אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום באינסטגרם בול בשבילך

פרסום באינסטגרם

לפני שנענה על השאלה למה פרסום באינסטגרם, כמה פרטים יבשים להקדמה. אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו. כאשר מדובר במדיה חברתית ברור לכולם שמספר המשתמשים בה גבוה. מה שאומר לכל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו שהוא צריך להיות שם. האם המספר קרוב לשישה מיליון משתמשים לחודש נותן לך יותר קנה מידה לגבי מה שהאינסטגרם מסוגל לעשות לך כבעל עסק? אז הנה לך פלטפורמה ידידותית  מאוד לשימוש. מה גם שהיא בנוסף ליתרונות הברורים מהנה וקלה גם למי שאינו בקיא בפרסום.

פרסום באינסטגרם מאפשר לבצע קידום מדויק

כי מפרסמים לקהל יעד מתאים שנבחר באמצעות פילוח משותף עם פייסבוק. מידע לפיו ניתן לפלח את קהל היעד שלך מגוון: מצב משפחתי, אזור מגורים, גיל, מין, תחומי עניין ועוד.

בעזרת טקסט מעניין ותמונה מושכת ניתן למכור את השירות או המוצר שאתה רוצה. השיתוף המושלם בין הפייסבוק לבין האינסטגרם עוזר לבנות קמפיין טוב שניתן לשתף אותו ברשתות החברתיות. פעולה זו אמורה לחסוך לך כסף על ערוצי תקשורת אחרים שבמקרה שלך יכולים להיות פחות יעילים. בעזרת הפרסום באינסטגרם תוכל לחשוף את המשתמשים לתכנים ממקורות שהם אינם מכירים ובכך למעשה להביא אותם למעקב אחרי העסק שלך.

הפרסום באינסטגרם – לא רק תמונות

פרסום באינסטגרם
פרסום באינסטגרם

באמצעות הפרסום באינסטגרם תוכל לפרסם את המוצר או השירות שלך לא רק בצורת תמונה סטטית אלא גם בצורת סרטוני תדמית באורך של 30 שניות. כך לדוגמא קמפיין של מוצר מסוים להעלאת מודעות המותג יהיה בסרטון וידאו שמסביר על במוצר ויראה אותו. וכן יהיה בסרטון מקום לתזכורת שהמבצע הוא לזמן מוגבל. דוגמא נוספת זה מודעות עם תמונה רגילה וכפתור הנעה לפעולה ללא סרטון אשר מקדמת את המוצר או השירות שלך ומודעת קרוסלה בה ניתן לדפדף בין התמונות השונות שבסופה הנעה לפעולה. ניתן גם לשלב תמונה עם סרטון וידאו יחד על מנת להמחיש את המוצר שלכם. מה שחשוב שוב להדגיש פה זה שאתם בוחרים את דרך הפעולה שלכם כשמדובר על פרסום באינטרנט. לפעמים תמונה יפה של המוצרים שלך יכולה לשכנע לקוח לקנות יותר ממה שהוא תכנן במקור.

למי הפרסום באינסטגרם מתאים

פרסום באינסטגרם מתאים לכל סוגי העסקים ובמיוחד לעסקים עם קהל צעיר. מכיוון שקהל המשתמשים באינסטגרם הוא קהל צעיר שמבחינה גיאוגרפית מתפרס על כל רחבי העולם. לכן חברות חדשות בתחילת דרכם וגם חברות ברוח צעירה יתאימו מאוד לפלטפורמה זאת.

אם אתה בעל עסק בתחילת דרכו פרסום באינסטגרם בול בשבילך

באינסטגרם תמצא קהל מגוון ודינמי שמבין בכל מה שקשור לפרסום באינטרנט. תוכל למצוא הרבה חברות שיש להם דף עסקי באינסטגרם והרבה עוקבים שתוכל לעקוב אחריהם ועם הזמן להפוך אותם ללקוחות שלך. כמו כן, הקהל המגוון באינסטגרם יחשוף אתכם לסוגי עסקים שונים, לקוחות שונים בעלי צרכים שונים ומגוונים, ושיטות שיווק והנעה שונות מרשתות החברתיות השונות. לכן אם אתה בעל עסק צעיר בתחילת דרכו פרסום באינסטגרם יתאים לך עד מאוד. הוא יהיה מאוד אפקטיבי עבורך, ייתן לך חשיפה מצוינת למגוון רחב של לקוחות שונים ותוצאות טובות.

שיתוף קהל היעד בפילוסופיית המותג שלך

במקרה הזה, חשבון האינסטגרם לא עובד למכירות ישירות, אלא למעורבות במותג. החברה מתקשרת עם הקהל ומנסה להעביר אליו את התפיסה והפילוסופיה שלה. מטרת הקידום הזו רלוונטית, לדוגמא, לתעשיית הבידור, ההסעדה ולכל חברה אחרת שלא ניתן לקנות את המוצר שלה ישירות דרך רשת חברתית. אבל כמובן גם להרבה תחומים אחרים הפרסום באינסטגרם עושה יופי של עבודה.

חפש לקוחות חדשים דרך אינסטגרם. יצירת לידים והזמנות זה רצון טבעי ומובן של בעלי עסקים קטנים שמתחילים לקדם את עסקיהם באינסטגרם. נהוג לחשוב שעמוד האינסטגרם הוא “מכרה זהב” לתעשיית היופי במיוחד ולחנויות מקוונות קטנות של בגדים ואביזרים. כמובן שעצם פרסום עצמו לבד הלקוחות לא יגיעו אליכם אלא עם אסטרטגיה מחושבת ופרסום באינסטגרם בצורה ממוקדת ומכוונת היטב.

בניית קהילה נאמנה סביב העסק בעזרת הפרסום באינסטגרם

בניית קהילה סביב מותג זו הדרך שחברות ענק משתמשות בה והן עושות זאת בעזרת פרסום באינסטגרם. עם זאת, חשוב גם לחברות קטנות לאסוף קהל מתעניין סביב המותג: לתקשר עם העוקבים, לענות על שאלות, לעזור בייעוץ. כל הפעולות משפיעות בצורה כזו או אחרת על המכירות, אך עם זאת, מטרה עיקרית של קידום כזה היא הרצון לאסוף כמה שיותר אנשים בעלי אותם תחומי עניין סביב המותג.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן