אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

שיווק באינטרנט – מה זה, מי צריך את זה ומתי

למה צריך בכלל שיווק באינטרנט? על השאלה הזו ניתן לענות במשפט אחד פשוט וקצר של ביל גייטס: “אם העסק שלך לא נמצא באינטרנט, אז אתה לא בעסק.” בחברה של היום, כדי לנהל עסק מצליח, יזם חייב להיות עם יד על הדופק כל הזמן. לכן שיווק באינטרנט הכרחי לכל בעלי העסקים והיזמים. אבל עצם הנוכחות באינטרנט […]

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים

קידום אתרים באינטרנט נושא מעניין בפני עצמו. אתה יכול למצוא כל משאב אינטרנטי במנועי החיפוש Google, Bing ואחרים. כ – 70-80% מהמבקרים באתר מגיעים מהם. לכן העבודה עם מנועי חיפוש אלו באה לידי ביטוי בקרב מומחי קידום אתרים העוסקים במחקר ובניתוח שלהם, כמו גם במציאת הדרכים הנכונות לייעל משאבים לדרישות ושאילתות חיפוש. המטרה העיקרית של […]

פרסום בגוגל – כמה עולה לפרסם בגוגל?

פרסום בגוגל

לפני שניגע במושא המאמר – “כמה עולה לפרסם בגוגל”, נבין בכלל למה הפרסום בגוגל כה נדרש. מניסיוני האישי, אני יכולה להעיד, כי הפרסום בגוגל מאפשר לכם להציג את המודעות שלכם בפני לקוחות פוטנציאליים, שיש לשער כי הם יביעו התעניינות מרובה בשירותים ובמוצרים שאתם מציעים להם. ובמקביל, ייערך סינון מיטבי של קהל יעד שאינו מתעניין במה […]

שיווק באינטרנט – רשתות לשיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

לא כל אחד מסוגל לעסוק בהצלחה בתחום של שיווק באינטרנט, כמו שאני מסוגלת. ועל כך יעידו הלקוחות הרבים שלי, שנהנו מהקמפיינים באינטרנט שביצעתי עבורם. נראה, על פניו, שרשת האינטרנט נהייתה מוצר הכי מבוקש כיום. נגמרו הימים שבהם לחפש בית עסק התחיל ונגמר בדפדוף של דפי זהב, היום הכול מתנהל באינטרנט. ולפיכך, מה הפלא שהצרכנים מבססים […]

איך לבחור משרד פרסום – 3 כללים חשובים

משרד פרסום

הגיע הזמן לדבר על משרד פרסום. אנחנו יושבים בישיבת צוות. ואנחנו רואים שהיה לנו רבעון טוב. המכירות היו בעלייה, מספר הלקוחות בנסיקה ושביעות הרצון הכללית בשיאה. וזה נהדר. וכעת הגיע הזמן לייצר תחזיות ולהגדיר מטרות חדשות. ואנחנו מבינים שאם אנחנו רוצים לעלות לרמה הבאה, עלינו להעלות את הסטנדרט ולצאת עם מוצר או שירות חדש לשוק. […]

פרסום בפייסבוק – 3 טיפים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אפיק השקעה בבניית העסק. אם נשאל את וורן באפט איך הוא משקיע במניות, הוא כנראה יגיד לנו שמאוד חשוב לוודא שכל שקל שנכנס, הופך למינימום שקל פלוס שיוצא. אנחנו לא יכולים לשלוט בזה, או להחליט מראש שכך יהיה. אך אנחנו כן יכולים לכוון לזה. וכמו שוורן באפט, המשקיע הידוע, נודע בכישוריו לחקור […]

פרסום בגוגל – 5 טיפים להפחתת העלות לקליק במודעות פרסום בגוגל

כשמדובר בעולם התחרותי ביותר של מודעות פרסום בגוגל, למצוא דרכים להורדת מחיר לקליק למילות המפתח חשובות למסע הפרסום שלך הוא צעד נכון וחיוני. כמובן שהעניין תלוי מאוד בענף ובמיקוד וגם בתחרות הצעות מחיר למילות מפתח. להלן מספר טיפים והנחיות , שיכולים לעזור לך טיפ מספר 1 הצעת מחיר נמוכה ביותר למילת מפתח במודעות פרסום בגוגל […]

פרסום – לפרסם או לא לפרסם – זו השאלה

  פרסום הוא חלק בלתי נפרד מחיינו הכלכליים והחברתיים. פרסום הוא טכניקה עוצמתית לקידום מכירות המסלול שעשה פלאים בתחום ההפצה. עבור כל חברה וארגון – פרסום חשוב הן כקידום מכירות והן כפעילות שיווקית. פרסום הוא מנוע חזק, כפעילות עסקית מספר 1 בחשיבותו לכלכלה. ניתן לנתח ולהתבונן בתפקיד הפרסום בחיינו מחמש זוויות שונות: היצרנים, הסוחרים, אנשי […]

פרסום באינסטגרם – למה כדאי לפרסם באינסטגרם?

פרסום באינסטגרם

תשובה לשאלה האם פרסום באינסטגרם בפרט והאם פרסום ברשת האינטרנט בכלל עובד מצויה בעצם השאלה. זה מכבר הוכחו כוחו, יעילותו והשפעתו העצומים של הפרסום באינסטגרם. הפופולאריות הרבה שלו- רבה וגבוהה יותר מזו של הרשת החברתית פייסבוק- היא אות ועדות לכך. כשהחברות המסחריות מגלות את כוחו של פרסום באינסטגרם כל קלישאה, חבוטה ושחוקה ככל שהיא, מגלמת […]

פרסום בפייסבוק – איך לעניין את קהל היעד?

פרסום בפייסבוק

אחד הדברים החשובים ביותר בעולם פרסום הדיגיטלי הוא קהל היעד. במיוחד כאשר מדברים על פרסום בפייסבוק. קהל היעד הוא בעצם אתם לקוחות פוטנציאלים העתידים לרכוש מוצר או שירות שלכם, כי הוא מתאים בול למה שהם מחפשים. קהל היעד זה אותם אנשים שמתעניינים כרגע או יתעניינו בעתיד במוצר/שירות שלכם וכדאי לנו לבעלי העסקים להיות בקשר הדוק […]

Tagged
× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן