אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

איך לבחור משרד פרסום – 3 כללים חשובים

משרד פרסום

הגיע הזמן לדבר על משרד פרסום. אנחנו יושבים בישיבת צוות. ואנחנו רואים שהיה לנו רבעון טוב. המכירות היו בעלייה, מספר הלקוחות בנסיקה ושביעות הרצון הכללית בשיאה. וזה נהדר. וכעת הגיע הזמן לייצר תחזיות ולהגדיר מטרות חדשות. ואנחנו מבינים שאם אנחנו רוצים לעלות לרמה הבאה, עלינו להעלות את הסטנדרט ולצאת עם מוצר או שירות חדש לשוק. זה הזמן להעיר את מחלקת השיווק שלנו, ו/או להתחבר למשרד פרסום מוביל.

איך לבחור משרד פרסום – היתרונות

משרד פרסום
משרד פרסום

כפי שנציין בפסקאות הבאות, ישנם שלושה יתרונות לבחירת משרד פרסום שייקח אחריות על הפן השיווקי של העסק שלך. ראשית כל, כאשר אנו בוחרים משרד פרסום, אנו בוחרים בשותפים ליצירה של שירות או מוצר. וככל שנבחר בשותפים מתאימים יותר ברגע נתון, כך נוכל להפרות את המפגשים העסקיים שלנו ולייצר טובין מותאמים יותר לשוק הנבחר. כך שהטיפ הראשון יהיה בעניין ווידוא ההתאמה עם משרד הפרסום.
ניתן לעלות לשיחת טלפון עם אורית שיפרין מ-ווב אופטימיזר, כדי להרגיש את האנרגיה ולזהות אם קיימת התאמה שכזאת. שנית, ביכולתנו להעסיק טאלנטים שיודעים את דרכם בעולם הפרסום ואולי גם בנישה הספציפית של העסק שלנו.

כך שהטיפ השני יהיה בעניין איתור טאלנטים במשרדי פרסום קיימים. כדרך ההמלצות על משרדה של אורית שיפרין ווב אופטימיזר, נוכל לראות שקיימים לקוחות קודמים המהללים את הטאלנט של אורית, וצוות המשרד.
ולבסוף, כאשר אנו בוחרים משרד פרסום, שיש לו ניסיון קודם בנישה שלנו, אנחנו יכולים להמר על סוס מנצח שכבר הוכיח את עצמו נאמנה וכמו יודע את הדרך לאחו.
ומנגד, אם אנחנו בוחרים במשרד פרסום שאין לו ניסיון קודם, אנחנו עלולים לבחור בקלף משוגע ומנצח שיכול להפוך את השוק על פניו ולייצר אוצרות מפתיעים שטרם נראו בנישה הספציפית שבחרנו לפתח. כך שהטיפ השלישי יהיה לבדוק על מה אנחנו מהמרים בעת בחירה במשרד פרסום כזה או אחר.

ועקב המחויבות המוצהרת של אורית שיפרין מ-ווב אופטימיזר ללקוחותיה, גם למשרד שאין ניסיון קודם בנישה נתונה, ניתן להניח שצוותו יעשה כל האפשר, כדי להעניק תוצאות מהירות ויעילות בתחום העסקי הנתון.

איך לבחור משרד פרסום – בחינת ההתאמה מול הצוות

ובכן, משרד פרסום הוא כמו זרוע נוספת לעסק שלך. או אפילו למחלקת השיווק של העסק שלך. ולא משנה כמה הוא טוב או מצוין, אמורה להיות מעין התאמה מסוימת בין העסק שלך למשרד ואמון ההדדי. כך שקל לנו לבטוח שהמשרד עושה מה שהוא אומר לעשות ואכן מקדם את היעדים שלך. כשאנחנו בוחרים במשרד פרסום, אנחנו בוחרים בתרבות של משרד הפרסום. מה הוויב של האנשים שעובדים שם? מה המטרות שלהם? מה הם מוכנים לעשות בשביל הלקוח (ובכלל, רוצים)? שאלות אלו ועוד יכולות לרמז לנו על ההתאמה בין העסק שלנו למשרד הפרסום.

וחשוב עד מאוד לבדוק האם אנחנו אוהבים את הפילוסופיה של המשרד, את העקרונות שלו, המשימה והחזון – והאם האנשים שעובדים בו, נעימים ומתאימים לנו. ואיך משרד פרסום כזה או אחר מתייחס לתהליכי העבודה שלו: האם הוא עומד בזמנים, יודע לעבוד עם תקציבים, משיג תוצאות? שכן, בסופו של דבר עליך לעבוד עם משרד הפרסום כדי להביא מוצר או שירות לשוק. וזה אומר המון מפגשים משותפים כדי לייצר תוצאות. על כן, כדאי מאוד שהמפגשים הללו יהיו פוריים, הולמים ואפילו הרמוניים.

איך לבחור משרד פרסום בגודל המתאים לנו

משרד פרסום
משרד פרסום

יש כל מיני דרכים לבחור משרד פרסום מתאים. שכן משרד שכזה יכול להגיע בכל הגדלים ובכל הצורות.
במשרדי פרסום גדולים יש אולי יותר אנשים ועל כן סביר שלפחות חלק מהם יהיו טאלנטים נהדרים. מה גם שיש להם גישה למשאבים ותקציבים מרובים. וחלק מהגודל והגישה למשאבים שלהם, מבוססים על הצלחות קודמות ומוכחות. ועם זאת, מה שרואים זה לא בהכרח מה שמקבלים. שכן לא כולם במשרד בהכרח משחקים בליגה הגבוהה, ועל כן לא בטוח אם תהיה אפשרות לעבוד עם האנשים המוכשרים באמת – אלא אם כן יהיה לך ברור מי הם ואיך לבקש אותם. מנגד, משרד פרסום קטן יותר מכיל את מי ומה שהוא מכיל, כך שקל לדעת מראש במי מדובר ולאבחן כמידת האפשר מה הוא מביא לשולחן.

כך שאם אנחנו מוצאים משרד פרסום קטן יחסית עם טאלנטים מוכשרים, אנחנו יכולים לשלם רק על מה שאנחנו מקבלים ויודעים שאנחנו הולכים לקבל. מה גם שמשרדי פרסום קטנים יותר יכולים להיות יעילים יותר בתפוקה ובהתנהלות שלהם, כך שגם זה יכול להיות יתרון מהותי. מה גם שמשרד פרסום קטן יכול להיות מאוד משולל היררכיה, ואפילו להתמחות בנישות מסוימות בתעשייה. מעבר לכך, עקב כך שיש לו “יותר להוכיח” והוא לא מסתמך בהכרח על הצלחות קודמות וידועות, ייתכן שהוא ירצה לוודא שהלקוח מרוצה עד השמיים ומעבר להם.

איך לבחור משרד פרסום בנישה שלנו (או שלא)

ולבסוף, אנחנו רוצים לבדוק את הניסיון של משרד פרסום כזה או אחר עם הנישה שהעסק שלך מפרסם בה. האם יש למשרד ניסיון קודם? כי אם כן, הוא יכול להצליח ולייצר תוצאות עוד במשימה הראשונה שיקבל. ומנגד, אם אין לו, עדיין יש בכך יתרונות. שכן, רבות מההמצאות ופריצות הדרך נובעות מהיכולת של אדם לקחת מה שעובד בתחום אחד וליישם אותו בתחום אחר. כך שאם למשרד פרסום אין ניסיון קודם בנישה, אולי הוא ינסה דברים שטרם נוסו ומתוך כך יביא אור חדש למגרש המשחקים הקיים בנישה, ובכלל.

ולבסוף, ציינו קודם שמשרד הפרסום של אורית שיפרין ווב אופטימיזר מתמחה באפיקי פרסום רלוונטיים לשיווק יעיל לעסק. על כן, היינו ממליצים לכם להיכנס לאתר, להסתכל בהמלצות ולדבר עם אורית מ-ווב אופטימייזר בעצמה. הן כדי לוודא התאמה, הן כדי לזהות טאלנטים קיימים במשרדה, והן כדי לבדוק התאמה לנישה העסקית הנתונה.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן