אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

שיווק באינטרנט – מה זה, מי צריך את זה ומתי

למה צריך בכלל שיווק באינטרנט?

על השאלה הזו ניתן לענות במשפט אחד פשוט וקצר של ביל גייטס: “אם העסק שלך לא נמצא באינטרנט, אז אתה לא בעסק.”
בחברה של היום, כדי לנהל עסק מצליח, יזם חייב להיות עם יד על הדופק כל הזמן. לכן שיווק באינטרנט הכרחי לכל בעלי העסקים והיזמים. אבל עצם הנוכחות באינטרנט או במדיה חברתית איננה מספיקה. כדי לשמור על תחרותיות ולהיות על המפה באופן שוטף, חשוב להשתמש בכלים שיווקיים שונים בתבונה.

אז מה זה הדבר הזה – שיווק באינטרנט – במילים פשוטות?

שיווק באינטרנט הוא מכלול פעילויות שמטרתן קידום מוצרים ושירותים באינטרנט. המטרה העיקרית של שיווק באינטרנט היא להפוך את המבקרים באתר לקונים ובכך להגדיל את הרווחים.
ובכל זאת, האם באמת כל בעל עסק צריך את זה או שזו הכללה מוגזמת? לא, זאת לא הכללה מיותרת בכלל. כל פרויקט מסחרי, אתר אינטרנט או חשבונות מסחריים זקוקים לקידום. שיווק באינטרנט מסייע בכך, מיכוון שיש לו מספר יתרונות בולט:
1. מיקוד ושימוש נכון בכלים שיווקיים מאפשר להגיע אל קהל היעד ולבנות פרסום שיענה על דרישות באופן מיוחד של אותו הקהל.
2. אינטראקטיביות מבטיחה קשר קבוע עם הקהל ותקשורת מתמדת עם הלקוחות מה שעוזר לספק תשובות בזמן אמת ולא באיחור.
3. מכיוון שניתן להשיק קמפיינים פרסומיים תוך יום-יומיים, גם התוצאות הן מהירות בהתאם.
4. היעדר הגבולות של שוק האינטרנט מאפשר להשתמש בשירותי החברה מכל מקום בעולם.
5. ניתוח נתונים שמתעדכנים באופן קבוע, עוזר להעריך פעולות למשיכת לקוחות חדשים ולבחור את היעילות והחסכוניות ביותר מביניהם.

שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט הוא הכלי האופטימלי ביותר למשיכת צרכנים ולקידום מוצרים.

כדי להגדיל את המכירות, צריך להפוך את הלקוחות הפוטנציאליים ללקוחות אמיתיים, וזה מצריך פיתוח אסטרטגיה. שיווק באינטרנט נותן מגוון אופציות שמגדילות את המכירות, אך על מנת לייעל ולנצל את כל האפשרויות הללו בפועל נדרשת אסטרטגיה אינדיבידואלית, ערוצים וכלים משלה לכל אחת ואחת מהן.

ניתן להשתמש בכל הכלים האלה בנפרד, אך שיווק באינטרנט שמורכב ממכלול מגוון של כלים הוא הטוב ביותר לקידום מוצלח. הצוות שלנו מוכן לעזור בקידום האיכותי של העסק שלך. למה אנחנו? כי יש לנו ידע ונסיון רב שנים שליווה לקוחות רבים להצלחה לא מבוטלת, תמך ועזר במשך שנים לא רק לשמור על רווחים אלא גם להגדיל אותם. גם בתנאי שוק שעסקים מסוימים אחרים לא צלחו. מה אנחנו עושים על מנת שהעסק שלכם יצליח? הכלים שברשותינו עוזרים לכם לחשב את העלות המדויקת של גיוס לקוחות, להגיע להבנה מאילו ערוצים מגיעים אליכם לקוחות ועל אילו פרסומות הם לוחצים. הסטטיסטיקה שלנו עוקבת אחר פעילות הלקוחות באתר או בחשבונות המסחריים במדיות ומאפשרת לדעת במדויק במה הם התעניינו, מה משך אותם, כמה זמן הם מבלים באתר וכו’. בעזרת השיווק באינטרנט ניתן לנהל את הדעה והמוניטין של החברה ולהגביר את אמינותה, לעורר ביקוש ולשמור על הדרישה למוצר שלך, לקדם את נאמנות הלקוחות ולשמור עליהם כדי שיבצעו רכישות חוזרות.

המומחים של שיווק באינטרנט יודעים…

ממה הכל מתחיל ולאן אמור להגיע. לכן בעל העסק שנעזר שירותינו מקבל תמיכה וכיוון לכל אורך הדרך. אנחנו יודעים שכאשר עומדת בפניכם המשימה של תוכנית מפורטת שתוביל להצלחת העסק, הצבת יעדים ספציפיים יכולה להיות הקושי הראשון (בשלב זה נעשות טעויות רבות שכדאי להימנע מהן). המטרות עצמן יכולות להיות שונות מאוד, אך חשיבותן ומשמעותן תמיד בנויות באופן הבא:
מטרת הבעלים של החברה. בדרך כלל מדובר במטרה להרוויח כסף, אך ישנן דוגמאות רבות נוספות – להשיג השפעה, לזכות בהכרה, מימוש עצמי, הגשמת חלומות, תחביבים וכו’. המשווק צריך לדעת בדיוק את המטרות של הבעלים.

המטרות העסקיות של החברה. אלו כבר יעדים ספציפיים, שמתבטאים במספרים ובאחוזים – הפחתת עלויות, גידול בנתח שוק, גידול במכירות. לכל יעד אסטרטגי כזה יש מגבלת זמן.

השלב הבא בשיווק באינטרנט הוא הצבת מטרות שיווקיות.

פה השיווק עומד בפני משימות די ספציפיות – הגדלת מכירות, פיתוח פלחי קהל חדשים, הארכת חיי לקוח, מציאת לקוחות באזורים חדשים וכו’.
מטרות תקשורת. הם תלויים ישירות בשיווק. ניקח דוגמה: המטרה השיווקית היא להגדיל את תדירות הרכישות, מטרת התקשורת היא לפתוח בפני לקוחות דרכים חדשות להשתמש במוצר.
הדבר העיקרי שיש להבין הוא שהגדרת יעדים ברורה עוזרת לבנות תוכנית להשגתן, לקבל החלטות, לפקח על הביצוע ולנתח את התוצאות – כל המכלול הזה, למעשה, הוא המהות של שיווק באינטרנט.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן