אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

שיווק בפייסבוק: עקרונות חשובים להקמת דף עסקי בפייסבוק

שיווק בפייסבוק: עקרונות חשובים להקמת דף עסקי בפייסבוק

כן כן כן, בחרנו ב- שיווק בפייסבוק ההחלטה היא נבונה ביותר בהתחשב במטריות שיווקיות של תחום האינטרנט נכון לרגע זה. כערוץ הפרסום שלנו, בעיני ההחלטה היא נבונה ביותר בהתחשב במטריות שיווקיות של תחום האינטרנט נכון לרגע זה. אז איך להקים דף עסקי בפייסבוק, שיהיה מוגדר נכון וכתוצאה ישירה מהגדרה הנכונה – דף עסקי בפייסבוק מוצלח ביותר.

שיווק בפייסבוק – בראש בראשונה כותרת – שם של דף עסקי בפייסבוק

 

תחילת הדרך שיווק בפייסבוק – כמובן שהשם חייב להכיל את שם של העסק, זה מן הנמנע! אבל כתוספת לשם ניתן להוסיף תחום פעילות העסק. מומלץ לעשות עבודת מחקר לפני כן ולחשוב איך אנשים יחפשו אותו (כן כן אותה עבודה של מילות מפתח שאנו מכירים מגוגל). אחרי שמצאנו להוסיף מילת מפתח זו לשם של הדף העסקי.

דעו לכם, כי בפייסבוק יש מנוע חיפוש פנימי משלו שרבים משתמשים בו ובמיוחד בישראל. הוא מדרג את התוצאות על פי עקרונות דומים לאלה של גוגל. בקיצור, דומה מאוד לקידום אתרים – כותרת צריכה למשוך ובאותו הזמן להכיל את המפתח.

שיווק בפייסבוק

זכרו, ניתן לשנות את הכותרת רק אם בעמוד פחות מ200 אוהדים (“לייקים”) ואחרי זה לא ניתן לשנות אותה, אז כדאי מאוד להשקיע מחשבה בהקמת העמוד העסקי.
ובכן, דף עסקי בפייסבוק צריך להכיל את הרעיון הבסיסי שבא לידי ביטוי בכותרת – ניתן לשנותה, אבל רק עד למועד שיהיה לך פחות ממאתיים אוהדים (“לייקים”). אל תשכח שהמשימה העיקרית שלך היא לאסוף את קהל היעד שלה (אלה שאינם רק מעוניינים בלקרוא מידע בעמוד שלכם אלא שיש להם את הפוטנציאל להפוך ללקוחות שלך.

שיווק בפייסבוק – כמה כללים שיעזרו לכם עם בחירת שם דף העסקי

1. הכותרת חייבת למשוך ולא לדחות וכן להיות תדמיתיתית
2. השם של העמוד העסקי חייב לשקף את התוכן שמפורסם בו או יתפרסם בו בעתיד
3. שם חייב להימצא בקלות במנוע חיפוש של פייסבוק – לשם כך תשתמשו במילות מפתח.

שיווק בפייסבוק – השלב השני – אודותינו בדף העסקי של פייסבוק

שיווק בפייסבוקאודותינו זה הדבר הראשון שלקוח פוטנציאלי שלך מתייחס אליו. אז בהחלט, כדאי מאוד להסדיר גם אותו.
מה כדאי לכתוב ב”אודותינו” בדף העסקי:
1. להוסיף אנשי הקשר הרצויים
2. קישורים שיפנו לאתר שלך
3. טלפונים או כל מידע אחר שמאפשר פניה ישירה

שיווק בפייסבוק – השלב השלישי – עיצוב הדף העסקי

הפייסבוק הוא די אחיד ולא מגוון מבחינת העיצוב, אז אפשר להתבלט על פני אחרים בתכנון ועיצוב נאותים. מה כדאי שיהיה בעיצוב – אותם תכנים שיווקים שמועברים ללקוחות פוטנציאליים בדף העסקי – אך מעוצבים.
הדבר הראשון שפוגש את הלקוח הפוטנציאלי בכניסתו לדף עסקי שלך – זה עיצוב ה COVER והפרופיל. מומלץ ביותר כי עיצוב זה יישקף את “מה שאתה מוכר ללקוח שלך”. בעיני כדאי מאוד לנצל את הפלטפורמה הזאת לשיווק עצמי נוסף וכדאי לשקיע מאמץ בעיצוב COVER שיווקי ומכירותי.

שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק שלב הרביעי – אפליקציות נלוות בדף

שיווק בפייסבוקלדף העסקי ניתן לחבר יישומים/אפליקציות שונות. מנסיוני, אין להם ערך ממשי ואני ממש לא ממליצה לשים הרבה יישומים על הדף. למה כן כדאי להשתמש ביישומים – לפרסום מבצעים, הנחות וכוי וגם זה בעיני מיותר לגמרי. אבל בשביל היופי (ולא היעילות) תוכלו למקם בעמוד העסקי אפליקציות של יצירת קשר, מעבר לאתר ועוד…

שיווק בפייסבוק – דוגמאות נוספות לאפליקציות בדף העסקי בפייסבוק:

1. ניתן לפרסם חדשות מאתר העסקי שלך פעם אחת ביום.
2. ניתן לתת טיפים שימושיים בלי קישורים לאתר
3. חומרים חינוכיים או סתם משעשעים או ציטוטים מעניינים.
4. קטעי וידאו,הודעות משעשעות, אלבומי תמונות (כמה תמונות)

בואו לפרסם אצלינו – שיווק בפייסבוק כולל הכל – כנסו כאן או השאירו פרטים >>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן