אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום באינסטגרם – 7 טיפים לניהול יעיל של חשבון האינסטגרם שלכם

הקדמה – חושבים להשתמש באינסטגרם כערוץ פרסום לעסק שלכם?
טיפ מס’ 1 – הקסם של תוכן שימושי
טיפ מס’ 2 – תדירות קבועה של הפוסטים
טיפ מס’ 3 – אל תשכח את התועלת של Hashtags (האשטגים)!
טיפ מס’ 4 – קריאה לעולה חזקה מקדמת את העסק שלכם!
טיפ מס’ 5 – תפעילו תחרויות
טיפ מס’ 6 – נסו להחזיר עוקבים
טיפ מס’ 7 – אוטומציה של כל תהליך פרסום באינסטגרם
לסיכום – והמלצות פעולה


חושבים להשתמש באינסטגרם כערוץ פרסום לעסק שלכם?

לא משנה מי אומר מה, אינסטגרם הוכיחה את עצמה כפלטפורמת מיתוג מצוינת. אז כבר עכשיו לכל מי שעוד לא התחיל, כדאי ביותר לקחת ולהתחיל לקדם את החברה שלך באינסטגרם.
מספר המשתמשים באינסטגרם גדול מאוד, והוא גדל מדי יום.
לכן, קמפיינים פרסומיים חסרי מחשבה בהחלט לא יביאו לכם תוצאה חיובית.

השאלה עכשיו היא איך בדיוק לבנות את אסטרטגיית הקידום שלך כדי להגיע לכל האנשים האלה?

לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם לפרסם בצורה הכי יעילה באינסטגרם

טיפ מס’ 1 – הקסם של תוכן שימושי

תוכן איכותי הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים להציע למנויי אינסטגרם שלך. נְקוּדָה.
ואתם יכולים להשיג את זה, אם אתם מיישמים את כל ההמלצות שלנו בצורה נכונה.

פרסום באינסטגרם מתאים כמעט לכל עסק – ומכאן המספר העצום של חשבונות פרסום. לכן, כדי להתפרסם, אתם חייבים להבין איך להתבלט בין כל המסה הזו.

תוכן ייחודי, יוצא דופן ושימושי יעזור לכם בכך.

עם כל זה, התוכן חייב לעמוד גם בציפיות של הקהל שלכם.
פרסם תמונות איכותיות ויעילות שיהדהדו עם המנויים שלך – שום דבר אחר לא יכול למשוך את תשומת ליבם כל כך.

אתם יכולים לפרסם תוכן בנושאים שונים – זה יעזור לך להגיע לכל גולש אינסטגרם.
למדו לפרסם באינסטגרם מחברות מובילות כמו אינטל, וירג’ין אמריקה, נייקי, טאקו בל ואמריקן אקספרס.

למה היית צריך תוכן שיווקי אתמול?

משהו מאחד את החשבונות של החברות האלה:

תוכן שיווקי יעיל עוזר לכל אחד מגולשי האינסטגרם של החברות המובילות בשוק, להרגיש חלק מצוות גדול.
תמונות יפות מאוד.
אם אתם רוצה ליצור מודעות אינסטגרם אמיתיות ואיכותיות, אנו ממליצים לך לקנות מצלמה טובה.
כל התמונות ממותגות.

אתם גם צריך להבין איזה סוג של תוכן הקהל שלך אוהב.

נתח חשבונות מתחרים בנישה שלך וגלה מה עובד הכי טוב.

שימו לב לכמות הלייקים והעוקבים. לא צריך להמציא את הגלגל מחדש כדי להפעיל קמפיין פרסומי אינסטגרם איכותי.
פשוט חפש כמה רעיונות טובים והתאם אותם לחשבון ולקהל שלך.

טיפ מס’ 2 – תדירות קבועה של הפוסטים

אבוי, רק פרסום תוכן איכותי כבר לא מספיק.
כיום, נפחי המידע הנופלים על ראשי קהל היעד כה גדולים, עד שאולי פשוט לא יבחינו בכם בין כל הרעש הזה.
לכן, אתה צריך ללמוד איך למשוך ולהחזיק את תשומת הלב של אנשים.
עיקרון אחד פשוט יעזור בכך – סדירות הפוסטים.

כיצד למצוא, למשוך ולשמר לקוחות נאמנים!

לפי מחקר שנערך על ידי האתר quintly.com, הכי הרבה עוקבים צוברים על ידי אותם חשבונות שבהם מופיע תוכן חדש פעמיים עד שלוש פעמים ביום.
אנו ממליצים לך לעשות זאת.
כמה תמונות ביום – ואתה מהמם. אתה יכול לראות כיצד מופיעים מנויים חדשים.

היבט חשוב נוסף הוא פרסום מתוזמן. זה קריטי אם אתה רוצה להצליח עם אינסטגרם.

כמובן, רוב בעלי העסקים הקטנים הם אנשים עסוקים.
לכן, הקביעות בפרסום לאחר פרק זמן מסוים עלולה לגרום להם לקשיים.
למרבה המזל, ישנן תוכנות צד שלישי רבות שיעשו את כל העבודה עבורכם!

טיפ מס’ 3 – אל תשכח את התועלת של Hashtags (האשטגים)!

הרבה אנשים אומרים שהאשטאגים הם חסרי תועלת.
אבל הדעות האלה לא ממש מבוססות בכלל.
האמת היא שהאשטאגים הפכו לחלק מהותי ממודעות אינסטגרם.
הם מאפשרים להגביר את המודעות למותג ולספר על כך גם לאותם משתמשים שמעולם לא התעניינו בו כלל.

לטוויטר ולפייסבוק, למשל, יש את היכולת לפרסם קישורים.
אבל לאינסטגרם אין פונקציה כזו – אי אפשר לשים כתובת האתר בתגובות.
אבל במקום קישורים יש האשטאגים, איתם קל מאוד לקדם את המוצר שלכם.
יחד עם זאת, בתיאור לכל פוסט יש הגבלה על האשטאגים – לא יותר מ-30 חתיכות.

הנה מה שהאשטאג צריכים להיות, על פי צוות אינסטגרם עצמו:
ייחודי
רלוונטי
בּוֹלֵט לָעַיִן
אם אתה משתמש בהאשטגים כמו שצריך, זה בהחלט יעזור ויהיה יעיל לחשבון האינסטגרם העסקי שלכם! בבחירת האשטאגים לקידום, אנו ממליצים לך לשים לב לנושא הפופולרי, המגמתי הקשר לנושא שלך.

מכיוון שההאשטג הוא כלי חיפוש, חשבו כיצד אנשים יכולים לחפש את מה שאתם מוכרים.
תחשבו לעומק על >> מה אנשים יחפשו כאשר יחשבו על העסק שלכם וכללו את המילים האלה בערכת האשטאגים שלכם.

טיפ מס’ 4 – קריאה לעולה חזקה מקדמת את העסק שלכם!

בעת הצבת כל פוסט בודד, יש צורך להוסיף CTA איכותי ועובד (קריאה לפעולה).

לרוב, אתה יכול לעודד משתמשים לבצע את הפעולות הנדרשות פשוט על ידי שאלת אותם על כך.
קריאות לפעולה, כמו “תייג חבר בתגובות”, “לייק אם…” ו-“עקוב…” הם הפופולריים ביותר ועובדים מצוין.

אם אתה כותב בלוג, אל תשכח לקדם כל פוסט חדש מתחת לתמונה הבאה ולהציע “לעקוב אחר הקישור בפרטי העמוד” כדי לקרוא את הפוסט כולו.

שימוש ב-CTA מאפשר לך להזכיר לעוקבים שלך שהם יכולים לעשות יותר, מאשר רק לעקוב אחר החשבון העסקי שלכם!

טיפ מס’ 5 – תפעילו תחרויות

אם אתם רוצים להגיע ליותר קהלים באינסטגרם, נסו להפעיל תחרות אחת או יותר.
פעולה כזאת תביא לכם עוקבים חדשים, ובמקביל תשקיעו מינימום מאמץ.

תחרויות אינסטגרם מגיעות במגוון סוגים.
אתם יכולים לתת משהו לאנשים שאוהבים את פוסט התחרות שלך, עוקבים אחרי החשבון שלך.
אתם יכולים לבקש מהם לתייג את החברים שלהם, או להמציא תנאים נוספים – למשל, פרסם תמונה עם נושא עם ההאשטאג שלך.
בזכות התחרויות עולה דירוג הוויראליות של החשבון – כלומר, המהירות שבה יותר ויותר אנשים חדשים לומדים על המותג שלכם עולה.

אגב, חשוב מאוד שהפרסים שהוגרלו יתאימו לנושא שלכם.

תמשכו עוד אנשים להשתתף בתחרות, אך תדאגו שאלו יהיו האנשים הרלוונטיים לעסק שלך. אבל כשמשהו מאוד ספציפי, רלוונטי לעסק שלך, עומד על כף המאזניים, אז כל המתמודדים הם הלקוחות הפוטנציאליים שלך!

טיפ מס’ 6 – נסו להחזיר עוקבים

עבודה עם קהל יעד רלוונטי עדיין לא פגעה באף קידום באינסטגרם. אך אנו ממליצים לתקשר גם עם קהל היעד של המתחרים שלנו.
יתרה מכך, החיפוש והאינטראקציה עם קהל היעד של המתחרים בנישה שאתם נותנים בה שירות או מוכרים בה מוצר, מניבה תוצאות מהירות בקידום עסקי באינסטגרם.

וזה מאוד נוח, כי אין צורך לנכש באופן ספציפי אנשים שמתאימים להיות לקוחות הפוטנציאליים – אנחנו פשוט נרשמים באופן שיטתי ואוהבים את אותם משתמשים שעוקבים אחר חשבונות של יזמים וחברות שמוכרות ומקדמות את אותו הדבר שאנחנו מקדמים ומוכרים.

כדי לשפר את האפקט, אתם צריכים לעשות יותר מאשר רק לייק ולעקוב אחר משתמש.

טקטיקה מצוינת, למשל, היא עוקב > לייק > השארת תגובה מתחת לאותה תמונה (בתגובה אנחנו מציעים לכם להיכנס לחשבון שלנו ולהירשם בתגובה).

ואנו לא ממליצים להשאיר ביטויים בנאליים כמו “פוסט מעולה”, “אני אוהב את זה” וכדומה בתגובות.
ודאו שיש להערה שלך ערך מסוים.
שאלו שאלה, תנו עצה טובה או תציע רעיון (כפי שאתה רואה לנכון).

והכי חשוב, הציגו את המותג שלכם.
אבל אתה לא צריך לפרסם את זה (במובן הרגיל).
כתוב משהו יוצא דופן, מקורי ושימושי, ולאחר מכן קשר לחשבון שלך.
אם המשתמש יאהב את התוכן שלו, הוא בהחלט יירשם בתגובה.

טיפ מס’ 7 – אוטומציה של כל תהליך הפרסום באינסטגרם

הידעתם שיש תוכניות שיורידו לכם את כל הלייקים, ישארו תגובות וירשמו למי שאתם צריכים?
תוכניות כאלה הן, למשל, Instagress ו-Autogrambot. הם עוזרים למצוא את האנשים שאנחנו צריכים וליצור איתם אינטראקציה אוטומטית, על סמך פרמטרים שנקבעו קודם לכן.

אבל נסו לא להגזים.
השגת יותר מדי עוקבים בזמן קצר יכולה למנוע ממך לממש את כל היתרונות החיוביים שמביאה האוטומציה.

כן, אוטומציה יכולה לחסוך הרבה זמן.
אבל העצה שלנו אליך היא להשתמש בו בזהירות.
משתמשים אינם טיפשים, ורבים מהם יכולים לזהות בקלות את הרובוט.
אחרי זה, האמון שלהם בנו פוחת מאוד.
הסיבה היא שהם לא מרגישים אותנטיים וסמכותיים בעת ניהול חשבון אינסטגרם.

לסיכום

אינסטגרם כפלטפורמת פרסום הולכת וגדלה מדי יום.
עבור סטארטאפים מודרניים, האפשרות האידיאלית היא להבטיח עמדה בפלטפורמה החברתית הזו ולהתחיל להציג בהדרגה את המותג שלך, תוך עבודה על ההכרה שלו בקרב קהל היעד.

אני בטוחה שאתם כבר מבינים, איזה פוטנציאל עצום יש ליישום הזה, אז אנו ממליצים לך לקרוא את המאמר הזה עד הסוף!

אין ספק שמספר רב של עוקבים יעבוד לטובתך במוקדם או במאוחר.
לכן, כל עלויות הזמן והחומר שאתה צריך לסבול בהחלט ישתלמו.

הטיפים לעיל, קודם כל, אמורים להקל על ההבנה שלך, ולאחר מכן עבודה נוספת בתחום זה.

על ידי יישומם, תיתן לעסק שלך את מה שהוא צריך, תגביר את המודעות למותג ותגדיל את ההכנסה הכוללת מניהול חשבון האינסטגרם העסקי שלכם!

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן