אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

קידום עסקים בפייסבוק בתקציב של 199 ש”ח

קידום עסקים בפייסבוק

לא בטוחים איך להתחיל קידום עסקים בפייסבוק בתקציב מצומצם?

קבלו מדריך בן 5 שלבים להצגת מודעות בפייסבוק, בעלות של 199 ש”ח לחודש.

עסק בכל סדר גודל יכול לנצל לפרסום את הפלטפורמה הגדולה ביותר, אפילו בתקציב קטן.

בניגוד לערוצי שיווק מסורתיים שחלקם הפכו לפחות רלוונטיים בעידן הטכנולוגי – טלוויזיה, רדיו, עיתונים – מודעות בפייסבוק לא חייבות לעלות הרבה.

יתרה מכך, אתם יכולים להתאים אישית בדיוק מי יהיה הקהל שלכם ומתי, במקום לבחור משבצת זמן ולקוות שתגיעו ללקוחות במהלך הפסקת פרסומות.

עם חשבון עסקי בפייסבוק, אתם מגבירים את המודעות למותג על ידי הגדלת קהל העוקבים שלכם וטווח הגעה יומי במדיה החברתית. אתם יכולים להביא תנועה ישירות לאתר שלכם עבור מוצר, שירות או קידום מכירות ספציפי. סוגים אלה של מסעות פרסום יכולים למקד לקהלים מקומיים, אזוריים, לאומיים או גלובליים.

⬅ איך זה קורה?

לפניך מדריך בן חמישה שלבים שיעזור לכם להרגיש נוח עם דף העסק שלכם בפייסבוק, הצגת מודעות ויצירת קהלים, בהוצאה של 199 ש”ח לחודש.

⬅ למה תקציב כל כך קטן?

החלת 199 ש”ח לחודש מאפשרת לכם להגדיל את התנועה והחשיפה תוך איסוף תובנות חדשות ונתונים על הקהל שלכם. וברגע שיש לכם את כל המידע, אתם יכולים להוציא יותר ולעשות את זה יותר חכם.

 

📌 1. מצאו את הקהל שלכם כדי ליישם קידום עסקים בפייסבוק

ראשית, הגדירו את הקהל של מסע הפרסום שלכם. מה השיטה הטובה ביותר להגדרת הקהל שלכם? מצאו את אישיות הקונה שלכם.

אם כבר יצרתם את אישיות הקהל שלכם, השתמשו בפרסום לקידום עסקים בפייסבוק בצורה ממוקדת.

ראשית, פייסבוק היא פלטפורמה אידיאלית להגברת המודעות למותג, למוצר ולשירותים שלכם. שנית, פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת ליצור ולקדם תוכן שעוזר לאישיות הקונה שלכם.

מטרת הפרסום שלכם בפייסבוק – לחנך את אישיות הקונים שלכם כדי ללמוד על האופן שבו החברה שלכם יכולה לספק פתרון לבעיה שלהם, ולעזור להם לעבור את שלב שיקול הפרסום.

אם זה נשמע לכם כמו סינית, הגיע הזמן שתלמדו על העקרונות של שיווק נכנס. התחילו עכשיו ובצעו אופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלכם כדי להקל על הלקוחות הפוטנציאליים למצוא את העסק שלכם.

ש: העסק שלי מחפש למקד קהלים בשלוש מדינות שונות. מאיזה תקציב כדאי לי להתחיל לקידום עסקים בפייסבוק?

ת: תקציב קטן בזמן שתתאים את מזהיי הקהל שלך הוא הטוב ביותר. תקציב של 199 ש”ח עשוי להתבזבז קצת יותר מהר אם אתה פשוט מנסה להגדיל את טווח ההגעה של החברה שלך באזור גיאוגרפי גדול מאוד.

אם לעסק שלך יש תקציב שיווק גדול והוא מחפש לאסוף כמות גדולה של נתונים במהירות, הגדל את התקציב שלך ל-ש”ח 35 או 60 ש”ח למודעה על פני אותם מסעות פרסום של 5 ימים.

קידום עסקים בפייסבוק
קידום עסקים בפייסבוק

📌 2. כתבו מודעה אפקטיבית

יש שני דברים חשובים שהופכים מודעה לאפקטיבית: הקריאייטיב של המודעה וכותרת המודעה.

משתמש פייסבוק הולך לעשות לייק, ללחוץ או לשתף מודעה רק אם היא מושכת את תשומת ליבו, והכותרת והקריאייטיב של המודעה הם הדברים הראשונים שהמשתמש שם לב אליהם.

צרו שלוש או יותר גרסאות שונות של מודעה במסמך או בגיליון אלקטרוני לפני הקפצה לפייסבוק. שנו את הכותרת ומצאו שלוש תמונות רלוונטיות שונות.

קידום עסקים בפייסבוק

נסו כותרת אחת שמציגה שאלה מאוד ברורה לגבי מטרת המודעה, ואחת שתואמת את התמונה המצורפת אליה. כעת אתם מוכנים להיכנס למנהל המודעות כדי ליצור את המודעה המיועדת לקידום עסקים בפייסבוק.

אם אין מאמר באתר שלכם אבל מצאתם מאמר שכתב אחד ממשפיעי הדעה בתחום התעשייה שלכם, הדביקו קישור אליו כדי להמשיך ולבסס את עצמכם כמשאב אמין עבור הקהל שגדל כעת.

אם אין לכם בלוג באתר החברה, צרו אחד.

📌 3. קידום / פרסום פוסט

אם יש לכם פוסט עם תמונה מושכת שפורסם, אתם יכולים להפוך אותו לפרסומי בהוצאה קטנה ולשגר אותו אל הקהל שלכם.

ראשית, ודאו שהפוסט שלכם אינו מכיל שגיאות. בדקו את האיות, הקישורים וכל הרכיבים היצירתיים שלכם. לאחר מכן לחצו על ה”קידום” כדי לפתוח עורך מודעות מקוצר. תוכלו ליצור קהל חדש, להגביל אותו, או להשתמש בקהל שמור.

לבסוף, הגדירו את התקציב שלכם.

אתם תבחינו שאין לכם את אותה אוטונומיה לגבי מיקומים, סוגי מודעות או הצעות מחיר כמו ב-Power Editor או במנהל המודעות המלאים. עבור קמפיינים קטנים זה בסדר. התחלה קטנה מאפשרת לכם להגדיל לאט את הקהל שלכם, תוך כדי למידה על סוג התוכן שהם אוהבים, והבנה איזה פוסטים לא מרתקים אותם בניגוד למה שחשבתם.

הגדירו את התקציב שלכם. הקצו 3.5-4 ש”ח ליום כשאתם מפעילים את מסע הפרסום שלכם. לפייסבוק ישנן אפשרויות שנבחרות מראש עבור קמפיינים של 1, 7 או 14 ימים, אבל אתם יכולים ללחוץ על התאריך כדי להגדיר משך מסע פרסום מותאם אישית.

לאחר הגדרת הקהל שלכם, התקציב ומשך הקמפיין, לחצו על ה”פרסום”. אחר כך אינכם יכולים יותר לבצע עריכות נוספות.

❓שאלה: איך אני יודע מה עדיף: “לקדם” פוסט קיים או ליצור מודעה חדשה ב-Ads Manager או Power Editor?

!!תשובה: להלן הגורמים שיכולים לעזור לך לבחור את מסע הפרסום הנכון:

קדם פוסט: אם כבר יש לכם פוסט באיכות גבוהה שאמור להיות מוצג לקהל הרחב. תוכלו לבחור הגדרות כדי ליצור את הקהל שלכם, או לבחור קהל שמור. ראשית, “קידום” פוסט יגרום ללייקים, ושנית, לקליקים. עבור סוגי מעורבות אחרים בחרו ליצור מודעה חדשה.

צור מודעה חדשה: אם אתם רוצים להפעיל קרוסלה (מספר תמונות), סרטון או סוג מודעה דינמי יותר. יצירת מודעה באמצעות Power Editor או Ads Manager תאפשר לכם ליצור, לערוך או לשמור קהלים בפורמט מסך מלא.

הנה מבט על איך אמור להיראות החודש הראשון של מסע הפרסום שלכם:

לאחר שתוציאו 20-35 ש”ח על שתי מודעות במהלך השבועיים הראשונים, יתחיל להתקבל קצת מידע לגבי האם המודעות שלכם עובדות או לא. עקבו אחר טווח הגעה, הופעות, קליקים וסוגים אחרים של מעורבות כדי להעריך את הביצועים.

❓שאלה: למה שלא אציג את אותה מודעה במשך חודש כדי להגדיל את הקהל שלי?

!!תשובה: מדד חשוב אחד עבור קידום עסקים בפייסבוק הוא “תדירות”. מספר זה אומר לך כמה פעמים אדם אחד ראה את המודעה שלך.

ככל שתפעיל מודעה לאותו קהל זמן רב יותר, כך שיעור התדירות יהיה גבוה יותר. כולנו מכירים איך לפעמים מודעה אחת עוקבת אחרינו במשך ימים – והיא עלולה להשפיע לרעה על ביצועי הפרסום שלך, ולאורך זמן, על המותג שלך באופן כללי.

הקפידו על אורך מסע פרסום קצר יותר ובסופו של דבר תקבלו שיעורי מעורבות גבוהים יותר (לייקים לפוסטים, לייקים לדף או קליקים על קישורים).

📌 4. קידום עסקים בפייסבוק – הגדירו מה באמת עובד

אמנם יש הזדמנויות קידום עסקים בפייסבוק לכל התחומים והתעשיות, אבל לתעשיות שונות יש עלויות משתנות והחזר על השקעות לאורך זמן הוא שונה גם כן. זה קורה מכמה סיבות: מוקדים מקומיים לעומת לאומיים, תחרות בתוך מיקומים אלה, פירוט דמוגרפי על סמך אישיות קונים אידיאלית וכו’.

הבנת הביצועים של המודעות שלכם מול עסקים דומים אחרים בענף שלכם יכולה גם לעזור להגדיל את העלויות והתקציבים.

📌 5. העדיפו את מה שעובד

לקראת החודש השני או השלישי לפרסום, בדקו אילו סוגי מודעות או פוסטים מוגברים קיבלו את המעורבות הטובה ביותר מהעוקבים שלכם.

הפניית לקוחות לאתר שלכם יכולה להיות בעלת ערך רב, במיוחד אם המודעה או הפוסט שלכם מתייחסים לפתרון שהקהל צריך מידע נוסף לגביו.

פוסטים שאינם כוללים קישורים עדיין יכולים להיות אינפורמטיביים, אם הרכיב החזותי מספק לקהל מידע מהיר או עובדה כלשהי.

זכרו, אם אתם כבר מקציבים סכום מסוים לפרסום, ודאו שהמודעה תהיה מועילה או אינפורמטיבית.

❓שאלה: כמה טקסט אני יכול לכלול במודעה שלי?

!!תשובה: אורך הטקסט בהודעה יהיה תלוי בסוג המודעה שאתה מציג, ובמקום שבו המודעות שלך ממוקמות. השיטה המומלצת היא לשמור על רכיבי טקסט בפוסט מתחת ל-20%, אחרת אתה עלול להסתכן בהגבלה של פייסבוק עצמה. הפלטפורמה הסירה לאחרונה את מגבלת הטקסט שלה, אך עדיין ממליצה להשתמש בכמה שפחות מלל.

בסופו של דבר, שמרו על פשטות בקידום עסקים בפייסבוק

התמקדו ביצירת מודעות איכותיות שיעזרו לקהל שלכם להבין את העסק שלכם ואת הפתרונות שאתם מציע לבעיות שלהם. אין שום תועלת לפרסום כל יום, אז השקיעו מזמנכם כדי לוודא שמאמצי הפרסום שלכם מושכים את הקהל הנכון בצורה נכונה. ורק כשאתם מרגישים בטוחים שאתם מבינים את הקהל שלכם, התאימו כל מסע הפרסום למטרות שלכם.

עם הזמן, אתם עשויים להגדיל את תקציב הפרסום שלכם בפייסבוק להשגת לידים או יעדי מכירות. רק זכרו להיות חכמים בעת ביצוע קידום עסקים בפייסבוק.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן