים שסורקים כל תוכן שאנו מפרסמים, ולכן אנחנו עושים לתוכן אופטימיזציה, התאמה מדויקת, כדי ששמכם יעלה בתוצאות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים.
חשיבותה של מומחיות בפרסום בגוגל אדוורדס
גוגל אדוורדס הוא כלי פרסומי שבנוי בדיוק לפי התאמה של מודעות הפרסום שלנו ללקוחות שנמצאים אי שם. עסק שעושה פילוח נכון של קהל היעד שלו ימצא אותם יותר מהר ויותר בקלות מעסק שיורה באפלה ואינו מכוון במדויק. לשם כך נחוץ ידע וניסיון, כמו שנצבר אצלנו בחברת WEBOPTIMIZER.
ויכולת ניתוח נכון של הסטטיסטיקה שמספקת לנו גוגל על הקהל המדויק שנחוץ לכם. המימון של מודעות אלה הוא שקלול של כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון בנישה שבה אתם פועלים, עד כמה היא צפופה ויש בה תחרות. זאת בדיוק העבודה של מי שעושה את המחקר למענכם כדי לנסח את מודעות גוגל אדוורדס שלכם.
חשיבותה של סטטיסטיקה לבניית קמפיין פרסום
הכלי לבניית מודעות אדוורדס מאפשר לנו בחברת WEBOPTIMIZER לקבל מידע מדויק על מי שמחפש אותך ואת המתחרים שלך, מה בדיוק הם מחפשים ולפי אילו מילות חיפוש, מהיכן הם באים, גילים, באיזה מכשיר הם גולשים, מהן ההעדפות השונות שלהם בתחומים שונים ומהם הרגלי הגלישה שלהם.
נתונים אלה מאפשרים לנו לכוון מודעות לפי מידע זה ולהבטיח מה שקוראים אצלנו טרגוט נכון של קהל היעד שלך.
למה אנחנו ממליצים על מודעות גוגל אדוורדס ככלי שיווקי?
- אתם לא רודפים אחרי הלקוחות אלא הם מחפשים אתכם בגוגל.
- קישור ממומן נכון יופיע בכל חיפוש רלוונטי ומדויק לצרכים של הלקוחות שלכם.
- הטרגוט המדויק שנעשה על ידי מקצוענים חוסך לכם כסף ומביא לקוחות משלמים.
- לא כולם גולשים במדיה החברתית אבל כולם נכנסים לגוגל כדי למצוא את מה שהם מחפשים, כך שאתם נמצאים במקום הנכון.
- הסטטיסטיקה שמספקת גוגל מדויקת יותר מכל פלטפורמה אחרת ומאפשרת לכם לקלוע בדיוק.