אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

הקמת אתר באינטרנט – מי צריך ואיך עושים זאת נכון?

הקמת אתרים

גם אם אתם רק חושבים על הקמת אתר באינטרנט יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שנכנסים לפעולה. שתי מגמות מעניינות של השנים ההאחרונות עשויות לשנות באופן דרסטי את דרך החשיבה של המשתמשים על האינטרנט.
אנו מדברים על ההתייחסות לעיצוב האתרים ותפקידו של העיצוב בקידום האתר עצמו. מצד אחד, אנשים כבר לא רוצים לשעמם את עצמם בקריאת טקסטים מרובים ומעדיפים לצבור ידע ורגשות מהפורמט הויזואלי.
מצד שני, תמונה הפוכה נצפית כאשר מדובר בפרויקטים אינפורמטיביים. יותר ויותר בעלי אתרים שמתמקדים בנושאיי מידע שונים מצמצמים את מספר האלמנטים העיצוביים בדף אינטרנט למינימום, ומשאירים בעיקר מלל.

מי צריך להיות מעוניין בהקמת אתר באינטרנט?

התשובה הקצרה היא כולם.
אם יש לך עסק, אז אתה צריך אתר אינטרנט. אם אתה מוכר מוצרים או שירותים באינטרנט, אז אתה צריך אתר אינטרנט.
אם אנשים מחפשים אותך באמצעות מנועי חיפוש, אז אתה צריך אתר אינטרנט.
גם אם אתה מוכר סיכות בעבודת יד, סביר להניח שאתה צריך אתר אינטרנט.

הקמת אתר באינטרנט לעסקים גדולים.

מטבע הדברים, הראשונים שעולים לראש הם תאגידי ענק עם מחזורים של מיליארדים – אדידס, קוקה קולה, שאנל, פולקסווגן ואחרות זקוקות לאתר כמו שדג זקוק למים.
כאן הם יכולים להציג מוצרים חדשים, לתת מודעות דרושים, להשאיר פרטים ליצירת קשר ועוד. אבל הדוגמה הזו מתבקשת מדי.
ברור שיש לחברות ענק צוותים יעודיים שדואגים לכל דבר בחברה כולל גם הקמת אתר באינטרנט ותחזוקה קבועה כדי שיתקתק כמו שעון.

הקמת אתר באינטרנט ליזמים פרטיים.

הקמת אתרים
הקמת אתרים

בוא ניקח דוגמא שהיא במימדים אחרים לגמרי – אינסטלטור עצמאי, או מורה לפסנתר, או בעל קיוסק קטן. או כל אחד אחר שעולה בדעתכם בגע זה.
נראה כאילו על מה יש פה לחשוב – כל אחד עוסק בעבודה שלו, למה לו להכנס לסיפור ולחשוב על הקמת אתר באינטרנט?
הפצה מפה לאוזן תמיד היתה הדרך שעבדה מצוין.
גם מחברים אתה תמיד יכול לברר את מספר הטלפון של מישהו שהם ממליצים עליו.
כן, זה נכון, אבל לא כולם הולכים לחברים קודם כל.
הרוב המכריע של האנשים המודרניים יחפשו תחילה בגוגל – זה מהיר וקל יותר.

הקמת אתר באינטרנט לבעלי מקצועות יצירתיים.

מה בנוגע אליהם? לדוגמה, אתה קופירייטר, מתרגם, אמן, מוזיקאי או כל נציג אחר של מקצוע יצירתי או אומנותי.
הכסף שלך הוא ביצירות שלך, וישנן דרכים רבות להציג אותן.
בימי קדם, כאשר דינוזאורים התהלכו על פני כדור הארץ, אנשים היו צריכים ליצור תיקיות, הידועות גם בתור פורטפוליו.
הם הכילו את מיטב עבודתם – והם נשאו עימם את התיקיות הללו לכל ראיון.
אבל הזמנים ההם עברו, תיקי עבודות פיזיים הפכו לאט לאט לתיקיות מחשב, ואז עלו ל”עננים”.
בשנת 2022 אין צורך בתיק עבודות פיזי, ובראיון אתה יכול פשוט לספק קישור לתיק עבודות באתר משלך.

כמובן, בתנאי התחרות המודרנית, איכותו של משאב אינטרנט משחקת תפקיד חשוב בהצלחתו של מיזם.
עיצוב אטרקטיבי, מבנה ידידותי למשתמש, מלל מקצועי אך לא מדי מקצועי, תורמים למשיכת לקוחות חדשים וכתוצאה להצלחת העסק שלך.
לכן חשוב לגשת באחריות מלאה לחיפוש חברה להקמת אתר באינטרנט עבור החברה שלכם.
כדאי לשים לב לא להבטחות היפות שהאינטרנט מלא בהן, אלא לתוצאות האמיתיות של עבודה שמציעה החברה לבניית אתרים.

האתר הוא “הפנים” של החברה.

הצרכן, שעדיין אין לו מידע על שירותיך, מצפה לקבל מידע על אופי פעילות החברה, לצפות בתמונות או סרטונים באיכות גבוהה על מוצרים, לראות את המחירון, לברר כיצד ליצור איתך קשר, או אפילו להזמין את השירות ישירות דרך האינטרנט.
כל זה אפשרי רק עם ארגון ברור של האתר, כשהכל נמצא במקום הנכון, כל האפשרויות והקישורים עובדים, אין כתובות וציורים מיותרים שמרגיזים את הלקוח.
אז בזמן שאתה מגבש דעה לגבי החברה שעוסקת בהקמת אתר באינטרנט ולגבי האופון שבו אתה רוצה שהאתר שלך יתפקד, זכור – רק אם ללקוחות שלך יהי קל ונוח לגשת למידע באתר, אתה מקבל יתרונות משמעותיים על פני המתחרים.

אז אם אתה באמת רוצה להצליח בעסק שלך ולכבוש את השוק, אל תהסס ליצור קשר עם החברה שלנו.
אנו מוכנים לדון בכל ההיבטים שמעניינים אותך ולענות על שאלותיך לפני שניגש להקמת אתר באינטרנט.
פיתוח משאבי אינטרנט הוא מומחיות שלנו. והייה בטוח שאנחנו מעוניינים בהצלחה שלך לא פחות ממך.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן