מה אתה יודע על גוגל ועל הפרסום בגוגל?
האם הפרסום בגוגל אומר לך משהו ספציפי?
בכל פעם שאתה מחפש משהו באינטרנט, לאן אתה נכנס קודם כל?
האם זו אחת הרשתות החברתיות?
או שאולי זה הגוגל הגדול והיודע הכל. נו טוב, כמעט הכל.
כשאתה משתמש במנועי חיפוש כלקוח שמחפש תחום שירות מסוים אתה מחפש גם את החברה או האיש שיתן לך את השירות הזה.
אבל אתה חייב להכיר את המנוע הנדיר הזה גם מהצד השני.
כי בתור בעל עסק אתה עצמך הופך להיות אותה החברה או אותו האיש שהלקוחות הפוטנציאלים מחפשים.
ורצוי מאוד שתתכונן לזה היטב. שזה לא יתפוס אותך מופתע ולא מבין מה לעשות.
ועכשיו קצת עובדות יבשות, אך לא משעממות.
נתחיל מאחד היתרונות הבולטים בפרסום בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ואתר האינטרנט הגדול ביותר בעולם.
למה חשוב שתדע את זה?
כי בזמן שעסקים רבים מרכזים את מלוא תשומת ליבם וסכומים לא מבוטלים של כסף בפרסום ברשתות החברתיות, הנה לך הזדמנות להגיע לקהל היעד שלך.
איך עושים זאת בפועל?
טוב ששאלת. עושים את זה בפלטפורמה שבחלק מהמקרים יכולה להועיל אפילו יותר מפרסום במדיה החברתית.
אחד היתרונות הבולטים בקידום בגוגל על פני הרשתות החברתיות הוא שהלקוח מחפש אותך ולא אתה אותו.
וזה מגדיל שמשמעותית את הסיכויים לביצוע העסקה שהרי לשם אתה שואף להגיע.
הפרסום בגוגל מאפשר להשיג את מירב המבקרים באתר.
וככל שהמיקומים שלך גבוהים יותר, כך אחוז המשתמשים שאתה יכול לקבל גדול יותר.
שתי דרכים לפרסום בגוגל
נכון להיום קיימות שתי דרכים לפרסום בגוגל – קידום ממומן וקידום אורגני.
אם במקרה של הקידום הממומן בגוגל אפשר להבין מיד במה מדובר, הקידום האורגני פירושו חינם. כן חינם.
מה, באמת אפשרי לפרסם את העסק שלך במנוע חיפוש כל כך גדול בחינם לגמרי?
אז כדי להבין קצת יותר תמשיכו לקרוא הלאה. זה קצר, אבל ממצה ונותן לך מבט ראיה ממוקד ומורחב בו זמנית על כל האופציות שעומדות בפניך כבעל עסק.
כדאי להכיר את היתרונות של כל אחת מהאופציות על מנת שתוכלו להבין איזה סוג של פרסום בגוגל הכי משתלם לעסק הספציפי שלך.
עיקר ההבדלים בין הקידום הממומן לקידום האורגני ניתן לבטא בכמה מילים אך משמעותן חשובה ביותר, לכן כדאי להשקיע קצת זמן ולהיכנס טיפה יותר לעומק העניין.
אם אתה לא לחוץ להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך ומוכן לחכות כמה חודשים עד לתוצאות האמיתיות של הפרסום בגוגל אז האופציה האורגנית יכולה לספק את הסחורה. קידום אורגני בגוגל הוא השקעה לטווח הרחוק אך השקעה משתלמת בהחלט. כפי שאתם כבעלי עסק בוודאי מבינים, אין דבר טוב יותר לעסק מאתר אינטרנט יעיל. שגם מעוצב בהתאם לתחום הפעילות וממוקם בעמוד הראשון בתחומו בגוגל. זה מעיד על אמינות, רצינותו ונכונותו של בעל העסק להשקיע ולהתפתח.
התוצאה המתקבלת באמצעות אופטימיזציה איכותית למנועי חיפוש נשמרת לאורך זמן.
מילות מפתח יישארו בראש עד שהמשאבים המתחרים יצליחו לעקוף אותם הודות לקידום משלהם. אבל אפשר גם להימנע מכך.
אחרי הפרסום בגוגל אנו ממליצים לך כל הזמן "לשמור על כושר האתר", לאחר השלמת אופטימיזציה פנימית, לבדוק באופן קבוע אם יש שגיאות טכניות ולא להפסיק את האופטימיזציה החיצונית.
זה יאפשר לך לשפר כל הזמן את הפוזיציות שלך ללא עלויות משמעותיות ושיפורים נרחבים. כיום, גוגל מציעה למשתמשיה מגוון רחב של כלי אינטרנט שונים שבאמצעותם תוכלו להשיג מטרות שונות.
ועכשיו כשהגענו לאופציה השניה של הפרסום בגוגל, הלא היא הקידום הממומן, נסביר גם כאן בכמה מילים פשוטות שיהיה לך מושג מהי.
היתרון החשוב ביותר בקידום ממומן הוא המהירות שבה ניתן להגיע לקהל היעד האמיתי שלך.
וכתוצאה מכך מיותר לציין, אך נעשה זאת בשמחה, כמובן למכור.
כפי שאתה זוכר לעומת הקידום האורגני שלוקח כמה חודשים, הקידום הממומן מביא תוצאה כמעט מיידית.
הדבר החשוב מבחינתך זה לבחור את מי שישווק את העסק שלך בעזרת בניה חכמה ומקצועית של כל תהליך הפרסום.
כאשר מדובר בפרסום בגוגל ההמלצה שלנו היא…
ההמלצה שלנו היא לשלב בין שתי האפשרויות של הפרסום בגוגל.
כדי לקבל תוצאה מיידית מהקידום הממומן אך יחד עם זאת לא לוותר על האפשרות לחזק את האתר ולהמשיך לפתחו לטווח הארוך עם קידום אורגני.
עכשיו שקיבלת קצת רקע בנושא האופציות לפרסום בגוגל הגיע הזמן להחליט מי יעזור לך לקדם את העסק שלך להצלחה בקמפיינים שיווקיים שיביאו תוצאות אמיתיות.