אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם מהו ואיך בוחרים נכון דרך להציג אותו. בואו נשכח מכל שיטות הקידום הישנות, כמו מעקב המוני ולייקים המוניים, וננתח רק שיטות יעילות נכון להיום שהן בתשלום. רוב המפרסמים כיום עובדים עם פרסום ממוקד או עם בלוגרים. יש גם משתתפי מתנות, אבל קידום מסוג זה לא מתאים להגדרה של פרסום, אז לא נדבר על זה היום.

אם כן, ישנם 2 סוגים עיקריים של פרסום ממומן באינסטגרם

הראשון זה פרסום ממוקד – טרגטינג. אפשר לקדם פוסטים מהחשבון האישי שלך או מחשבון הפייסבוק שלך, להוציא על זה בין כמה דולרים בודדים לבין מספר שיסתכם במאות אם לא אלפים בסופו של דבר.

השני זה שיתוף פעולה עם בלוגרים. שוק הבלוגים גדל משמעותית והפך למאוד מגוון. בנוסף לחשבונות עם מיליוני מנויים, לכל המודעות של מיקרו-משפיענים ומקרו-משפיענים האלה יש משקל וחשיבות בעיניי אותם משתמשים.

2 דרכים להגדיר ולהפעיל פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם ניתן להגדיר דרך הפלטפורמה עצמה או דרך חשבון הפרסום בפייסבוק.
כיצד להגדיר מודעות ממוקדות באינסטגרם. ניתן להשתמש בפרסום ממוקד (טרגטינג) עבור כל חשבון עסקי. ודא שיש לך כזה או העבר בהגדרות את החשבון שלך מהפרטי לעסקי.
שתי הדרכים להשיק מודעות ממוקדות באינסטגרם הן: קידום פוסטים מהפרופיל שלך או הגדרה בחשבון הפרסום בפייסבוק.

קידום פוסטים קל יותר למתחילים: מספיק ללחוץ על כפתור “קדם פוסט”, לבחור מספר אפשרויות, והמודעה תתחיל לרץ. אבל גם האפשרויות של המתחילים מוגבלות מאוד, כי אפשר לקדם רק את הפוסטים שכבר רצים בחשבון שלך. שיטה זו אינה מתאימה לקידום אתרים ולכל משאב אינטרנטי חיצוני. השתמש בה רק אם אתה רוצה להביא תנועת אנשים לפוסט ספציפי ולא רוצה להתעסק בהגדרות כלליות.

כיצד להגדיר מודעות באינסטגרם דרך פייסבוק

הקמת פרסום ממוקד באינסטגרם דרך חשבון הפרסום בפייסבוק מתאימה לכל מטרה: סיקור וידאו, משיכת מנויים, הגדלת תעבורת האתר, מכירת סחורה מהחנות.
כדי להתחיל למקד באינסטגרם, היכנסו לחשבון הפרסום: מצאו את הקטע “פרסום” בתפריט הנפתח בסרגל העליון של פייסבוק. להלן הפרטים כיצד להגדיר מודעות באינסטגרם:

1. בחר את מטרת הפרסום

פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם

2. קבע את התקציב ואת תזמון המודעות שלך

3. הגדר את הקהל שלך

4. בחר מיקום מודעה

5. הגדרת “אופטימיזציה ותצוגה”.

אפשר להשאיר את ברירת המחדל אם אתה לא יודע איך זה עובד.

6. צור מודעה

7. בחר פורמט מודעה: תמונה, סרטון, גלריה

8. העלה קבצים: תמונה, וידאו, הוסף טקסט וקישור

פרסום ממומן באינסטגרם בשיתוף עם בלוגרים, עלות ותכונות

בלוגרים יכולים לפרסם פוסט או סיפור פרסומי. אומנם בסוג קידום זה קשה יותר לחזות את תוצאות הפרסום. לפני שמתחילים בקמפיין, חשוב לדעת כמה הוא יעלה ולאיזה אפקט לצפות. אחת הסיבות שהפרסום אצל בלוגר באינסטגרם הוא אפקטיבי היא שהבלוגר לא רק מודיע לקהל על המוצר, אלא גם ממליץ עליו. והקהל סומך על המלצה זו. יחד עם זאת, צריך להבין, שוק הפרסום אצל הבלוגרים באינסטגרם די כאוטי: אין מחירים ממוצעים ואין כללים מקובלים. התכוננו לבלות זמן בחיפוש אחר מובילי דעה, התכתבות איתם, תיאום פרסומים ואיסוף כל מידע נוסף שיוכל לעזור.

1. איך למצוא בלוגר לפרסום

צרו דיוקן של קהל היעד שלכם ומצאו דפים שהמנויים שלהם הם הקונים הפוטנציאליים שלכם. התחל בחיפוש ישירות באינסטגרם: אתה בטח מכיר כמה מובילי דעות מהתחום שלך. מצא דפים דומים להם, הסתכל על המנויים שלהם. בדרך כלל בלוגרים באינסטגרם בנושאים דומים מתקשרים ועוקבים זה אחר זה.

2. איך לנהל משא ומתן עם בלוגרים לביצוע פרסום אצלם

לעתים קרובות תנאי הפרסום ממוקמים ב”סטורי” עם הכותרת “מודעה” או “PR”. כאן תמצא את המחיר ודרך להגיש בקשה לפרסום.

3. בקרת פרסום ממומן באינסטגרם אצל הבלוגר

תן לבלוגר לכתוב את הטקסט של הפוסט הפרסומי בסגנון שלו. הוא מכיר מה הקהל שלו טוב ממך, הוא יודע מה הקהל הזה אוהב ואיך להפוך את המוצר שלך למושך בעיניי המנויים שלו.

4. ניתוח ביצועים

קבע עם הבלוגר מראש לגבי דיווח התוצאות. לדוגמה, הוא יכול לספק סטטיסטיקות של הפרסום ביום שלאחר הפרסום בצורה של צילום מסך.
אם לא ניתן לקבל נתונים סטטיסטיים מהבלוגר עצמו, אז נתח את הפרסום עם שירותי צד שלישי. למשל, ניתן לעקוב אחר אינסטגרם ולהעריך את האפקטיביות של שיתוף פעולה עם בלוגר באמצעות שירות YouScan. כמובן, כך תקבל פחות נתונים מאשר בכלי הניתוח המובנה של אינסטגרם עצמו, אבל זה יספק לך מידע שאתה זקוק לו.

ובכן, מסקנות על פרסום ממומן באינסטגרם

שתי שיטות פרסום יעילות באינסטגרם: פרסום ממוקד ובלוגרים.
מודעות ממוקדות באינסטגרם מומלץ להשיק מחשבון הפייסבוק על מנת לקבל גישה לכל ההגדרות.
חשוב לבחור את הבלוגר הנכון. ואז לספק לו מידע נחוץ על המוצר שאתה מעוניין למכור, ולסמוך עליו בכתיבת פרסום מתאים לפוסט.
לאחר פרסום ממומן באינסטגרם, עליך להעריך את יעילותו באמצעות נתונים סטטיסטיים מובנים או שירותי צד שלישי.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן