אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

5 הגורמים העיקריים “בעד” הפרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

אם הגעת לדף הזה סביר להניח שהתעניינת בנושא הפרסום בפייסבוק. אתה בעל עסק, אולי יש לך פרופיל ברשת החברתית הגדולה ביותר באינטרנט ואולי אפילו פתחת פעם גם דף עסקי שאתה מנהל. שמעת משהו על כדאיות של הפרסום בפייסבוק אבל אתה לא ממש מכיר את הפרטים ולא בדיוק יודע ממה להתחיל ובמה להתמקד. אז בוא נראה איך אתה יכול להשתמש בפייסבוק כדי להשיג את היעדים העסקיים שלך. מתוך רשימה ארוכה של הגורמים “בעד” נפרט רק את חמשת העיקריים.

בפרסום בפייסבוק תגיע למליוני לקוחות

להקמת דף פייסבוק לעסק שלך ישנן סיבות רבות. אם אתה מנהל כל סוג של עסק מקוון וגם אם אתה רק מתכנן להתחיל לפתח את העסק שלך באינטרנט, אתה חייב שיהיה לך דף ברשת החברתית הזו. כי כשמדובר בפרסום בפייסבוק הכוונה שאתה תגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים ושוק יעד ענק. ואין דרך טובה יותר להגיע אליהם מלפרסם ישירות באותה הרשת שבה הם גולשים. אין פלטפורמה עם קהל רחב יותר לשיווק ממוקד וחכם.

פרסום בפייסבוק הוא סוג של כרטיס ביקור

קודם כל, קיום פרופיל או עמוד בפייסבוק הוא אינדיקטור ללגיטימיות ושקיפות העסק שלך. אתה פשוט צריך להיות נוכח וירטואלית ברשת החברתית הגדולה בעולם. וכאשר יש לך פרסום בפייסבוק העסק שלך מקבל סוג של מיתוג, שעם הזמן הופך להיות ברנד, היוקרה עולה משמעותית, העסק שלך מתחיל להיות מוכר על ידי כולם כמקצועי יותר. ובנוסף, אתה מקבל אפשרות לקשר ישיר וקבוע בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים. העסק שלך כבר לא מוגבל למשהו קטן מקומי ולא ידוע, אלא הופך למזוהה לקהל רחב יותר. וכן נוצר זרם נוסף של קונים.

הפרסום בפייסבוק ממקד אותך על קהל היעד שלך

בטח נמאס לך כבר לשמוע שהדבר העיקרי בכל עסק הוא חיפוש קונים שמתעניינים בשירותים או המוצרים שלך. אבל מה לעשות שבלי זה אי אפשר להתפתח. פיתוח כל עסק זה דבר לא פשוט, לפעמים זה לוקח הרבה זמן ויכול להתעורר לך החשק לוותר על הקושי וההמתנה. אם אתה רוצה להצליח, אתה חייב לדעת מי הלקוח שלך. זהו גורם קריטי, ועמוד פייסבוק יפשט מאוד את הזיהוי הזה. בעזרת הכלים שהרשת מזמנת לך אתה מגדיר את קהל היעד שלך לסוג העסק הספציפי. וכך הפרסום קולע למטרה מאוד מסוימת ולא מתפזר לכל הכיוונים ללא תועלת. נלקחים בחשבון דברים כמו נתונים דמוגרפיים של האוכלוסייה, רצונותיה וצרכיה. הגדרת המדדים הדמוגרפיים והאינטרסים של הציבור מיושמת כאן ברמה גבוהה. סטטיסטיקה פנימית יכולה לתת רמז לגבי קהל היעד שלך (גיל, מין וכו’) ולספר על הצרכים שלו.

איך להשתמש בנתונים האלה בזמן הפרסום בפייסבוק?

כל הלייקים והפוסטים החוזרים בהם מבקרים מסמנים את הדף שלך מוכנסים למאגר הנתונים (דוח פנימי) מה שמאפשר לקבל את המידע הדרוש לך. ככל שהדף שלך יקבל יותר “לייקים”, כך התמונה אמינה יותר ונהיה יותר ברור מי הלקוח האידיאלי שלך עכשיו או בעתיד. ראוי לציין שמעקב אינו דורש מאמץ רב ומשיכת תנועה נוספת. היתרון בפרסום בפייסבוק הוא שפייסבוק מאפשרת לקבוע בקלות האם נישת השוק שבחרת עונה על צרכי הקהל, וכן האם הרעיון העסקי שלך הוא בעל פוטנציאל מוצלח. ללא ספק, שאלות אלו יקבלו תשובה ממצה בדמות נתונים סטטיסטיים.

תקשורת מתמדת. פייסבוק לא רק מאפשרת לך להגדיר את קהל היעד שלך, אלא היא גם הפלטפורמה המושלמת לתקשורת עם לקוחות בכל צורה שתרצה: מפוסטים פשוטים ועד להודעות מורחבות וסקרים, כולל היכולת ליצור מפגשי שאלות ותשובות מקוונות. פייסבוק מספקת דרכים אידיאליות להתחבר ללקוחות קיימים או פוטנציאליים.

הפרסום בפייסבוק כמדד לרמת האמינות של העסק

בצורה עקבית ונכונה מאפשר לא רק להעביר מידע ללקוח באופן נקודתי, אלא גם עוזר לבסס את רמת האמון והסמכות הנדרשת, שהם חלק בלתי נפרד מהעסק. עם זאת, המטרה היא לא רק ליצור קשר ישיר עם הקהל, אלא גם להשתמש בכל הכלים הזמינים כדי לההביר ביעילות את המידע הדרוש לך.
פיתוח סגנון ברור ומובחן בתקשורת עם לקוחות בדפי מדיה חברתית, הצגה עקבית של מידע משחקת תפקיד חשוב מאוד. גורמים אלה יכולים להיות הזרז החסר עבור העסק שלך. בעזרת הפרסום בפייסבוק אנשים שמחפשים את הסחורה או השירותים שאתה מציע יוכלו למצוא אותך במהירות. תקשורת מיידית תינתן פשוט על ידי לייק אחד או על ידי שליחת הודעה. זו ה”גדולה” של פייסבוק.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן