אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

7 טעויות נפוצות שכל בעלי עסקים עושים בפרסום העסק

אילו בעיות רודפות אחרי בעלי עסקים קטנים?

בעלי עסקים לא מכירים טעויות שיווק נפוצות שיכולות להביא לתוצאות גרועות עבור העסקים שלהם.

בעל עסק, האם אתה מכיר את הטעות הנ”ל?

📌טעות 1. ⬅ שיווק ללא הצבת מטרה

בין אם אתה מחליטים על שיווק דיגיטלי, שיווק דפוס או שיווק מפה לאוזן, הדבר הראשון שאתם צריכים להגדיר היא מטרה.

בלי מטרה, איך תדעו אם השיווק שלך עבד?

מתחילים בהגדרת יעדים ספציפיים, הניתנים למדידה עבור כל קמפיין שיווקי.

למשל :“הגדלת את ההרשמות לניוזלטר דוא”ל ב-10% ברבעון זה.”

אן כל מטרה אחרת שהעסק שלך יכול למדוד את ההצלחה שלו באמצעותה.

עם מטרה קבועה מראש, תוכלו טוב יותר להכין את הקמפיינים השיווקיים מוצלחים.

📌 טעות 2. ⬅ הזנחת הלקוחות הנוכחיים שלך

עסקים קטנים רבים ממקדים את כל כספי השיווק שלהם במשיכת לקוחות חדשים.

בעוד שלקוחות חדשים חשובים, לקוחות חוזרים יכולים להיות בעלי ערך רב עוד יותר.

תצרו תוכנית שיווקית כדי לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים שלך.

פעלו כדי להגביר את הנאמנות של לקוחות הקיימים ולגרום להם לקנות ממך לעתים קרובות יותר ויותר.

📌טעות 3.⬅ עבודה ללא תוכנית שיווקית

אף בעל עסק קטן לא רוצה לבזבז כסף, אבל זה בדיוק מה שתעשה אם תתחילו לשווק בלי תוכנית שיווקית.

דעו אילו ערוצי שיווק מהדהדים את קהל היעד שלכם ופתחו תוכנית שיווקית לאותם ערוצים שישיגו את יעדי השיווק שלכם.

התוכנית שלך צריכה לכלול זמן, תדירות ועלויות כך שכל היבט ייחשב.

📌טעות 4. ⬅ לתת רק למוניטין שלך לעבוד

מפה לאוזן תמיד הייתה חיונית לשיווק עסק קטן, והיום זה חשוב אפילו יותר.

בין אם העסק שלכם הוא משווק לאנשים פרטיים או עסקים, עלכם לשמר את המוניטין של העסק שלכם.

למשל הגדרת כלים למעקב אחר אתרי הביקורות המקוונים ופלטפורמות המדיה החברתית שבהם יש לעסק נוכח.

הגיבו במהירות לפוסטים, תגובות וביקורות חיוביות ושליליות כאחד.

📌טעות 5. ⬅ לא מבקשים לקנות

יש אנשי מכירות שמתמקדים כל כך ב”הסברים אודות המוצר” ללקוח, שהם אף פעם לא מבקשים את לקנות.

ממש ניתן לראות כי הרבה אנשי שיווק ובעלי עסקים עושים את אותה הטעות.

אם השיווק שלך מדבר על המוצר או השירות שלך אבל לא מבקש מהלקוחות הפוטנציאליים שלך לעשות משהו בנידון, הם עלולים לא לעשות כלום.

ודא שלכל פיסת שיווק שאתה יוצר יש קריאה לפעולה המבקשת מלקוחות פוטנציאליים לעשות משהו, כגון כניסה לאתר שלך, קביעת פגישה או מילוי טופס לידים או פשוט קניה.

משרד פרסום

📌טעות 6. ⬅ מצפה לתוצאות מיידיות

בעלי עסקים קטנים רבים עוברים מרעיון שיווקי אחד למשנהו, ולעולם לא דבקים בטקטיקה שיווקית אחת מספיק זמן כדי לראות תוצאות.

בין אם אתה מבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית או יחסי ציבור, לוקח זמן לשיווק שלך להשיג תוצאות.

הפסיקו לרדוף אחרי מילת הבאזז או הטרנד השיווקי העדכניים ביותר והתמקדו בלקוחות שלכם.

תצרו שיווק שיעביר להם לגבי מה שהמוצר או השירות שלך יכולים לעשות עבורם, תקדמו  אותו בערוצים המתאימים ותן לו זמן לעבוד.

📌 טעות 7. ⬅אי מעקב אחר תוצאות השיווק שלך

ללא מעקב אחר תוצאות, לא תדעו האם השיווק של העסק עובד.

אין לזה תירוץ: כלי השיווק הדיגיטליים של היום מאפשרים לך לאסוף יותר נתונים מאי פעם, על האופן שבו הלקוחות מגיבים למסרים השיווקיים שלך.

למדו להשתמש בכלים לניתוח, המוצעים על ידי פלטפורמות מדיה חברתית, שירותי שיווק בדוא”ל ואפליקציות שיווק אחרות.

על ידי למידה ממה עובד ומה לא, תוכל לכוונן את המסר השיווקי שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר ויותר.

שיווק הוא מושג מפחיד לרוב בעלי עסקים, כי לפעמים נדמה שמתעסקים עם משהו שמתחדש כל הזמן ואין שליטה עליו.

אך באמצעות כלים ממש פשוטים ונוחים – ניתן לתקן את שבע הטעויות שלמעלה ותגרום לשיווק שלך לעבוד עבור העסק שלך ממש חזק.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן