אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום ממומן בפייסבוק – אילו יתרונות רואים בזמן האחרון

פרסום ממומן בפייסבוק - אילו יתרונות רואים בזמן האחרון

חברים יקרים, רובנו מפורסמים בפייסבוק ובאינסטגרם, כפי שאתם יודעים. אינסטגרם זו חברת בת של פייסבוק. פרסום ממומן בפייסבוק זה פרסום שנותן הרבה מאוד תוצאות ורוב בעלי עסקים בוחרים לפרסם בפייסבוק על על מנת להגיע לתוצאות ובסופו של דבר להרוויח כסף.

מודעות ממומנות בפייסבוק הן מודעות בתשלום שיכולות להופיע במגוון מיקומים, החל מחדשות של משתמשים ועד לסיפורים שלהם ולסרגל הצד של פייסבוק. הן נקראות לפעמים גם מודעות ניוזפיד, אבל הן יכולות למעשה להופיע ביותר מיקומים מהניוזפיד.
כאשר מדובר במודעות ממומנות בפייסבוק, המונח “ממומן” מופיע ישירות מתחת לשם החברה בפוסט כפי שמוצג בדוגמה למטה.

עד לשנה האחרונה בפייסבוק היו סוגים שונים של פרסום, ולאחרונה הם השתנו, ואני רוצה להסביר לכם על סוגי פרסום הקיימים בפייסבוק, ומה היתרונות של כל אחד מהם.

עם מודעות ממומנות בפייסבוק משתמשים יכולים להגדיר יעד ספציפי שמתחבר ישירות עם יעדי השיווק שלהם. הם יכולים לבחור מתוך 6 יעדים:

  • מוּדָעות
  • תְנוּעָה
  • מעורבות
  • לידים
  • קידום אפליקציה
  • מכירות

מודעות

הסוג הראשון שאנחנו מדברים עליו זה סוג – פרסום מודעות. סוג פרסום מודעות הוא סוג פרסום שאחראי על התדמית של החברה, על הגדלת חשיפה של המותג, על הכרות מעמיקה עם המוצרים והשירותים, וחשיפה מוגברת לכל מה שקשור לעסק, לדף העסקי שלו והגברת תודעה ליתרונות של העסק.

פרסום ממומן בפייסבוק - אילו יתרונות רואים בזמן האחרון
פרסום ממומן בפייסבוק – אילו יתרונות רואים בזמן האחרון

תנועה

סוג פרסום – תנועה נועד להעביר משתמשים לאתר שלנו או לדף הנחיתה על מנת שהם יבוצעו פעולות בתוך האתר. ניתן לתחזק את סוג הפרסום הזה בהתקנה באתר פיקסלים של פייסבוק על מנת שהוא יעקוב על מה שמשתמשים עושים בתוך האתר. הוא יראה את המודעה שלנו לאנשים שיעשו סוג פעולה מסוים, סוג פעולה שרצויה לנו בתוך האתר שלנו.

מעורבות

סוג פרסום – מעורבות הוא סוג פרסום פופולרי ביותר נכון לרגע זה. זה אחד מסוגי הפרסום שבעצם גורם לאנשים להשאיר לייק, להגיב למודעה שלנו או להשאיר לנו וואטסאפ או הודעה.

לידים

לידים זה סוג פרסום שני הפופולרי ביותר זה. בעצם סוג פרסום שבאמצעותו אנחנו יוצרים טופס, בו אנחנו יכולים לשאול את המשתמשים שלנו שאלות שמעניינות אותנו, ולפעמים אפילו למיין את האנשים באמצעות השאלות שנשאלות ולמצוא אנשים שמתאימים לנו בול.

קידום אפליקציות

סוג פרסום – קידום אפליקציות נועד לקדם את האפליקציות הקיימות. הוא מעביר לקידום האפליקציות לבצע פעולה מסוימת של האפליקציה כגון התקנה או פעולה אחרת באמצעות האפליקציה.

מכירות

סוג פרסום – מכירות זה סוג פרסום המותאם ביותר לכל מי שיש לו חנות אינטרנטית. זה גם סוג פרסום שמנוהל על ידי פייסבוק, אבל יחד עם זאת הוא מנוהל על ידי חנות שנוצרת מהחנות הוירטואלית שבאתר בחנות הוירטואלית של פייסבוק בדף העסקי של פייסבוק ואינסטגרם בדף העסקי וזה סוג פרסום שהוא בעצם נועד לבצע מכירות של המוצרים.

טיפים להצלחה לפוסטים ממומנים בפייסבוק והפצה בתשלום בכלל בפייסבוק.

כעת, לאחר שסיפקתי את היסודות, ייתכן שהגיע הזמן לשקול את התוכן שאתם מפרסמים בפייסבוק וכיצד הוא משתלב באסטרטגיה הכוללת של הפרסום.

יש לנו כמה טיפים שבהחלט יכולים לעזור לכם במסע הזה.

ראשית, מוזמנים ללמוד מהשיטות המומלצות בתעשייה. למרות שחשיבה מחוץ לקופסה תמיד מומלצת ולעשות משהו שונה היא הדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב, כל בן אדם צריך להתחיל איפהשהו, במיוחד כאשר מדובר בפרסום ממומן בפייסבוק.

 

פרסום ממומן בפייסבוק - אילו יתרונות רואים בזמן האחרון
פרסום ממומן בפייסבוק – אילו יתרונות רואים בזמן האחרון

שימו לב, משתמשי פייסבוק מוצפים בפרסומות כל הזמן.
כן כן, אם תבדקו, תראו בכל פוסט רביעי או חמישי בפייסבוק כתוב מתחת לשם העמוד ממומן וזה בעצם פוסט ששילמו כדי שתראו אותו.

הטיפ הנוסף, להתחיל פרסום ממומן בפייסבוק בפוסט שנקרא פוסט חימום. פוסט חימום זה פוסט אינפורמטיבי שלא דורש מאנשים לעשות פעולה כלשהי ומעניין אותם ביותר כי מעניק להם איזשהו ערך מוסף. אלו פוסטים פופולריים ביותר לכל עסק ועסק ואני ממליצה ביותר ליצור כמות מסוימת של פוסטים מסוג זה בכל חודש, ולפרסם אותם גם בצורה אורגנית וגם בצורה ממומנת.

עוד משהו שיעזור לכם בהחלט זו בדיקת המתחרים. בדיקת המתחרים זה משהו שחשוב ביותר לעשות בכל יום ויום, ובמיוחד בכל חודש וחודש, אם אין לכם יותר מדי זמן. כאשר אנחנו מדברים על פרסום ממומן בפייסבוק, בדיקת המתחרים זה אחד הנושאים החשובים ביותר. בפייסבוק יש רכיב שנקרא ספריית מודעות.

כנסו לגוגל, תכתבו ספריית מודעות של פייסבוק ותיכנסו לספריית מודעות. זו בעצם ספריית מודעות שרצות עכשיו וביניהן אתם תוכלו לראות את המתחרים שלכם. יתרה מזאת, מעבר למודעות המתחרים תוכלו לראות גם תוצאות של המודעות אלה וללמוד מהם.
ספריית מודעות זה אחד הכלים הטובים ביותר להתחיל את הפרסום הממומן בפייסבוק.

הרבה לקוחות שלי אומרים שיש להם חוסר ידע וקושי טכני. וניתן בהחלט להבין את זה. יש לי כמה מוצרים שיעזרו לכם להתגבר על הקושי הטכני הזה. לפני הכל, הדרכה אישית שמדברת בדיוק על הנושאים שחשובים לכם. החל מכתיבת הפוסטים ועד ניהול של מסעות פרסום ממומנים בצורה מקצועית. במידה וזה משהו שמעניין אתכם, אנא השאירו פרטים ואני אחזור אליכם ונקבע שיחה.

האופציה הנוספת, כמובן, שאני אנהל לכם את מסעות הפרסום ממומנים ו/או אנהל לכם מערך פרסום כולל בפייסבוק באינסטגרם. מידע על שירותים הנל תוכלו לקבל כאן.

אם יש לכם שאלות, תמיד אשמח לענות, תכתבו לי ותקבלו תשובות בצורה הנרחבת ביותר.

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן