אורית שיפרין ווב אופטימיזר פרסום עסקים באינטרנט

ווב אופטימיזר

פרסום ממומן

פרסום ממומן

חברים יקרים, היום אני רוצה לדבר איתכם על הפרסום הממומן. המושג פרסום ממומן הוא הגדרה לאיזשהו נכס אינטרנטי שאנחנו למעשה יוצרים ומקדמים אותו בתשלום. איפה בדיוק אנחנו מקדמים אותו?

באחד הפלטפורמות הקיימות והמותאמות לכך. היום אני רוצה לדבר אתכם על הפלטפורמות האלה. להסביר את היתרונות של כל אחד ואחד מהם. וכמובן, לדבר גם על החסרונות.
אז בואו נתחיל.

פרסום ממומן
פרסום ממומן

פייסבוק

אני רוצה להתחיל בפלטפורמה שנקראת פייסבוק, שזו אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר שקיימות כרגע בישראל. מתי כדאי לפרסם בפייסבוק. כדאי לפרסם בפייסבוק, כאשר קהל היעד שלנו הם אנשים בגילאים החל מגיל 28. זה קהל היעד של אנשים שמשתמשים בפייסבוק יותר מ-10 שנים, והם רגילים להשתמש בפלטפורמה הזאת לשם בילוי יומ יומי, קריאה של פוסטים, צפיה ברילס וסטוריס. זו פלטפורמה שהם רגילים אליה ושהיא נוחה להם ביותר.

בפייסבוק יש סגנונות שונים של פרסום, עליהם אנחנו מדברים ומסבירים במאמרים אצלנו באתר, ואתם מוזמנים להיכנס ולקרוא עליהם בהרחבה.

פייסבוק זה אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום מוצר חדש. היתרון המהותי של פייסבוק שאנחנו יכולים לפרסם תמונה או סרט המסביר בהרחבה על המוצר, ולא רק על מוצר החדש או השירות שיש בעסק.

אינסטגרם

אינסטגרם זו חברת בת של פייסבוק. לאחרונה פייסבוק משלבת את הפרסום בתוך האינסטגרם יחד עם הפרסום בתוך פייסבוק, כך שלמעשה זו פלטפורמה אחידה.
אבל בהחלט כדאי לפרסם באינסטגרם, כאשר מדובר על קהל יעד צעיר ביותר. חבר’ה צעירים יושבים באינסטגרם הרבה יותר מאשר בפייסבוק. ניתן אפילו לאמר שחבר’ה צעירים לא נמצאים בפייסבוק אלא נמצאים באינסטגרם.
אם קהל היעד שלכם מדבר על אופנה, על יופי, על תכנים שהם לצעירים בלבד, כדאי מאוד להשקיע בפרסום באינסטגרם.

גוגל

כאשר אנחנו צריכים משהו, אנחנו ישר נלך לגוגל לחפש. גוגל זה מנוע חיפוש מספר אחד בישראל והוא בעצם מנוע חיפוש יחיד שרובינו משתמשים בו. כאשר אנחנו בתור בעלי עסקים רוצים לפרסם בגוגל, זאת אומרת כאשר מישהו מחפש מוצר או שירות שלנו, יש לנו מספר דרכים לפרסם בתשלום.
הדרך הפופולרית ביותר זה להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. למען האמת זו אחת הדרכים הפופולריות ביותר והיעילות ביותר הקיימות כרגע בשוק.

אם תשאלו אותי, איפה כדאי לפרסם, האם בגוגל או בפייסבוק, אני אענה לכם בצורה הבאה. במידה וכמות החיפושים בגוגל עולה על 5000 או מינימום על 1000 חיפושים בחודש, אני כן אמליץ לכם פרסום ממומן בגוגל.
כאשר מדובר במוצר חדש, או מדובר על מוצר שהיופי שבו או האטרקטיביות שבו נראית לעין, אני אמליץ לכם לפרסם בפרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם.

כפי שאתם מבינים, אני דיברתי על שלוש פלטפורמות עיקריות והגדולות ביותר שקיימות כרגע בישראל לפרסום ממומן.

פרסום ממומן
פרסום ממומן

יש פלטפורמות נוספות, שגם כן פופולריות אבל כל אחד מהם בדרך כלל במשרדי פרסום עיקריים באות כתוספת.

טיק טוק

טיק טוק זה אחד הפלטפורמות הפופולריות ביותר לפרסום כאשר אנחנו מדברים על קהל יעד של אנשים פרטיים. במידה ונרצה לפרסם בטיק טוק, לפעמים זה עלול להיות תהליך נרחב. כי לטיק טוק לוקח משהו כמו שבועיים לאשר פרסום בשלב זה בכל מקרה. ואז, לאחר שבועיים, הפרסום רץ ולמען האמת עובד לא רע.

לינקדאין

זוהי פלטפורמה בה נמצאים כל האנשים שעוסקים בקריירה שלהם. במיוחד בעלי עסקים ובעלי תפקידים שונים. אם הפרסום הממומן שלנו מופנה לבעלי תפקידים ספציפיים, כדאי מאוד לשקול פרסום בלינקדין כתוספת לפרסום בפייסבוק או גוגל. קחו בחשבון שפרסום בלינקדין הוא פרסום במטבע חוץ. ולפעמים עלויות של פרסום בלינקדין מאוד גבוהות.

טאבולה

טאבולה זו פלטפורמת פרסום שמפרסמת מאמרים ודפי נחיתה ברחבי האינטרנט. בכל אתר גדול שתיכנסו אליו, תראו כתבות שבהן מצויין ליד שם “כתבות ממומנות” או “פרסום ממומן”. בטאבולה ניתן לפרסם כותרת ותמונה או וידאו שבעצם מושכים לב של לקוחות, ולאחר מכן הלקוחות נכנסים לתוך הכתבה או לתוך דף הנחיתה ומבצעים שם פעולה.

אאוטבריין

זו מתחרה ישירה של טאבולה והיא עוסקת באותו הדבר, בפרסום הממומן. זאת אומרת פרסום של תמונה או וידאו פלוס כותרת של כתבה ובכך גורמת למשתמשים להיכנס לתוך דף הנחיתה או המאמר באמצעות הפרסום הממומן.

כאשר הלקוחות פונים אליי ושואלים אותי, איפה כדאי לפרסם, אני תמיד עושה בדיקה מעמיקה ושולחת להם דוח מפורט שכולל ריכוז של פרסום בפלטפורמות העיקריות. במידה וזה מעניין אתכם, אנא תשאירו פנייה ואני אשמח לעשות את זה בשבילכם גם ללא תשלום בכלל.

במידה ואתם מעוניינים בניהול פרסום ממומן מקצועי, סוכנות פרסום שלי קיימת משנת 2010 ואנחנו מתמחים בכל סוגי פרסום הקיימים כרגע בישראל. מוזמנים לפנות אליי לייעוץ מרחיב.
אשמח לתת לכם שירות!

שלום חברים!

הנני עוסקת בפרסום כבר 12 שנה, התחלתי לפרסם משנת 2010 וצברתי ניסיון עצום, לקוחות מרובים, שמצליחים וגדלים משנה לשנה, בוטחים בי ונשארים איתי שנים.

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרסם בצורה יעילה

 אני מזמינה אתכם ליצור קשר  לגבי חבילות פרסום משתלמות

אם הנושא מעניין ורלוונטי – חייגו אלי  050-6423532

או שלחו הודעת ווטסאפ בלחיצה על קישור: https://wa.me/972506423532

תשאירו פרטים ונתחיל לפרסם!

שואלים את עצמכם:

איך לגייס לקוחות איכותיים?
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום כדי לקבל תוצאות?

קבלו במתנה

ייעוץ ובדיקה לפרסום יעיל של העסק שלך

× דברו אתנו ב- WHATSAPP
דילוג לתוכן