אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים

פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים

לפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים יש פוטנציאל עצום.

בשנת 2020 האפליקציה הפכה לאפליקציית ההורדות המובילה בעולם.

בפלטפורמה הפופולארית שצומחת במהירות ברחבי העולם כולו, יש כבר יותר ממיליארד משתמשים פעילים בעלי צרכים ותחומי עניין שונים.

לכן כמעט כל פלח עסקי יכול למצוא לקוחות פוטנציאליים בטיקטוק.

אך כדי שהפרסום אכן יגיע לקהל היעד שלכם, עליכם להכיר את תכונות הקידום בפלטפורמה.

יש לקחת בחשבון מספר גורמים: מאלגוריתמים של קידום ספציפיים ועד לאופן הצגת התוכן.

פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים כי…

אחת הנקודות שמעידה לטובת הפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים היא שטיקטוק היא רשת חברתית עם עם מיקוד בחלק הוויזואלי.

האינטראקציה כאן מתרחשת באמצעות סרטונים – סוג התוכן היחיד הקיים.

לכל משתמש יש פיד, המורכב מההרשמות שלו לחשבונות מעניינים והמלצות על סמך היסטוריית הגלישה שלו.

עיקר התוכן הוא מתיחות, מערכונים וריקודים.

עם זאת, ישנם סרטונים אינפורמטיביים ושימושיים.

ניתן למצוא סרטונים של עורכי דין, רופאים, מטיילים ועוד.

משתמשי הטיקטוק מפרסמים סרטונים קצרים שנעים בין 15 ל-60 שניות.

לאפליקציה יש עורך וידאו מובנה: ניתן להשתמש במסכות, מדבקות, מוזיקה ואפקטים.

יש גם לייקים, תגובות מתחת לסרטון והודעות פרטיות.

אלגוריתמים של רשת חברתית מאפשרים למשתמשים חדשים להשיג במהירות מיליוני צפיות.

כמו שיטות קידום אחרות, הפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים מושך משתמשים ומספר על המותג.

והוא יכול להביא לקוחות חדשים ללא מאבק רציני עם מתחרים, שכן קידום מסחרי מתפתח בפלטפורמה כל הזמן.

אבל לפני שרצים להפיץ פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים…

פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים
פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים

לפני שממהרים להעלות פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים כדאי להבין יותר טוב עד כמה שיטת הקידום הזו אופטימלית לעסק הספציפי שלכם.

וכאן יש להתייחס לשתי נקודות חשובות: מי קהל היעד שלכם וכמה יעלה הפרסום.

יותר מ-60% מהקהל בפלטפורמה הם אנשים מתחת לגיל 30, 41% הם משתמשים בגילאי 16 עד 27.

קחו בחשבון את גיל הקהל: אם המוצר שלכם מיועד לאנשים מעל גיל 30, סביר להניח שהפרסום לא יהיה יעיל.

הגיל של קהל הטיקטוק גדל מדי שנה, אך לעת עתה עדיף להפעיל מודעות לצעירים.

עלויות הפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים

עכשיו קצת למספרים כי הדברם האלו ידועים מראש – מהן עלויות הפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים.

מודעות טיקטוק עולות לפחות $50.

הפלטפורמה יכולה להציג את המודעות שלך מסביב לשעון או בזמנים מסוימים.

בכל מקרה, לא ניתן לציין סכום מתחת ל-$20 ליום בהגדרות.

לא ניתן להעריך במדויק או לחזות את התוצאות של קמפיין פרסומי, תצטרכו לנסות גישות שונות ולעקוב אחר השינויים.

לפי הסטטיסטיקה לשנת 2019, מחיר המינימום לקמפיין פרסומי באמצעות הסרטונים בפיד הוא 25,000$.

שאר הפורמטים, שהמותגים הגדולים משתמשים בהם לעתים קרובות יותר, עולים $50,000 או יותר.

הפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים מאפשר לקדם במהירות את הסרטונים הראשונים כדי למדוד את האינטראקציה של הצופים.

לייקים, תגובות – פעילות זו מגדילה את חשיבות הסרטון ואת הסיכוי שיומלץ עליו למשתמשים אחרים.

כמו כן, הגורמים הבאים משפיעים על הקידום:

שימוש בהאשטאגים.

כדאי במיוחד להסתכל מקרוב על ההאשטאגים ממדור “מעניין”, שמשתמשים מרבים לבקר בו.

עיצוב הטקסט.

כיתוב בסרטון צריך להיות תמציתי ופשוט כך שיהיה קל לקריאה.

טקסטים ארוכים אינם מתאימים לפורמט הויזואלי ואינם מעניינים את הקהל.

מה מתאים לפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים

אתם עומדים להשתמש ברשת החברתית כפלטפורמה לפרסום ורוצים לדעת מה מתאים לפרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים.

התשובה הוא הההההכל.

אפשר למצוא תכנים שונים מכל תחום שאפשר לחשוב עליו. וכמו שלכל סיר יש המכסה שלו, כך גם לכל תוכן שמפרסמים יש את הקהל שלו.

אתם יכולים לצלם הכל לטיקטוק, העיקר זכרו כי על הסרטון להיות קצר ותמציתי עם מסרים ברורים.

אבל יחד עם זאת גם מעניין, כך שרצוי להציג מידע בצורה מבדרת.

תכנים חינוכיים שבצורה כתובה היו יכולים להיות משעממים ולא מושכים בעליל, כאן יכולים לקבל מספר צפיות גבוה.

כמובן, אם הם רלוונטיים לאינטרסים של הקהל ונעשים בצורה יצירתית.

אתם עדיין שואלים למה להשקיע פרסום בטיקטוק לעסקים ישראליים?

כי כל דינמיקת השיווק שונה היום בעולם כולו, וישראל לא יוצאת מן הכלל הזה.

וטיקטוק היא גורם משמעותי בשינוי המאסיבי הזה.

אז עם מעט חזון והרבה יצירתיות אפשר להפוך את המותג שלכם לדבר הויראלי הבא בקרב קבוצת הגיל הצעיר.

צעירים מוכנים יותר להגיב להצעות חדשות.

רק זכרו, שפורמט המודעה צריך להיות מקורי וטרנדי.

אחרי הכל, פרסום בטיקטוק הוא לא רק מודעה מסחרית, אלא בהכרח תוכן שובה לב.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן