הפרסום כבר מזמן הפך למקור מידע מוכר עבורנו, כמו תחזית מזג האוויר או שידורי חדשות. ואם העסק שלך לא בנוי על דברים מפתיעים שלא דורשים פרסום, אלא על משהו יותר שגרתי – למשל, על התקנת חלונות או מכירת מוצרי צריכה – אז בלי הפרסום שמשרד פרסום יבצע עבורך יהיה מאוד קשה להתמודד עם מתחרים מפורסמים. נתחיל מזה שאתם חייבים להכריז על קיומכם, על השירותים שאתם מספקים, המוצרים שאתם מוכרים ועל החברה שלכם באופן גם כללי וגם פרטני.
שיתוף פעולה עם משרד פרסום
לעתים קרובות מאוד, כאשר מתכננים קידום של חברה, בעל עסק עומד בפני בחירה: לפנות לאחד מאפשרויות הפרסום כמו הפצת פליירים, למשל, או למשרד פרסום שמספק את השרותים הפרסומיים האקטואליים בימינו.
יתרון מס’ 1: כל השירותים במקום אחד
היתרון הראשון והחשוב ביותר: במקרה של משרד פרסום מקבלים את כל השירותים במקום אחד וכך אתה חוסך זמן ולכן גם כסף עבור העסק שלך. משרד פרסום יבצע עבור העסק שלכם פרסום רחב שיניב תוצאות, כי ההשפעה של פיתוח משולב של אסטרטגיית פרסום על קידום העסק תהיה עצומה.
יתרון מס’ 2: עלות עבודה אופטימלית
משרד פרסום שקיים זמן רב בשוק מסוגל לייצר פרסומים באיכות גבוהה בעלות נמוכה יחסית. חברה בעלת נסיון שמוסמכת ואחראית על הפרסום תמיד תפתח ותייצר מדיה פרסומית במחיר משתלם, התואם לאיכות המוצר.
יתרון מס’ 3: גישה חכמה
גישה אישית – במקרה של משרד פרסום עיקרון זה חשוב מתמיד. שכן על מנת לפתח אסטרטגיית קידום, עיצוב מדיה פרסומית ויישומה לאחר מכן, המפרסם צריך ממש לצלול לעומק העסק, להבין בצרכיו, בתהליכים העסקיים, בסביבה התחרותית ובמוצר של הלקוח. לכן, הגישה הנכונה לעבודה מצד משרד פרסום היא בדיוק גישה פרטנית מוכשרת לטובת אותו העסק.
יתרון מס’ 4: פרסום באינטרנט ובמדיה חברתית
נכון לעכשיו, העבודה עם משרד פרסום שמתמחה בקידום העסקים באינטרנט צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. כי בעידן הטכנולוגי אסור להתעלם מזה. ההפך הוא הנכון, צריך לנצל את כל הטוב שהתחום יכול להציע לקידום העסק שלכם.
יתרון מס’ 5: מָשׁוֹב
לאורך כל תהליך האינטראקציה עם משרד פרסום מקצועי מובטח דיווח שוטף על מה שנעשה, על התוצאות של כל מרכיבי הפרסום בזמן אמת, כל הנתונים הסטטיסטיים, כל האינפורמציה גלויה ונגישה. הדבר מאפשר לעקוב אחר ההשפעה של הפרסום על פעילות העסק ובכך להעריך אם יש צורך בשינוי כיוון או אולי הוספה של פרטים חדשים.
מדוע לא כל העסקים משתמשים בשירותיו של משרד פרסום
למרות שכולם יודעים שפרסום הוא מנוע המסחר, לא כל העסקים משתמשים בשירותיו של משרד פרסום. אבל זה קורה בגלל שלארגונים גדולים יש לרוב מחלקות פרסום משלהם שמבצעות את הפונקציות של פרסום. כי במילים פשוטות – ללא הפרסום בכלל בעלי העסקים מהלכים בחושך בתקווה איפשהו מתישהו לצאת אל האור, להגיע ללקוחות היעד שלהם ולהרוויח. ועם פרסום מקוון וחכם אתם מכוונים לדרך הנכונה מלכתחילה.
בואו נבהיר עוד יותר מדויק – למה למשרד פרסום
ניתן להעזר באבחון של כמה נקודות לדוגמא:
1. היעדר פעילות קידום מכירות.
2. ניסיתם לפרסם בעצמכם כי אתם מבינים את הצורך, אבל כל השהקעה של הזמן והמאמצים לא הניבה תוצאות רצויות ותרמה רק לאכזבה כשהפרסום “לא עבד”.
3. פתחתם עסק חדש ורוצים לקדם אותו במהירות. במקרה זה יש צורך בקמפיין פרסומי מקיף, החל בפיתוח סגנון והערכת מקומה של החברה בשוק. היקף עבודת הפרסום יכול לקחת זמן, ורק מומחה פרסום בעל ניסיון יכול לקחת בחשבון את כל ההזדמנויות שיעזרו למשוך לקוחות ולהציע פתרונות יעילים באמת.
4. אתם גם רוצים להרחיב את קהל הלקוחות שלכם וגם להגדיל את המכירות בו זמנית. תחום הפרסום הוא אומנות שלמה, ויש תוכניות קידום שמתאימות לכל עסק באופן שונה.
5. שמתם לב שהביצועים השיווקיים של העסק אינם במצב טוב – ירידה ברווחים, נתוני המכירות יורדים, הרכישות לא תופסות תאוצה.
6. קשיים בהבנת קהל היעד. אתה צריך להחליט מי הלקוח הפוטנציאלי שלך. לשם כך מחושב תקציב רציונלי לפרסום, המומחים יפקחו על אתרי אינטרנט שונים ויתנו המלצות.
אז עשיתם תחקיר, קראתם, שקלתם, בדקתם והבנתם שאתם זקוקים למשרד פרסום מקצועי ומנוסה.
נשמח להיות השותפים האמיתיים להצלחת העסק שלכם! התקשרו ותתחילו לראות תוצאות ממשיות כבר מההתחלה.
חבילת פרסום שכולל הכל:
ניהול עמוד העסקי בפייסבוק, ניהול עמוד עסקי באינסטגרם, ניהול מכירות אונליין, העלאת מוניטין ותדמית, מה שיבליט אתכם מול המתחרים ויניב פניות מחודש הראשון.