אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בגוגל- הצעות לפרסום יעיל במיוחד

פרסום בגוגל

אין אדם עלי אדמות שלא שמע על גוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. משמעות הדבר – פרסום בגוגל הוא הדרך העיקרית להגדיל את התנועה למשאב האינטרנט שלכם. בין אם מדובר באתר משלכם לבין אם מדובר בדף עסקי באחת הרשתות החברתיות.

במאמר הזה נתמקד בנושאים המרכזיים של פרסום בגוגל שמעוררים שאלות אצל אנשי עסקים רבים. חלקם אינם בקיאים בעניין הקידום באינטרנט כי העסק שלהם ממש חדש. חלקם רוצים להגדיל רווחים ולהתפתח ולכן החליטו לפנות לכיוון הזה. ישנם גם כאלה שרוצים להיות מוכנים לכל תסריט אפשרי ומבצעים בדיקת שטח עוד לפני שפתחו עסק רשמי.

היתרונות של פרסום בגוגל

מכל הערוצים האפשריים הגוגל מאפשר לכם להשיג את מירב המבקרים באתר או בדף העסקי. מדי יום אלפי משתמשים עורכים חיפוש עם שאלות שהמשאב שלכם יכול להוות תשובה עליהן. ככל שמיקום העסק שלכם גבוה יותר, כך אחוז המשתמשים שיקליקו על הפרסום בגוגל גדל. לאותם משתמשים יש צורך בשירותים, בסחורה או במידע שאתם יכולים מספק.

התוצאה המתקבלת באמצעות אופטימיזציה ברמה גבוהה נשמרת לאורך זמן. גם לאחר סיום כל עבודת קידום בגוגל, לא תאבדו עמדה מיד. מה גם, ניתן לבצע פעולות שיעזרו להמנע בכלל מאיבוד העמדה שכבר הושגה. מהרגע שפרסום בגוגל יצא לפועל אנו ממליצים כל הזמן להיות עם יד על הדופק – לעדכן, לחדש, להציע, לתקן. יש לבדוק שגיאות טכניות באופו קבוע ולא להפסיק את האופטימיזציה החיצונית. זה יאפשר לך לשפר כל הזמן את הפוזיציות שלך ללא עלויות משמעותיות ושיפורים נרחבים. כיום, גוגל מציעה למשתמשיה מגוון רחב של כלי אינטרנט שונים שבאמצעותם תוכלו להשיג מטרות שונות.

סבירות גבוהה לאפקט של הפרסום בגוגל

פרסום בגוגל
פרסום בגוגל

ככל שהתוכן המוצע במשאב שלכם שימושי יותר עבור המשתמשים, כך הסבירות לקידום באמצעות הפרסום בגוגל גבוהה יותר. התוכן ממלא את אחד התפקידים העיקריים בקביעת הצלחתו של הפרויקט. מידע צריך להיות קריא, לשאת אינפורמציה שימושית למשתמשים ולהיות רלוונטי לנושא הכללי של הדף העסקי או האתר שלכם. ולא פחות חשוב – 100% ייחודיות.

פרסום בגוגל באמצעות קטעי וידאו

סרטונים מגדילים משמעותית את זמן הביקור הממוצע של המשתמשים במשאב שלכם. סוג זה של תוכן נתפס על ידי משתמשי האינטרנט כמעניין. על ידי הוספת סרטוני וידאו אתם יכולים לא רק לשפר מיקומים בגוגל, אלא גם להגדיל את מעורבות הקהל.

לפניכם כמה אפשרויות עיקריות של שימוש בווידאו באתר או בדף שלכם:

המלצות וידאו מלקוחות

המלצות וידאו מלקוחות שרכשו את המוצר או השירות שלכם. למשוב בפורמט הזה יש אמינות. המשתמש באתר רואה לא רק טקסט שנכתב על ידי מחבר לא ידוע, אלא סיפור של אדם חי על החוויה החיובית שלו שהיא תוצאה מהשימוש באחד המוצרים שלכם. אנשי עסקים מנוסים יודעים שכדי לקבל ביקורות חיוביות כאלה, אפשר לתמרץ לקוחות נאמנים עם הנחות, בונוסים ועסקאות נהדרות אחרות.

סרטון סקירת מוצר

סרטון כזה בעמוד המוצר יכול להגדיל את ההמרה פי כמה, שכן הרוכש הפוטנציאלי מקבל את מירב המידע המפורט על הרכישה שמעניינת אותו. בסקירות כאלה כדאי להתמקד באותם מאפיינים שמעניינים את הצרכן מלכתחילה.

סרטון בסגנון “ברוכים הבאים”

סרטון בסגנון “ברוכים הבאים” בעמוד הראשי אם אנחנו מדברים על אתר או אפילו דף נחיתה בודד. זהו כלי מוניטין שמגביר את האמון והנאמנות של לקוחות פוטנציאליים שעברו לאתר. סרטון כזה יעביר את המידע הדרוש למבקר בצורה יעילה הרבה יותר מכל טקסט מורכב.

הוראות וידאו

הם יכולים לשמש כמגנט לידים באתר או בדף עסקי, שכן הם די פשוטים להבנה, חזותיים ובהחלט יעניינו את המשתמש.
כל חומר בפורמט וידאו הוא הרבה יותר קל לעיכול.
חומרי וידאו המתפרסמים באתר או בדף עסקי משתתפים בתוצאות החיפוש של הווידאו.
זה מאפשר לכם להגדיל את הנראות של המשאב בחיפוש ולקבל קליקים נוספים.
תוכן וידאו שימושי במיוחד להרחבת טווח הלקוחות הפוטנציאליים, בניית מוניטין למותג שלכם וליומד קהל היעד.

להשאר אטרקטיביים בפרסום בגוגל ובכלל

כיצד לשפר את האטרקטיביות של האתר או הדף עבור המבקרים?
מה הופך את האתר לאטרקטיבי יותר?
ידידותיות למשתמש של הממשק, עיצוב, קלות ניווט ושימושיות. אלו הם ההיבטים העיקריים שהופכים את משאב האינטרנט לפופולרי.
קודם כל יש לפשט את הדף או האתר:
להסיר מידע מיותר, לצמצם את אורך התוכן, למזער את מספר הפעולות שעל המשתמש לעשות על מנת לבצע הזמנה.
אל תנסו להכניס מידע רב ככל האפשר לדף נחיתה אחד.
המשתמש הממוצע במשאב אינטרנטי לומד 20-30% מתוכן הטקסט באתר, גם אם הוא מעוניין בשיתוף פעולה. לכן, יש להציב מידע שעשוי להשפיע על הבחירה כבר בתחילת העמוד: מבצעים, הטבות, הנחות, בונוסים וכו’.
ולסיכום, הרבה שלבים של עבודת קידום יש לבצע בו זמנית. זה מאפשר לצמצם זמנים, להגדיל תנועה ולמקם את העסק במקומות הגבוהים בגוגל הרבה יותר מהר. נשמח להיות השותפים האמיתיים להצלחת העסק שלכם על ידי הקידום שכולל העלאת מוניטין ותדמית, מה שיבליט אתכם מול המתחרים ויניב פניות כבא מהחודש הראשון.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן