אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בפייסבוק כי אם אתה לא בפייסבוק אתה לא קיים

פרסום בפייסבוק

על הפרסום בפייסבוק בכמה מילים שבוודאי שמעת יותר מפעם אחת – אם אתה לא בפייסבוק אתה לא קיים.
ישנן סיבות רבות להקמת דף פייסבוק לעסק שלך. אם אתה מנהל כל סוג של עסק מקוון או רק מתכנן להתחיל לפתח את העסק שלך באינטרנט, אתה פשוט חייב שיהיה לך דף ברשת החברתית הזו. למי שמתלבט כדאי לשאול את עצמך: האם יש סיבה להפסיד כסף, מיליוני קונים פוטנציאליים ושוק יעד ענק עם מספר עצום של פרופילי לקוחות המתאימים באופן מושלם להיות הלקוחות שלך? אין פלטפורמה עם קהל רחב יותר לשיווק ממוקד. אז איך אתה יכול להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי להשיג את היעדים העסקיים שלך. מתוך מכלול הגורמים נפרט רק כמה העיקריים.
עסק חדש? עסק קיים שמעוניין לגדול? המענה הוא הפרסום בפייסבוק.

פתחת עסק חדש, או שאולי אתה בעל נסיון עם עסק שכבר עובד אבל לא ממש מספק אותך מבחינת גודל הרווחים. ואתה בטוח שאתה לא מממש את כל הפוטנציאל שיש לעסק שלך. אתה נמצא בשלב של מחשבה, איך להביא את העסק שלך לתודעה של הקהל הרחב על מנת שידעו שאתה בכלל קיים. וכמובן יש לך משהו שהקהל הזה צריך ורוצה. המענה הוא הפרסום בפייסבוק.
רשתות חברתיות הפכו לכלי שיווקי מרכזי ורב עוצמה, במיוחד לעסקים בינוניים וקטנים. בפייסבוק יש יותר משני מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. וזה בהחלט אוצר שאסור להתעלם ממנו. אותם מספרים עצומים הופכים את הפרסום בפייסבוק לכמעט הכרחי לכל עסק שרוצה להצליח.

הפרסום בפייסבוק נגיש לכולם

אז קודם כל כדאי לדעת שכל אחד יכול לפרסם בפייסבוק. האתר מציע מגוון אפשרויות פרסום שיעזרו לך להשיג את היעדים העסקיים שלך ללא קשר לרמת הניסיון שלך בפרסום. יכול להיות שאתה כבר מנהל דף עסקי בצורה יעילה ומחפש דרך לגדול ולהרחיב אופקים. או שיכול להיות שאתה רק מתחיל להשתמש בכלי הפרסום בפייסבוק. פייסבוק מציע הרבה פתרונות יצירתיים לעסקים מכל הסוגים. בין אם העסק שלך רק התחיל את צעדיו ברשתות החברתיות ובין אם אתה מחפש דרכים חדשות להתפתח. כל אחד יכול וצריך לבחור את האפשרויות המתאימות לצרכים וליעדים העסקיים שלו.

בפרסום בפייסבוק שלך ניתן ליצור מודעות במהירות ובקלות

יצירת תוכן ענייני ומעניין ופרסום פוסטים בדף באופן שוטף מביאים אותך אל אנשים חדשים. וגם עוזרים לשמר את הלקוחות הקיימים שלך. או יותר נכון אפילו להגיד שאותו פרסום יצירתי וקבוע מביא את האנשים החדשים שמהווים קהל היעד הפוטנציאלי של העסק שלך עד אליך.

אחד הדברים החשובים שכדאי לדעת על הקידום הוא שפרסום בפייסבוק נכון להיום הוא הכלי הפרסומי היחיד שמאפשר להגדיר מיהו קהל היעד הרלוונטי לכל מודעה. מה שאומר שהפרסום לא מתפזר ללא מטרה ויעד לכל עבר. אלא מוצא לך את הלקוחות לפי קריטריונים שאתה מגדיר לו כרלוונטיים לעסק הספציפי שלך. נתונים אקטואליים כמו מין, מיקום מיגורים, סטטוס משפחתי, טווח גילאים, תחומי עניין ועוד – כל אלה חשובים. מה גם – הם עוזרים להגיע אל האנשים שאולי אפילו לא חיפשו את השירות שלך, אבל יכולים להפוך ללקוחות ולהתאים לך מעצם כך שהם עונים על נתונים שהגדרת מראש.

כמה דוגמאות לאיך שהפרסום בפייסבוק עובד

מעצבת פנים מתל אביב יכולה לפרסם מודעה שתגיע לקהל של רוכשי דירות באיזור המרכז שמסיבה זו או אחרת מעוניינים בשירותי איש מקצוע בתחום המסוים הזה. דוגמא נוספת שיכולה להמחיש את הענין היא של יבואן של רכבי שטח שמפרסם מודעה על רכב חדש. מתוך הבנה של קהל היעד שלו הוא ככל הנראה הולך להתמקד בעיקר בגברים בגילאי 35 ומעלה. אותם משתמשי פייסבוק שאוהדים ועוקבים אחרי הדפים העוסקים בג’יפים וטיולי שטח. ולמעצבת שיער מנתניה, למשל, יש הרבה יותר סיכויים למצוא את הלקוחות שלה בקרב נשים המתגוררות באיזור שלה מאשר לחפש אותם בכל הארץ באופן מפוזר ולא יעיל.

עוד דבר שעוזר לך כאשר מדובר בפרסום בפייסבוק זה מעקב מספרי שאתה מקבל כבעל עסק. עבור כל מודעה שתפרסם בפייסבוק, תמיד תוכל לדעת בדיוק כמה חשיפות צברה אותה מודעה במהלך כל תקופת הפרסום, כמה גולשים התעניינו בה והקליקו עליה, כמה לייקים היא הביאה לעמוד העסקי שלך. כל הנתונים האלה חשובים כי הם נותנים לך קנה מידה מסוים שעוזר לך, בין היתר, ללמוד מה השינויים שאולי צריך לבצע בפרסום.

ארחי שקראת הכל, אתה כבר לא שואל למה פרסום בפייסבוק, נכון?

בנוסף, לפרסום בפייסבוק יש יתרון אחד לא פחות חשוב כאשר מדובר בהשקעה כספית. הרי סביר להניח אתה גם ככה השקעת לא מעט בפיתוח העסק שלך. אתה ממש לא מחפש איפה עוד לבזבז מבלי להיות בטוח שזה ישתלם לך. אז נכון להיום הפייסבוק הוא אחת הפלטפורמות הזולות לפרסום באינטרנט. ואחת הפלטפורמות שמביאה לתוצאות אמיתיות שמתבטאות בקהל לקוחות שקונה. והרי זה מה שאמור לעניין אותך בסופו של דבר כבעל עסק. אז אתה כבר לא שואל למה פרסום בפייסבוק, נכון?

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן