אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים

קידום אתרים באינטרנט נושא מעניין בפני עצמו. אתה יכול למצוא כל משאב אינטרנטי במנועי החיפוש Google, Bing ואחרים. כ – 70-80% מהמבקרים באתר מגיעים מהם. לכן העבודה עם מנועי חיפוש אלו באה לידי ביטוי בקרב מומחי קידום אתרים העוסקים במחקר ובניתוח שלהם, כמו גם במציאת הדרכים הנכונות לייעל משאבים לדרישות ושאילתות חיפוש. המטרה העיקרית של עבודתם של מומחי SEO היא להיכנס לטופ.

קידום אתרים SEO

מנועי חיפוש מציגים אתרים לפי מילות מפתח ולוקחים בחשבון פרמטרים ואינדיקטורים רבים. לכן קידום אתרים SEO הופך להיות כל כך רלוונטי. משאבי אינטרנט יכולים להכיל הרבה אינדיקטורים. העיקריים שבהם הם שימושיות, מספר הקישורים הנכנסים, מחוון דירוג האתר, הרלוונטיות של טקסטים, היעדר ספאם יתר, שותפים ומספר רב של קישורים חיצוניים. המכלול המדויק של כל הקריטריונים הוא מידע סודי של מנועי החיפוש ואינו ידוע לאיש.

כ-50% חשיבות ניתנת לרמת האופטימיזציה הפנימית, הקישור, העיצוב, השימושיות וגורמי ההתנהגות. כמו כן, כ-50% מההצלחה נובעת מאופטימיזציה חיצונית, כולל מספר הקישורים, המורכב מקישורים באתרי צד שלישי, רצוי בעלי נושא דומה, המארחים קישורים נכנסים למשאב שלך. כמו גם פרסום ואזכור ברשתות חברתיות. כדאי לדעת גם שמנועי חיפוש אינם אוהבים כשהקישורים ממוקמים במשאבי אינטרנט של צד שלישי אם הנושאים שלהם אינם דומים. זה מאוד הוגן ועוזר לא למלא את כל מרחב האינטרנט בנושאים מיותרים.

קידום אתרים בתשלום

כל אדם שמוכן לשלם על הצבת הקישורים במשאבי אינטרנט של צד שלישי יכול לקנות אותם בבורסת הקישורים. במילים פשוטות, בעל עסק המעוניין לקדם את האתר שלו משלם לבעל אתר אחר כדי להכניס קישור לעמוד האתר. ניתן למכור קישורים שונים, פנימיים וחיצוניים, בעמוד הראשי או לא בעמוד הפנימי. העלות של הקישור נקבעת על ידי הגורמים השונים האלה. חשיבות רבה ניתנת לאמינות, משקל וגילו של האתר בו יוצב הפרסום בצורת קישור. זו אחת הדרכים בהן מתבצע קידום אתרים ממומן.

לאחר יצירת האתר מגיע זמן הפיתוח הפעיל שלו. תוכן חדש, דפים, מדורים ונושאים חדשים מופיעים באתר. מספר המבקרים הולך וגדל. עם זאת, לא פעם, כל זה קורה הרבה יותר לאט ממה שבעל האתר היה רוצה. אז מגיע גם הניתוח. יותר ויותר הבעלים חושב מה הוא עושה לא בסדר, האם זה אולי אופטימיזצית יתר או תת אופטימיזציה? או שאולי התנאים החיצוניים אשמים בכל, ולמשאב אין שום קשר לזה? ניתוח האתר יכול לעזור לך למצוא תשובות לכל השאלות הללו. ניתוח אתרים הוא מכלול של פעילויות שמטרתן לזהות את הסיבות המעכבות את פיתוח המשאב. כל זה נעשה לפני אבל גם תוך כדי עבודת קידום האתרים.

 

קידום אתרים
קידום אתרים

קידום מאמרים הוא אחת השיטות לפיתוח וקידום אתרים ובלוגים. אילו מאמרים צריכים להיות, כמה מהם דרושים כדי להבטיח קידום, היכן עדיף למקם אותם, על מה אתם אמורים לכתוב ובאיזו צורה. להמחשה נשתמש בדוגמא: מוכרים חיפויי רצפה? זה אומר שהטקסטים שלכם צריכים להכיל לא רק את שמות החומרים והמחיר, אלא גם מידע אמיתי על היתרונות והחסרונות של כל ציפוי. המאמרים צריכים להכיל הסברים כיצד מודדים נכון את שטח הרצפה כדי שלא ייקרה מצב שהקורא קנה יותר מדי או להיפך, לא מספיק. כמו בן, המאמר צריך לגעת בנושאים כמו: האם אפשר לחבר ריצופים שונים, באילו אמצעים עדיף לבצע את הריצוף, כיצד לתקן וכו’.

חומר משעמם, לא מעניין, לא יגדיל את קהל היעד. רק מידע אמיתי, מעניין ורלוונטי תורם לקידום מאמר ובעקות כך בקידום אתרים. הסגנון הכללי לפעמים מעניין, במקרים מסוימים מתאימות בדיחות, פרשנות אירונית של הנושא.
אפשרות נוספת לקידום אתרים היא הכרזות . ללא דף בית מעוצב, המבקר יבזבז זמן רב עד שיצליח להבין היכן הוא נמצא, מה החברה עושה, והאם הוא צריך את המידע הזה יחד עם המוצרים. ולא, אנשים לרוב לא ירצו לבזבז את הזמן שלהם במקום לא נוח ומסובך. מומחים אומרים כי הצבת הכרזות בעמוד הראשי של האתר נותנת הזדמנות אמיתית למשתמש להעריך תוך שניות את החשיבות והתועלת שבחיפוש ולהחליט האם להמשיך או לצאת לאתר אחר.

כפי שכבר אמרנו, קידום מאמרים הוא אחת השיטות לקידום אתרים. והוא מווה האמצעי העיקרי כאשר אתה שם לעצמך מטרה להגדיל את התנועה באתר, למשוך כמה שיותר מבקרים ולשלבם במעגל קהל היעד, לעלות כמה שיותר גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש. אם תתייחסו לתהליך הזה ברצינות ותתמודדו איתו בצורה שיטתית, אז התוצאה בהחלט תשמח אתכם בדינמיקה חיובית.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן