אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים

מדוע הנושא שבחרנו לדבר עליו היום הוא הפרסום בגוגל לעסקים.

כי אנחנו יודעים שיזמות זה לא פשוט, במיוחד אם אתה לא מתמצא בכלי קידום הקיימים לשיווק העסק. לא משנה כמה טוב המוצר או השירות שלך, אם אתה לא יודע איך למכור אותו, כל העסק נועד לכישלון. מצד שני, הפרסומות מציפות אותנו מכל כיוון אפשרי וגורמים לנו בעיקר לרצות לדלג עליהן. אז איך בעל עסק, שלא מבין יותר מדי בשיווק, יצליח לפרסם את החברה שלו בצורה אטרקטיבית במציאות של היום?

אחד הכלים שיכולים לעזור במשימה הזו הוא הפרסום בגוגל לעסקים

עם הכלי הזה אתה לא רק פונה אל האנשים שאתה מחפש בתור לקוחות. אתה גם יכול להשתמש במאגר הנתונים העצום של גוגל כדי לשווק ולהצמיח את העסק שלך בצורה הכי יעילה ואקטואלית.

כאן השתדלנו להביא ידע כללי חשוב בשילוב עם מדריך הנחיות פרטני. וגם כמה טיפים שיעזרו לך להגדיר ולהשיק את מסע הפרסום בגוגל לעסקים הראשון שלך.

להתחיל את ההיכרות עם עולם הפרסום בגוגל לעסקים

אז ראשית, כדי שתוכל להתחיל את ההיכרות עם עולם הפרסום בגוגל לעסקים, פתח את תפריט Google Ads. לחץ על “מסעות פרסום” ואז על הלחצן הכחול “+” כדי ליצור קמפיין פרסום חדש. ייפתח לך החלון שבו תוכל להגדיר את יעדי הקמפיין השיווקי שלך. בתפריט שייפתח אפשר להדגיש את המטרות הבאות:

מכירות אקטיביות / לקוחות פוטנציאלים / תנועה לאתר / היכרות המותג לציבור / מודעות למותג וטווחי הגעה / קידום אפליקציה
אפשר גם לבחור ליצור קמפיין ללא מטרה. אפשר, אך זה לא מומלץ.

סוגים שונים של פרסום בגוגל לעסקים

סוגים שונים של פרסום יהיו זמינים עבורך בהתאם ליעד שתבחר. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בסוג פרסום “חיפוש” רק אם בקטגוריית היעדים בחרת ב”מכירות”, או “לקוחות פוטנציאלים”.
אם אתה רק מתחיל את העסק שלך, רצוי להשקיע מחשבה עוד לפני שלוחצים על כפתורי הפרסום בגוגל לעסקים. לתכנן ולעשות הכל בצורה חכמה ונכונה על מנת לייצב ואז לחזק את המיקום של המותג שלך. במיוחד אם אתה מוכר מוצר או שירות, ייתכן שיהיה חכם יותר מבחינה אסטרטגית להתחיל קמפיין אחד או שניים של מודעות למותג והכרות למוצרים לפני שתתחיל לייצר לידים ולמכור.

פרסום בגוגל לעסקים
פרסום בגוגל לעסקים

הזנת מידע על קמפיין הפרסום בגוגל לעסקים

השלב הבא הוא הזנת מידע נוסף על קמפיין הפרסום בגוגל לעסקים. בהמשך, תועבר להגדרות של “מיקוד וקהל לקוחות”. זהו המקום שבו מתרחש הקסם. אתה צריך להזין מיקום גיאוגרפי ושפות. אזור “קהל הלקוחות” חשוב במיוחד. באזור הזה תוכל להגדיר את קבוצת היעד שלך בסעיף “סקירה כללית”. אל תמהר כשתגיע לשם, השקע זמן ומחשבה, במיוחד אם אתה עדיין לא מכיר את קהל היעד המיועד שלך. תחשוב על זה בצורה הבאה: כדי שהפרסום בגוגל לעסקים יעשה את מה הוא שנועד לעשות, אתה צריך קודם לתת מעצמך את כל הפרטים להצלחת הקמפיין.

לאחר שסיימת עם הגדרות הקהל, גלול למטה עד ל”תקציב ותעריפים”. כאן עליך לקבוע כמה גבוה הצעת המחיר שלך צריכה להיות במכירות פומביות וירטואליות. ושוב, שחק עם סכומים שונים וגלה איזה מהם מתאים לך ביותר. מי שרק מתחיל להכיר את עולם העסקים, יכול בהמלצה להשאיר את השיטה ה”סטנדרטית”.

לאחר שהגדרת את התקציב היומי שלך, השלב הבא הוא להגדיר יעד למכירה הפומבית. זהו המדד שגוגל משתמשת בו כדי לבצע אופטימיזציה של הצעת המחיר שלך. אתה יכול גם להגדיר אסטרטגיית הצעת מחיר ידנית, אבל שוב, אם אתה חדש ב-Google Ads, לא מומלץ להתעסק בזה. לחץ על “שמור והמשך” כדי לעבור לשלב הבא.

בשלב הזה של הפרסום בגוגל לעסקים הגעת להגדרת הטריגר הפרסומי. הוא זה שקובע מתי מילת המפתח שלך רלוונטית למכירה הפומבית ומתי היא לא. Google מבחינה בין הטריגרים הבאים של מודעות:

התאמה רחבה: זה המקום שבו אתה פשוט כותב את מילת המפתח שאליה אתה רוצה למקד, ללא תווים מיוחדים. התאמה רחבה היא מילת מפתח והגרסאות השונות שלה, כולל שגיאות איות, מילים נרדפות ומילות מפתח קשורות.

התאמה לביטוי: התאמה לביטוי מפעילה מכירות פומביות של מונחי חיפוש המכילים את הביטוי המדויק אך יש להם מונחי חיפוש אחרים לפנים או אחריהם. כדי להוסיף התאמה לביטוי לקבוצת מודעות, עליך לתחום את מילות המפתח במרכאות.

התאמה מדויקת: כאן אתה מציין את מילת המפתח בסוגריים מרובעים. התאמה מדויקת פירושה שהמודעות שלך יוצגו עבור מילות מפתח מדויקות או דומות מאוד.
לאחר שתסיים עם מילות מפתח וטריגרים, לחץ על “שמור והמשך” כדי להמשיך בהגדרות שלך.

בדוק בסקירה הכללית את הפרסום בגוגל לעסקים שיצרת זה עתה ולחץ על “המשך”.

תזכורת לסיכום: הצג את המודעות שלך בכל הפלטפורמות. פנה ללקוחות הפוטנציאליים המשתמשים במחשבים, טאבלטים וטלפונים ניידים. אתה יכול גם למקם מודעות באפליקציות. ואל תזניח את ניתוח הנתונים. הערך את יעילות הפרסום בגוגל לעסקים. אתה יכול לעקוב אחר תוצאות הקמפיין שלך בכל עת ולבצע בו כל שינוי שתראה לנכון.

ומכאן נפתח השלב שבו אתה אמור להתחיל לקבל תוצאות הפרסום שלך ולהנות ממנו בכל המובנים.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן