אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום באינסטגרם – למה כדאי לפרסם באינסטגרם?

פרסום באינסטגרם

תשובה לשאלה האם פרסום באינסטגרם בפרט והאם פרסום ברשת האינטרנט בכלל עובד מצויה בעצם השאלה. זה מכבר הוכחו כוחו, יעילותו והשפעתו העצומים של הפרסום באינסטגרם. הפופולאריות הרבה שלו- רבה וגבוהה יותר מזו של הרשת החברתית פייסבוק- היא אות ועדות לכך.

כשהחברות המסחריות מגלות את כוחו של פרסום באינסטגרם

כל קלישאה, חבוטה ושחוקה ככל שהיא, מגלמת אמת. גם זו: תמונה אחת שווה 1000 מילים. אכן כן.

תמונה אחת באינסטגרם עשויה לחולל תנועה הולכת וגוברת של תגובות והדים. תמונה אחת עשויה להכפיל ואף לשלש את מספר העוקבים של אדם.

לא מעט דוגמניות בנו וממשיכות לבנות את הקריירה שלהן הודות לתחזוק מתמיד של האינסטגרם שלהן. השיתוף ברשת של מותגים, באמצעות חברות ואנשים פרטיים, מהווה מכפיל כוח והשפעה. התפוצה עשויה לגדול בקצב מהיר.

חברות שונות גילו כי פרסום באינסטגרם מהווה מנוע ומנוף שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו.

סדרות שונות מהדהדות את קולן מקצה העולם ועד קצהו באמצעות עמודי אינסטגרם ייעודיים וייחודיים, שבהם יכולים המעריצים להתעדכן בכל פרטי הטריוויה ה מסקרנים על אודות כוכביהן.

פרסום באינסטגרם – פלטפורמה מושלמת למותגי אופנה

האינסטגרם מהווה הוכחה ממשית ומוחשית לכך, שכל אדם עשוי להיות “נשא” של מותג כל שהוא ולהפיצו.

לדוגמה: אנשים נכנסים לחנות של מותג אופנה כלה שהוא ומצלמים עצמם בתוכו או מחוץ לו כשהם מחזיקים שקית ממותגת ובה בגדי המותג או אף לבושים בהם.

פרסום באינסטגרם נמדד בין השאר, ויש שיגידו בעיקר, על פי כמות העוקבים. לא בכדי מתהדרים ידוענים וידועניות במספר העצום של העוקבים אחריהן באינסטגרם, אשר נתפס כמדד למידת חשיבותם והעניין שהם מעוררים.

פרסום באינסטגרם- חותם של כוח, חותמת של השפעה

כבר בשנת 2017 השתמשו יותר מ300 אנשים בכל רחבי תבל בסטורי של האינסטגרם.

לבד מהעלאה של מחשבות, רעיונות ורגשות עשוי הסטורי לשמש גם פלטפורמה מהירה ותמציתית לדיווחים חדשותיים און ליין.

מי שממקסמים את הפוטנציאל הפרסומי והשיווקי של האינסטגרם הם מי שמשכילים לנצל את האפקט החזותי המרשים שלו: ניתן להעלות בו סרטונים קצרים ולהפיצן, בין השאר, גם ברשתות חברתיות נוספות כגון טוויטר, פייסבוק ועוד.

אין ספק כי מיצוי הסיכוי להפיק את המרב ואת המיטב משימוש ברשת האינטרנט כמנוע וכמנוף שיווקיים מחייב שימוש באינסטגרם.

מבחן התוצאה מוכיח לחברות רבות, כי פרסום באינסטגרם הוא אחד מערוצי השיווק והפרסום היעילים ביותר. במונחי עלות- תועלת אין כלל מתחרים לכדאיות השימוש בו.

 

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן