שינויים בפייסבוק בשנת 2018 – איך ישפיעו השינויים על קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק  – כדאי שתכירו את השינויים שהכניסה פייסבוק. לשינויים אלו השפעה על הקידום הממומן והאורגני של העסקים, ומאוד יכול להיות שזה יגרום גם לעלייה במחירי הפרסום. למרות שפייסבוק הודיעה שהשינויים לא ישפיעו על הפרסום העסקי וצורת הפעילות שלו, כבר רואים את שלמרות ההבטחות , השינוים כן משפיעים על קידום בפייסבוק בצורות שונות ואחדות.

אז מה בעצם קורה עכשיו?

קודם כול, בציר הזמן של פייסבוק (הטיים ליין) כבר נותנת קדימות לפוסטים שמועלים על ידי בני המשפחה והחברים. במילים אחרות, הפוסטים הפרסומיים של העסקים יופיעו בעדיפות נמוכה יותר מפוסטים האישיים של חברי הפייסבוק.

דבר שני, פוסטים עסקיים שיש להם יותר תגובות יופיעו בציר הזמן לפני פוסטים עם מעט תגובות -זה לא שונה אלה זה פיצר שהיה שם תמיד.

משמעות הדבר היא: אם הפוסט הפרסומי שלכם (האורגני) לא קיבל מספיק תגובות, כנראה שהוא ידורג בתחתית רשימת החדשות שבטיים ליין, ולכן מספר קטן יותר של גולשים יגיעו אליו.

כן כן כן, פייסבוק מכריחה אותנו בתור עסקים לפקסם בקידום ממומן. נקודה.

אז איך המתרחש משפיע עלינו בתור בעלי עסקים?

אם ננסה לרגע לחשוב על ההשפעה האפשרית של השינויים האלה, התמונה תיראה ככה:

  1. העסקים הגדולים (המותגים המובילים והחזקים) יגדילו את תקציב הפרסום הממומן שלהם.
  2. העלאת מחירי הפרסום על ידי העסקים הגדולים תגרום לעלייה כללית במחירי הפרסום.
  3. כתוצאה מכך, במשך תקופה של כמה חודשים יעלו מחירי הפרסום בערך ב35-45%

*** (אלו נתונים וודאים מהשוק האמריקאי שהשינויים בו נכנסו לתוקף כמה חודשים לפנינו).

קידום בפייסבוק
קידום בפייסבוק

למה בכל זאת בפייסבוק? האם יש יתרונות לשינויים?

בוודאי!!!  חשוב שתדעו שהשינויים גרמו לפרסום להיות יותר יעיל פי כמה וכמה ועדיין זוהי דרך מאוד יעילה לקידום עסקי:

»המחיר שתשלמו על הקידום משתלם ביותר ביחס לתמורה שתתקבל בעקבות הפרסום.

»הקהל יעד שאליו תגיעו יהיה מאוד ממוקד בהתאם לדרישות שלכם.

לכן, אם חשבתם לרגע לוותר על הפרסום בגלל השינויים העתידיים ועליית המחירים האפשרית, עדיף שלא תעשו זאת. הקידום בפייסבוק עדיין ישתלם לכם. מה שכן, כדי להצליח מומלץ לעשות את זה בצורה חכמה ולהתאים את עצמכם לשינויים הצפויים.

אז איך עושים את זה חכם?

1. יוצרים שילוב בין קידום אורגני וממומן:

כלל בסיסי ביותר ליצור תוכן מעניין ואיכותי. תוכן כזה הוא מידע שמעורר עניין וגורם לקהל שלכם להגיב, לשתף או לעשות כל פעולה אחרת בעקבות הצפייה בפוסט שלכם.

2. מגיעים לאנשים הנכונים, עם הפוסטים הנכונים ובזמן הנכון:

כדי להגיע לאנשים שבאמת עונים על ההגדרה של קהלי היעד של העסק שלכם, כדאי להתעסק עם ניתוח סטטיסטיי מדוייק של העמוד העסקי. (תוכלו למצוא אותם בפס עליון בהגדרות העמוד העסקי).

3. יוצרים פוסטים שגורמים להגיב:

כפי שאמרנו, פייסבוק תיתן העדפה לפוסטים עם הרבה תגובות. איך יוצרים פוסטים כאלה? הרעיון הוא לפרסם פוסטים מעניינים שיעוררו עניין ויגרמו לאנשים להגיב.  

סיכום ומסקנות:

השינויים במערכת פייסבוק עתידים נכנסו למערכת פייסבוק לפני כחודש. עכשיו, כשיש לכם את המידע ואת הכלים הנדרשים כדי להצליח לקדם את העסק שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות.

ואולי אפילו לעקוף את המתחרים שלכם, האלה שפחות מוכנים לשינויים הצפויים. 

 

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן