אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בגוגל – 5 טיפים להפחתת העלות לקליק במודעות פרסום בגוגל

כשמדובר בעולם התחרותי ביותר של מודעות פרסום בגוגל, למצוא דרכים להורדת מחיר לקליק למילות המפתח חשובות למסע הפרסום שלך הוא צעד נכון וחיוני. כמובן שהעניין תלוי מאוד בענף ובמיקוד וגם בתחרות הצעות מחיר למילות מפתח.

להלן מספר טיפים והנחיות , שיכולים לעזור לך

טיפ מספר 1

הצעת מחיר נמוכה ביותר למילת מפתח במודעות פרסום בגוגל
תקבעו הצעת מחיר הנמוכה ביותר שאתם יכולים למילת מפתח במסע הפרסום שלכם. הורדת ההצעות המחיר היא הכרחית להוריד את העלות הממוצעת לקליק. בעצם כאשר מורידים את הצעת המחיר – מורידים את עלות הממוצעת שלך לקליק, מאפשרים ניצול טוב יותר של תקציב מסע הפרסום בגוגל. בנוסף, תוכלו לראות בבירור מה הוא מחיר המינימאלי ומקסימאלי שמילת מפתח יכולה לעבוד איתם.

עוד המלצה חשובה לתחילת הדרך במסעות פרסום והיא הפעלת הצעות מחיר אוטומטיות במסעות פרסום בגוגל. בתחילת הפעלת מסע הפרסום מופעל שלב למידה באמצעות תוכנה של גוגל. הצעת מחיר אוטומטיות משרתת לטובה את המפרסם על ידי כך שהיא בעצם מוצאת מה הוא מחיר האופטימלי למסע פרסום בגוגל.

מפרסמים רבים מנהלים את הקמפיינים שלהם בגישה זו, מכיוון שזה חוסך לך זמן רב.
גוגל מטפלת בכל דבר, החל מניטור הצעות מחיר ועד התאמה!

עם זאת, אם הינכם מעוניינים לבקר עלות לקליק, במקרה כזה תצטרכו לעבור לעלות ידנית לקליק ולקבוע בעצמכם את המינימום והמקסימום על ידי ניסוי וטעיה. מהלך כזה יאפשר לך להתמקד במילות מפתח שבאמת עובדות, ואז להגדיר הצעות מחיר בהתאם.
חשוב מאוד לזכור, לצמצם את הצעות המחיר למילות מפתח ועדיין לשמור על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

טיפ מספר 2

שילובים של מילות המפתח במודעות פרסום בגוגל
נניח שאתם מנהלים מסע פרסום בגוגל להתקנת מזגנים באזור מסוים, אך ישנה תחרות קשה. מכיוון שהינך עסק קטן, אינך יכול להרשות לעצמך תקציב ענק לפרסום בגוגל.
כאן ניתן לבצע חקר מעמיק יותר של מילות המפתח. ישנו כלי שיעזור לך למצוא מילות מפתח חלופיות בעלות נמוכה יותר. באמצעות כלי זה הנקרא “הכלי לתכנון מילות מפתח.
תוכל להשתמש בכמה גישות כדי למצוא וריאציות חדשות של מילות מפתח.
פרסום בגוגל

כפי שתוכלו לראות בתמונת צילום מסך, תוכלו להריץ את מילת המפתח העיקרית שלכם כדי לקבל רעיונות נוספים. לאחר שתעשה זאת, תוכל לסנן את התוצאות לפי תחרות כדי למצוא מילות מפתח בתחרות נמוכה.
פרסום בגוגל
על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח למסעות פרסום בגוגל בדרך הזאת, ניתן למצוא כמה אפשרויות די טובות לשיפור הביצועים של מסע הפרסום שלך, תוך הפחתת עלויות הממוצעות.

טיפ מספר 3

מילות מפתח ארוכות
אם הינכם מפרסמים בענף תחרותי מאוד – אז עלות לקליק במילות המפתח שלך עלולות להיות גבוהות ביותר. במקרה כזה מומלץ לחפש מילות מפתח ארוכות מאוד או לחליפין ממש משפטים.
מילות מפתח ארוכות נוטות לקבל ציוני איכות גבוהים יותר, וציון איכות טוב יותר הוא הדרך היעילה ביותר להוריד ממוצע של עלות לקליק במסעות פרסום בגוגל. מה שיאשר לנו לשמור על ממוצע בתקציב פרסום שלנו.

חשוב לזכור מערך פרסום של גוגל מחשב את דירוג המודעה על ידי הכפלת הצעת העלות המקסימלית שלך בציון האיכות שלך. כתוצאה מכך ככל שמילת מפתח ארוכות עם ציון איכות גבוה יותר, כך תוכלו להוריד את העלות הכוללת לקליק.

ושוב פעם חשוב לציין גם אם יש ציון איכות 10/10 למילת מפתח כזאת חייבים להיות מספר חיפושים כדי שהיא תעבוד.

טיפ מספר 4

סוגי התאמה שונים במילות מפתח בפרסום בגוגל
נכון שזה דורש טרחה מסוימת אך יחד עם זאת זה מועיל מאוד. מה שאני ממליצה זה ליצור קבוצות מודעות שונות כדי לבדוק את אותן מילות המפתח בסוגי התאמה שונים, או אפילו ליצור מסעות פרסום נפרדים להפעלת סוג ההתאמה השונה למילות מפתח שאתם רוצים לבדוק.

 

טיפ מספר 5

להפוך את המודעות לרלוונטיות יותר
הרלוונטיות של מודעות הקמפיין היא חלק מהנוסחה שמשמש מערך פרסום בגוגל לקביעת ציון האיכות של מילות המפתח שלך. כדי לגלות את הרלוונטיות של המודעות שלך, תוכל לעבור לכרטיסיית מילות המפתח שלך ואז לרחף מעל כל מילת מפתח כדי לגלות את רמת הרלוונטיות של המודעה.
פרסום בגוגל
דרך טובה לשפר את הרלוונטיות של המודעה היא לכלול מילות מפתח בכותרת ובתיאור המודעה וגם להבטיח שדף הנחיתה שלך הוא הרלוונטי ביותר למילת המפתח. זה יעלה את רלוונטיות גבוהה יותר של מודעת פרסום, שיעלה את ציון האיכות לגבוה יותר ואת מחיר הממוצע לנמוך יותר.

חשוב לזכור שהנוסחה הבסיסית לחישוב דירוג המודעה היא הצעת מחיר מקסימלית לקליק x ציון איכות, כך שאם אתה מגדיל את ציון האיכות, אתה יכול להרשות לעצמך טכנית להוריד הצעות מחיר ולהישאר באותה מיקום ממוצע.

אם ציון האיכות שלך מספיק טוב, אתה יכול לעלות על מתחרים שמציעים הרבה יותר אגרסיביות, אך חסרים להם ציון איכות טוב.

עכשיו הגיע תורכם!
תנסו את הטיפים האלה על מסעות הפרסום שלכם ותעדכנו אותי בתוצאות.
כמו כן, אם יש לך טיפים נוספים כיצד להוריד מחיר לקליק ולשפר את הביצועים הכוללים של מודעות פרסום בגוגל, שתף אותם איתנו!
יחד עם זאת, אם ישנו צורך בהקמת מסעות פרסום חדשים – תוכל להזמין אצלנו חבילת פרסום בגוגל במחיר מבצע אטרקטיבי – > למחירון כנסו כאן ולמבצעים כנסו כאן

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן